Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
Hey,

Ik ben nieuwsgierig of er nog mensen zijn met leuke verhalen van onverwachts drugs gebruik of drugs gebruik op aparte locaties.
Ik heb zelf een keer keta gedaan in de bioscoop met vrienden. Dat was erg vermakelijk maar van de film weten we niks meer haha.

Ik ben benieuwd!
8

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
8️⃣6️⃣
Lid
Ik zit te denken, maar ik vind geen enkele locatie apart voor drugs.
R
RebellLid
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:
B
Bartek23Lid
Heel toe
Ik lul maar wat zei:
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heel toevallig 2weken geleden gedaan was echt geniaal lsd keta en beetje coke echt geniaal.

Restaurant met familie avondje door met pillen en daarna begin ochtend tot middag laat methox. toen was er nog methox ik zou voor dat spul veel over hebben om te krijgen maar jammer genoeg nergens te vinden.
R
RebellLid
Metox vind het maar niks! Blijf liever bij keta..
R
Roze OlifantLid
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
R
Reno010Lid
Roze olifant zei:
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
Klik om te vergroten...

Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest!
Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten.
R
RaverLid
Eerste keer XTC op school als 15 jarig pubertje. Drugs op school zijn niet perse raar ofzo, maar de eerste keer XTC had ik liever ergens anders gedaan.

Maar goed, ik wist gewoon niet waar ik aan begon. Iets met onverantwoordelijk en stoer willen doen :tongueout:
A
AnitaaLid
Op werk. Haha. Echt erg eigenlijk. Ik was dan die nacht ervoor begonnen en om een beetje fit te zijn op werk daar veder gebruikt. Niet chill. Maar meld me niet snel ziek. Alleen als ik echt ziek ben:tongueout:
V
VchipLid
Op stage. Dacht aMT te gebruiken als antidepressivant, niet wetend dat het goedje kennelijk een stapeleffect heeft. En ervoor had gezorgd dat ik midden op stage begon te trippen... Ben toen zonder iets te zeggen meteen weg gegaan en kort daarna heb ik de stage opgezegd.
Q
QuinnLid
tijdens vergadering 4-fma en ketamine. combinatie is wel redelijk te doen alleen doe rustig aan met de 4-fma. had 1 liter fles water bij voor het geval. was niet super raar en zelfs interessant maar denk het raarste waar ik ooit iets heb gedaan
E
EmanLid
Waus van de pillen en 2 nachten wakker een serieus gesprek voeren met familieleden.
De bank waar ze op zitten vliegt steeds de lucht in door slaapgebrek hallucinaties, maar toch dat gesprek weten af te maken.
M
MoestuinierLid
Pillen in de bioscoop.
D
De Rijdende RachidLid
Het laatste beetje coke wat ik snel in mn boxer had gestopt voor ik werd opgepakt in een wachtcel op het politiebureau:sweatsmile:
M
MelissaChanelNo1Lid
PsyTekZ zei:
Pillen in de bioscoop.
Klik om te vergroten...

Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.
V
VchipLid
Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor:nerd:
M
MoestuinierLid
MelissaChanelNo1 zei:
Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.
Klik om te vergroten...

Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken :upsidedown:
A
Amfitamientje PowerLid
Op de luchtplaats van de politiecellen. Dat is gelukkig al wel weer heeeeel lang geleden.

Een vriend van me die daar een paar weken eerder zat had hashstickies in het matras verstopt. Ik wist dat en kwam toevallig in dezelfde cel. Een van de politiemensen heeft mijn shaggie aangestoken en met dat shaggie heb ik het stickie aangestoken.

Niet echt grappig om apestoned in de cel te zitten eigenlijk.
R
RebellLid
@Parfumflesje ouwe boef
V
VchipLid
Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat echt helemaal niks voor paddo's :P Al moet ik zeggen dat ik altijd een milde variant neem..
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."