Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat echt helemaal niks voor paddo's :P Al moet ik zeggen dat ik altijd een milde variant neem..
Gelukkig was dit vroeger!GHB tijdens rijlessen
GHB tijdens m'n medisch rekenen tentamen
GHB tijdens tja.. Overal gebruikt eigenlijk.
Gelukkig was dit vroeger!![]()
Haha, dat waren pas tijdenStiekem geblowd tijdens een lokale Oranje feestweek-week bij het zwembad. Stiekem onder de trap naar het diepe bad.. Bij de Splash-Disco in 1990.
wist niet eens dat blowen verboden was daar... Heb je misschien ook coca bladeren geprobeerd?Schiet me net te binnen dat ik afgelopen reis in Peru op het strand heb zitten blowen bij een lokaal feest waar ook heel veel politie rond liep. We zijn bewust een stukje van het feest afgelopen en achter een bootje gaan zitten zodat we niet zo in zicht zaten.
Tja best een risico eigenlijk. Je zou toch denken dat ik inmiddels beter weet, zeker nadat een vriend van mij in Hong Kong is opgepakt voor blowen op straat waar ik bij was. Blijkbaar leer ik het niet of vind ik die spanning misschien stiekem toch wel interessant.
Blowen is bijna overal ter wereld streng verboden, maar wel overal heel makkelijk te krijgen haha.wist niet eens dat blowen verboden was daar... Heb je misschien ook coca bladeren geprobeerd?
Xtc en paddo's op school vroeger tijdens bosklassen (4 dagen op schoolreis naar de Ardennen hier in BE)
Op school tussen lessen door coke roken in de WC. Je aan de muren moeten vasthouden terwijl je in de gang in de menigte naar je lokaal strompelt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."