Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat echt helemaal niks voor paddo's :P Al moet ik zeggen dat ik altijd een milde variant neem..
R
Raver

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Lid
GHB tijdens rijlessen
GHB tijdens m'n medisch rekenen tentamen
GHB tijdens tja.. Overal gebruikt eigenlijk.
D
DirkdirkLid
Ben ik de enige waarbij de raarste situatie is dat je spacecake gegeten had en ontzettend veel geblowd had en in Albert Heijn een meisje tegenkomt met wie je goed bevriend was in groep 1, maar die daarna is verhuisd. Ben ik echt zo saai?
D
De DunneLid
Raver zei:
GHB tijdens rijlessen
GHB tijdens m'n medisch rekenen tentamen
GHB tijdens tja.. Overal gebruikt eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Gelukkig was dit vroeger! :wink:
R
RaverLid
De Dunne zei:
Gelukkig was dit vroeger! :wink:
Klik om te vergroten...

Daar zeg je wat. Gelukkig wel! :shamrock:

Oja!

Blowtje tijdens het wadlopen op zeilkamp met school. Zo ver mogelijk weglopen van de schepen, blowen en vervolgens para op het schip zitten hopend dat de docenten het niet zien. :tearsofjoy:
v
verwonderingLid
LSD bij mijn ouders op de koffie. De bedoelde microdosis viel iets steviger uit. Het was nog best gezellig. :)

6-APB in de bioscoop. De bedoeling was dat hij ging werken ná de film. Maar nee, middenin de film moest ik mijn best doen om niet van de stoel af te stuiteren.

Een portie truffels terwijl ik in mijn eentje door het centrum van Berlijn zwierf. De drukte, het verkeer, het omgevingslawaai, de mensenmassa's die in een eindeloze stroom de metrostations uitstroomden... Was een apart tripje.
L
LiquidFrogLid
1ste keer LSD eerst naar me vaste shop wiet halen, om vervolgens een joint te roken en naar de Mac te gaan. Waar ik een big Mac menu heb opgegeten, rip bigtasty
p
pelgrimLid
Xtc en paddo's op school vroeger tijdens bosklassen (4 dagen op schoolreis naar de Ardennen hier in BE)

Speed en dan rollercoasters en dergelijke wildere attractie's jaren geleden in Walibi Belgium (toen Six Flags). Extra hardere kicks gaf dat :grin:.

EDIT : Ow ja een dikke hasj joint op de parking 7j geleden van een afkick centrum toen ik een familie lid ging bezoeken daar. Was wel nadat ik de persoon al had bezocht :wink:.
T
TechnoChickenLid
Super stoned op de bank bij mn ex schoonbroers die absoluuuuut niet mochten weten dat we hadden geblowd en ze keken Happy Tree Friends..
P
PrisonLid
Speed gesnoven op de wc van een vegan restaurant in Berlijn.
र
रतिLid
De Dunne zei:
Stiekem geblowd tijdens een lokale Oranje feestweek-week bij het zwembad. Stiekem onder de trap naar het diepe bad.. Bij de Splash-Disco in 1990.
Klik om te vergroten...
Haha, dat waren pas tijden :tearsofjoy:
र
रतिLid
We zaten als 13 jarigen op de LSD in de klas in de 80's (vrienden waren punkers & new-wavers)
Als we dan om ons heen keken wisten we precies- die heeft LSD gebruikt, die speed...
P
PsychedelibeeLid
Schiet me net te binnen dat ik afgelopen reis in Peru op het strand heb zitten blowen bij een lokaal feest waar ook heel veel politie rond liep. We zijn bewust een stukje van het feest afgelopen en achter een bootje gaan zitten zodat we niet zo in zicht zaten.

Tja best een risico eigenlijk. Je zou toch denken dat ik inmiddels beter weet, zeker nadat een vriend van mij in Hong Kong is opgepakt voor blowen op straat waar ik bij was. Blijkbaar leer ik het niet of vind ik die spanning misschien stiekem toch wel interessant.
र
रतिLid
Psychedelibee zei:
Schiet me net te binnen dat ik afgelopen reis in Peru op het strand heb zitten blowen bij een lokaal feest waar ook heel veel politie rond liep. We zijn bewust een stukje van het feest afgelopen en achter een bootje gaan zitten zodat we niet zo in zicht zaten.

Tja best een risico eigenlijk. Je zou toch denken dat ik inmiddels beter weet, zeker nadat een vriend van mij in Hong Kong is opgepakt voor blowen op straat waar ik bij was. Blijkbaar leer ik het niet of vind ik die spanning misschien stiekem toch wel interessant.
Klik om te vergroten...
wist niet eens dat blowen verboden was daar... Heb je misschien ook coca bladeren geprobeerd?
P
PsychedelibeeLid
Rayyar zei:
wist niet eens dat blowen verboden was daar... Heb je misschien ook coca bladeren geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Blowen is bijna overal ter wereld streng verboden, maar wel overal heel makkelijk te krijgen haha.

Ja ik heb een hoop coca bladeren gekauwd en veel coca thee gedronken. Fijn spul is het, vergelijkbare intensiteit aan koffie maar dan zonder het zenuwachtige.
F
FenrirLid
pelgrim zei:
Xtc en paddo's op school vroeger tijdens bosklassen (4 dagen op schoolreis naar de Ardennen hier in BE)
Klik om te vergroten...

Takes me back haha
Al waren onze drugs of choice op bosklassen Jupiler, Pasoa orange en wiet :tongueout: "Maat, check die grappige boom!"
र
रतिLid
Twee of drie gram hash verkruimeld over een stuk frans stokbrood in bus op schoolreis naar Parijs. We waren in Parijs en wachtend tot de bus ging rijden terug richting NL. Na een half uur rijden dacht ik dat we al lang aan het rijden waren, maar de bus stond nog steeds stil.
र
रतिLid
Op school tussen lessen door coke roken in de WC. Je aan de muren moeten vasthouden terwijl je in de gang in de menigte naar je lokaal strompelt...
र
रतिLid
De volgende ochtend aan schoolvriend moeten vragen wat je de vorige dag hebt uitgespookt omdat er een gat gebrand zit in je jas en je je niets kan herinneren omdat er een gat in je geheugen zit van die pillen die je geslikt hebt... (etc etc)
Schooldays, yeah...
T
TechnoChickenLid
Rayyar zei:
Op school tussen lessen door coke roken in de WC. Je aan de muren moeten vasthouden terwijl je in de gang in de menigte naar je lokaal strompelt...
Klik om te vergroten...
:astonished::flushed:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."