Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit te denken, maar ik vind geen enkele locatie apart voor drugs.
R
Rebell

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:
B
Bartek23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel toe
Ik lul maar wat zei:
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:
Klik om te vergroten...


Heel toevallig 2weken geleden gedaan was echt geniaal lsd keta en beetje coke echt geniaal.

Restaurant met familie avondje door met pillen en daarna begin ochtend tot middag laat methox. toen was er nog methox ik zou voor dat spul veel over hebben om te krijgen maar jammer genoeg nergens te vinden.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Metox vind het maar niks! Blijf liever bij keta..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze olifant zei:
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
Klik om te vergroten...

Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest!
Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste keer XTC op school als 15 jarig pubertje. Drugs op school zijn niet perse raar ofzo, maar de eerste keer XTC had ik liever ergens anders gedaan.

Maar goed, ik wist gewoon niet waar ik aan begon. Iets met onverantwoordelijk en stoer willen doen :tongueout:
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op werk. Haha. Echt erg eigenlijk. Ik was dan die nacht ervoor begonnen en om een beetje fit te zijn op werk daar veder gebruikt. Niet chill. Maar meld me niet snel ziek. Alleen als ik echt ziek ben:tongueout:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op stage. Dacht aMT te gebruiken als antidepressivant, niet wetend dat het goedje kennelijk een stapeleffect heeft. En ervoor had gezorgd dat ik midden op stage begon te trippen... Ben toen zonder iets te zeggen meteen weg gegaan en kort daarna heb ik de stage opgezegd.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
tijdens vergadering 4-fma en ketamine. combinatie is wel redelijk te doen alleen doe rustig aan met de 4-fma. had 1 liter fles water bij voor het geval. was niet super raar en zelfs interessant maar denk het raarste waar ik ooit iets heb gedaan
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waus van de pillen en 2 nachten wakker een serieus gesprek voeren met familieleden.
De bank waar ze op zitten vliegt steeds de lucht in door slaapgebrek hallucinaties, maar toch dat gesprek weten af te maken.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rayyar zei:
Op school tussen lessen door coke roken in de WC. Je aan de muren moeten vasthouden terwijl je in de gang in de menigte naar je lokaal strompelt...
Klik om te vergroten...
:astonished::flushed:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rayyar zei:
De volgende ochtend aan schoolvriend moeten vragen wat je de vorige dag hebt uitgespookt omdat er een gat gebrand zit in je jas en je je niets kan herinneren omdat er een gat in je geheugen zit van die pillen die je geslikt hebt... (etc etc)
Schooldays, yeah...
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte niks op de middelbare school haha! Af en toe blowen in het weekend maar toen was ik al een jaar of 17.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lytje pole zei:
Ik gebruikte niks op de middelbare school haha! Af en toe blowen in het weekend maar toen was ik al een jaar of 17.
Klik om te vergroten...
Ik woonde in die tijd in een middelgrote stad in Friesland. De jeugd in die tijd bestond ongeveer voor de helft uit punks, new wavers en skinheads en de andere helft uit discojeugd, kakkers, hardrockers en boeren haha. Heerlijk die opdeling in die tijd. Omdat er relatief weinig te doen was zat de helft aan de drugs en een ander groot deel aan de alcohol. Enfin, wij maakten het aardig bont en konden zelfs openlijk in de school voor de kantine blowen terwijl leraren (ex hippies) glimlachend voorbij liepen. Het was gewoon een openbaar geheim dat veel leerlingen drugs gebruikten. De leraren wisten het en de leiding ook. Yep, 80's!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
Takes me back haha
Al waren onze drugs of choice op bosklassen Jupiler, Pasoa orange en wiet :tongueout: "Maat, check die grappige boom!"
Klik om te vergroten...
Tijdens mijn berlijn reis op de middelbare school liepen we overal met een flesje appelcider rond. Leek net op appelsap dus de docenten hadden niks door en wij waren lekker 24/7 lam haha. Wat een tijden waren dat...
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fenrir zei:
Takes me back haha
Al waren onze drugs of choice op bosklassen Jupiler, Pasoa orange en wiet :tongueout: "Maat, check die grappige boom!"
Klik om te vergroten...
Jaa! Die zoete likeurtjes herinner ik me ook. Een keer zo ziek van geworden. Lol

