en toen????
![:tongueout:]()
Een keer mephedrone. Voordat ik naar een ps.loog ging. . Misschien dacht ik beter te kunnen praten op die manier ofzo
![:sweatsmile:]()
. Ik denk hier niet met trots aan terug zegmaar
Coke gesnoven tijdens een officiele IQ test, de dag nadat mijn beste maatje langs kwam en bleef slapen na mekaar echt lang niet gezien te hebben. Ik was niet echt in topconditie toen ik ontwaakte, maargoed toch maar gegaan want je gaat niet afzeggen voor zoiets omdat je brak bent. gezegd dat ik slecht had geslapen vanwege zenuwen. ruimtelijk inzicht gedeelte was een drama want mijn linkeroog zat nog in mijn rechterbroekzak
![:grimacing:]()
laatste beetje in de pauze op t toilet genomen (ergste was dat dit plaatsvond in het gebouw van versl. zorg,niet voor coke maar toch)
Daarna ging t allemaal heel soepel, niet dat je perse "slimmer wordt", maar je legt de connecties tussen dingen die je al weet sneller. Ik kan bijvoorbeeld prima hoofdrekenen, maar bij getallen van 2 cijfers of meer vermenigvuldigen moet ik in mn hoofd toch wel stapje voor stapje denken. (bij het eerste getal beginnen etc) Niet dat ik normaal zo traag ben maar toen ging het wel echt razendsnel.
![:nomouth:]()
Ik was niet ontevreden over de uitslag en heb het 2 jaar later nog eens gedaan , deze keer abstinent van alles behalve medicatie en tabak al 4 weken en op dat moment fit en uitgerust . Uitslag was heel ietsjes beter maar praktisch t zelfde (disharmonieus)