#1
Ik zit te denken, maar ik vind geen enkele locatie apart voor drugs.
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje![]()
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.
Tja, een mens moet wat.
(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
Op school tussen lessen door coke roken in de WC. Je aan de muren moeten vasthouden terwijl je in de gang in de menigte naar je lokaal strompelt...
Ik gebruikte niks op de middelbare school haha! Af en toe blowen in het weekend maar toen was ik al een jaar of 17.De volgende ochtend aan schoolvriend moeten vragen wat je de vorige dag hebt uitgespookt omdat er een gat gebrand zit in je jas en je je niets kan herinneren omdat er een gat in je geheugen zit van die pillen die je geslikt hebt... (etc etc)
Schooldays, yeah...
Ik woonde in die tijd in een middelgrote stad in Friesland. De jeugd in die tijd bestond ongeveer voor de helft uit punks, new wavers en skinheads en de andere helft uit discojeugd, kakkers, hardrockers en boeren haha. Heerlijk die opdeling in die tijd. Omdat er relatief weinig te doen was zat de helft aan de drugs en een ander groot deel aan de alcohol. Enfin, wij maakten het aardig bont en konden zelfs openlijk in de school voor de kantine blowen terwijl leraren (ex hippies) glimlachend voorbij liepen. Het was gewoon een openbaar geheim dat veel leerlingen drugs gebruikten. De leraren wisten het en de leiding ook. Yep, 80's!Ik gebruikte niks op de middelbare school haha! Af en toe blowen in het weekend maar toen was ik al een jaar of 17.
Tijdens mijn berlijn reis op de middelbare school liepen we overal met een flesje appelcider rond. Leek net op appelsap dus de docenten hadden niks door en wij waren lekker 24/7 lam haha. Wat een tijden waren dat...Takes me back haha
Al waren onze drugs of choice op bosklassen Jupiler, Pasoa orange en wiet"Maat, check die grappige boom!"
Jaa! Die zoete likeurtjes herinner ik me ook. Een keer zo ziek van geworden. LolTakes me back haha
Al waren onze drugs of choice op bosklassen Jupiler, Pasoa orange en wiet"Maat, check die grappige boom!"
De jaren 80 waren volgens mij toch wel anders. De jaren 60 en 70 zat echt nog in het hoofd van de mensen. Zelf zat ik in de jaren 90 op de middelbare school en grappig, ook als punk. In de randstad is meer te doen maar ik denk dat het gebruik vooral ook samenhangt met het soort school.Ik woonde in die tijd in een middelgrote stad in Friesland. De jeugd in die tijd bestond ongeveer voor de helft uit punks, new wavers en skinheads en de andere helft uit discojeugd, kakkers, hardrockers en boeren haha. Heerlijk die opdeling in die tijd. Omdat er relatief weinig te doen was zat de helft aan de drugs en een ander groot deel aan de alcohol. Enfin, wij maakten het aardig bont en konden zelfs openlijk in de school voor de kantine blowen terwijl leraren (ex hippies) glimlachend voorbij liepen. Het was gewoon een openbaar geheim dat veel leerlingen drugs gebruikten. De leraren wisten het en de leiding ook. Yep, 80's!
Wel, ik zat ook wel in een groep mensen die wat intellectueler waren onder de punks. We gebruikten wel aardig, maar echte probleemgevallen waren er niet veel. De echte drop outs waren op een bepaald moment van school gegaan (we zaten op een havo-vwo scholengemeenschap). 80's waren zeker anders. Heerlijk vrij, alhoewel we dat als vanzelfsprekend zagen. Onze huidige tijd zou wel varen bij wat meer smerigheid uit de 80's. Zó braaf allemaal. Een tijdsgeest bepaalt door lullige facebook likes.Jaa! Die zoete likeurtjes herinner ik me ook. Een keer zo ziek van geworden. Lol
De jaren 80 waren volgens mij toch wel anders. De jaren 60 en 70 zat echt nog in het hoofd van de mensen. Zelf zat ik in de jaren 90 op de middelbare school en grappig, ook als punk. In de randstad is meer te doen maar ik denk dat het gebruik vooral ook samenhangt met het soort school.
Ik ook, gewoon vwo afgerond en gestudeerd. Waar ik woon had je tot 10 jaar geleden nog wel leuke kraakpandjes met feesten. Zelf ook nog een tijdje gekraakt. Ik ben het met je eens dat het nu wat saai is, alles is zo gereguleerd.Wel, ik zat ook wel in een groep mensen die wat intellectueler waren onder de punks. We gebruikten wel aardig, maar echte probleemgevallen waren er niet veel. De echte drop outs waren op een bepaald moment van school gegaan (we zaten op een havo-vwo scholengemeenschap). 80's waren zeker anders. Heerlijk vrij, alhoewel we dat als vanzelfsprekend zagen. Onze huidige tijd zou wel varen bij wat meer smerigheid uit de 80's. Zó braaf allemaal. Een tijdsgeest bepaalt door lullige facebook likes.
Ik heb wel geluk gehad realiseer ik me, heb ook gekraakt en woon nog steeds in hetzelfde pand (inmiddels al lang gelegaliseerd). Gewoon vanuit Friesland naar Amsterdam gegaan toen ik 21 was, de fiets geleend van mijn toenmalige vriendin, paar uurtjes rond gefietst, een geweldig pand gevonden (ok, eerst een groot electriciteitspand in de havens gekraakt en 7 maanden later pas het pand waar ik nu in zit, maar ging ongeveer gelijkaardig) en een paar dagen daarna gewoon met een kraaksetje het pand binnen gegaan.Ik ook, gewoon vwo afgerond en gestudeerd. Waar ik woon had je tot 10 jaar geleden nog wel leuke kraakpandjes met feesten. Zelf ook nog een tijdje gekraakt. Ik ben het met je eens dat het nu wat saai is, alles is zo gereguleerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."