Rayyar zei:
Ik woonde in die tijd in een middelgrote stad in Friesland. De jeugd in die tijd bestond ongeveer voor de helft uit punks, new wavers en skinheads en de andere helft uit discojeugd, kakkers, hardrockers en boeren haha. Heerlijk die opdeling in die tijd. Omdat er relatief weinig te doen was zat de helft aan de drugs en een ander groot deel aan de alcohol. Enfin, wij maakten het aardig bont en konden zelfs openlijk in de school voor de kantine blowen terwijl leraren (ex hippies) glimlachend voorbij liepen. Het was gewoon een openbaar geheim dat veel leerlingen drugs gebruikten. De leraren wisten het en de leiding ook. Yep, 80's!
Klik om te vergroten...
De jaren 80 waren volgens mij toch wel anders. De jaren 60 en 70 zat echt nog in het hoofd van de mensen. Zelf zat ik in de jaren 90 op de middelbare school en grappig, ook als punk. In de randstad is meer te doen maar ik denk dat het gebruik vooral ook samenhangt met het soort school.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lytje pole zei:
Jaa! Die zoete likeurtjes herinner ik me ook. Een keer zo ziek van geworden. Lol


De jaren 80 waren volgens mij toch wel anders. De jaren 60 en 70 zat echt nog in het hoofd van de mensen. Zelf zat ik in de jaren 90 op de middelbare school en grappig, ook als punk. In de randstad is meer te doen maar ik denk dat het gebruik vooral ook samenhangt met het soort school.
Klik om te vergroten...
Wel, ik zat ook wel in een groep mensen die wat intellectueler waren onder de punks. We gebruikten wel aardig, maar echte probleemgevallen waren er niet veel. De echte drop outs waren op een bepaald moment van school gegaan (we zaten op een havo-vwo scholengemeenschap). 80's waren zeker anders. Heerlijk vrij, alhoewel we dat als vanzelfsprekend zagen. Onze huidige tijd zou wel varen bij wat meer smerigheid uit de 80's. Zó braaf allemaal. Een tijdsgeest bepaalt door lullige facebook likes.
Ik had bovendien het geluk dat mijn beste vriend dealde. Hij kon aan alles komen. Dwz, coke LSD, speed, paddenstoelen, hash. Heroïne waren we niet echt in geïnteresseerd. Ik kon zelf makkelijk aan bepaalde pillen komen oa via mijn huisarts. Had wat valium gevonden van mijn moeder en ben toen naar mijn huisarts gegaan (was inmiddels achttien) omdat ik zogenaamd examenstress had. Ik had toen gezegd dat ik af en toe wat van die pillen van mijn moeder nam en dat het uitstekend werkte voor stress. Hij heeft me dat vervolgens zonder problemen te maken voorgeschreven. Dat ik met een hanenkam en gescheurde kleren bij hem in de kamer zat was verder geen probleem.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rayyar zei:
Wel, ik zat ook wel in een groep mensen die wat intellectueler waren onder de punks. We gebruikten wel aardig, maar echte probleemgevallen waren er niet veel. De echte drop outs waren op een bepaald moment van school gegaan (we zaten op een havo-vwo scholengemeenschap). 80's waren zeker anders. Heerlijk vrij, alhoewel we dat als vanzelfsprekend zagen. Onze huidige tijd zou wel varen bij wat meer smerigheid uit de 80's. Zó braaf allemaal. Een tijdsgeest bepaalt door lullige facebook likes.
Klik om te vergroten...
Ik ook, gewoon vwo afgerond en gestudeerd. Waar ik woon had je tot 10 jaar geleden nog wel leuke kraakpandjes met feesten. Zelf ook nog een tijdje gekraakt. Ik ben het met je eens dat het nu wat saai is, alles is zo gereguleerd.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lytje pole zei:
Ik ook, gewoon vwo afgerond en gestudeerd. Waar ik woon had je tot 10 jaar geleden nog wel leuke kraakpandjes met feesten. Zelf ook nog een tijdje gekraakt. Ik ben het met je eens dat het nu wat saai is, alles is zo gereguleerd.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel geluk gehad realiseer ik me, heb ook gekraakt en woon nog steeds in hetzelfde pand (inmiddels al lang gelegaliseerd). Gewoon vanuit Friesland naar Amsterdam gegaan toen ik 21 was, de fiets geleend van mijn toenmalige vriendin, paar uurtjes rond gefietst, een geweldig pand gevonden (ok, eerst een groot electriciteitspand in de havens gekraakt en 7 maanden later pas het pand waar ik nu in zit, maar ging ongeveer gelijkaardig) en een paar dagen daarna gewoon met een kraaksetje het pand binnen gegaan.
Zonder enig probleem. Ik heb te doen met de huidige jeugd die op zoek is naar werk of woonruimte. Onmogelijk gewoon.

Positieve vd huidige tijd is wel het gemak waarmee je aan relatief goede drugs kunt komen.
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey,

Ik ben nieuwsgierig of er nog mensen zijn met leuke verhalen van onverwachts drugs gebruik of drugs gebruik op aparte locaties.
Ik heb zelf een keer keta gedaan in de bioscoop met vrienden. Dat was erg vermakelijk maar van de film weten we niks meer haha.

Ik ben benieuwd!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."