Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruiken jullie het liefst?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

86 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wellicht al een topic geweest, maar was toch ff benieuwd. Zelf alleen XTC, Speed en Coke in de poll gegooid omdat dat de enige dingen heb waar ik ervaring in heb.
Zelf zou ik voor XTC gaan, C is imho véél te duur en van speed begin ik altijd een beetje paranoia te worden na 2 dagen en 1 dag in de week trippen is meer dan genoeg voor mij :wink:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC, mooiste ervaring mee tot nu toe..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon een dikke joint :tearsofjoy: .

MDMA (en dan wil ik kristallen hebben, ik vertrouw die dealertjes voor geen halve cent) vind ik fijn met een vriendin (Ben single op het moment dus), coke hoef ik sowieso niet, en speed word ik opgefokt en gaar van, absluut heel vervelende ervaring, zou ik vanaf blijven zelfs als het gratis was.


Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
None of the above
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
None of the above
Klik om te vergroten...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van die drie prefereer ik een paar lijnen speed. Ook niet meer dan dat. Vroeger wilde ik nog wel eens een gram op een weekend wegsnuiven, maar dat is me nu veels te veel geworden.

Maar als ik gewoon vrij mag kiezen, dan kies ik psychedelica. Geen katers, altijd groei voor mezelf en prachtige nieuwe werelden ontdekken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902

sorry Angramar, die grap moest ik even maken :grin:

peace
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
xtc :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD
Maar van die 3 xtc :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
geef mij maar de goeie oude yayo(coke dus)
ja die heeft mij in het verleden toch het meeste plezier geboden!!! :grin:
:P
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ivoos zei:
LSD
Maar van die 3 xtc :)
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tegenwoordig ben ik niet meer zo te spreken over uppers, en over vroeger is het moeilijk te zeggen. In het begin (13, 14, 15 jaar) slikte ik pillen met 13 in een dozein en begin dit jaar ben ik gekapt met coke na 8 maanden wekelijks/bijna dagelijks gebruik. Pep ben ik nooit écht over te spreken geweest.

Mijn everlasting onbetwistbare nummer 1 (is het ook áltijd geweest) is WIET, er gaat niets boven een lekker jointje als je het mij vraagt :stoned:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA :hearteyes: , Ik heb Coke en speed niet geprobeerd maar ik weet wel dat ik er geen beter persoon op word. Dus probeer ik het ook maar niet.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
xtc of mdma kristallen :hearteyes: :hearteyes:

en dit gecombineerd met een aantal balonnen N2O en een dosis innermind => viewtopic.php?f=10&t=11634&p=389960&hilit=innermind#p389960
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke....omdat het gevoel blijft houden en ik wordt er lekker praterig en arrogant van :grin:
jammer dat het zo duur moet zijn.
Xtc heb iets misbruikt waardoor het echte love gevoel niet meer kan krijgen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902

sorry Angramar, die grap moest ik even maken :grin:

peace
Klik om te vergroten...

Ja, dat was inderdaad niet de fijnste ervaring :mrgreen:
S
SnoepautomaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
XTC :hearteyes:

Beste middel dat er maar bestaat.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Duidelijk speed. Heerlijk dat opgefokte gevoel en het werkt ook zo lekker lang. :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
zeker speed :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."