Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Blowen is bijna overal ter wereld streng verboden, maar wel overal heel makkelijk te krijgen haha.

Ja ik heb een hoop coca bladeren gekauwd en veel coca thee gedronken. Fijn spul is het, vergelijkbare intensiteit aan koffie maar dan zonder het zenuwachtige.
Klik om te vergroten...
Nog sos geprobeerd daar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sammeke47 zei:
Thuis jaren geleden voor ik vertrok met men moeder op city trip naar Nancy (Frankrijk) een lsd zegel ingenomen, (dit heb ik dus echt gedaan!) hoe idioot het ook mocht wezen.
De sterkte van de zegel weet ik niet meer maar ik schat iets van 120-150ug.
Op een of andere manier heb ik het heel de dag redelijk goed kunnen verbergen, maar de auto rit van 3uur+ het eindeloze ge babbel van mijn moeder maakte de trip nu niet echt comfortabel of leuk, ik wenste al na 1a2 uur in de trip dat ik dit nooit had gedaan, maar hey dit was te laat dus uitzitten was de enige oplossing.
De drukte van de stad viel opzich wel mee, maar toch was dit te druk voor een lsd trip,
Ik heb er dan maar het beste van proberen maken, en elke negatieve gedachte van me proberen af te schudden.
De bezienswaardigheden en het grote kermis rad waren dan weer wel leuke chille momenten.
Ik mag van geluk spreken dat ik al wat ervaring had en mezelf uit een bad trip kon houden gedurende de hele dag.
Klik om te vergroten...
knap dat je je zo goed uit een bad trip hebt weten te kunnen houden :sunglasses:
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op me oude werk in de nachtdienst achterin het magazijn lijnen sos pakken op het bureau van de chef, beviel me zo goed dat dit me vaste plekkie werd :sweatsmile:
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwijgrecht zei:
en toen???? :tongueout::grin:

Een keer mephedrone. Voordat ik naar een ps.loog ging. . Misschien dacht ik beter te kunnen praten op die manier ofzo:sweatsmile:. Ik denk hier niet met trots aan terug zegmaar

Coke gesnoven tijdens een officiele IQ test, de dag nadat mijn beste maatje langs kwam en bleef slapen na mekaar echt lang niet gezien te hebben. Ik was niet echt in topconditie toen ik ontwaakte, maargoed toch maar gegaan want je gaat niet afzeggen voor zoiets omdat je brak bent. gezegd dat ik slecht had geslapen vanwege zenuwen. ruimtelijk inzicht gedeelte was een drama want mijn linkeroog zat nog in mijn rechterbroekzak :grimacing: laatste beetje in de pauze op t toilet genomen (ergste was dat dit plaatsvond in het gebouw van versl. zorg,niet voor coke maar toch)
Daarna ging t allemaal heel soepel, niet dat je perse "slimmer wordt", maar je legt de connecties tussen dingen die je al weet sneller. Ik kan bijvoorbeeld prima hoofdrekenen, maar bij getallen van 2 cijfers of meer vermenigvuldigen moet ik in mn hoofd toch wel stapje voor stapje denken. (bij het eerste getal beginnen etc) Niet dat ik normaal zo traag ben maar toen ging het wel echt razendsnel. :nomouth: Ik was niet ontevreden over de uitslag en heb het 2 jaar later nog eens gedaan , deze keer abstinent van alles behalve medicatie en tabak al 4 weken en op dat moment fit en uitgerust . Uitslag was heel ietsjes beter maar praktisch t zelfde (disharmonieus)
Klik om te vergroten...
Jah en toen....... ze keken me nogal raar aan enk had een paar rare dingen gezegd waarvan k me alleen nog kan herinneren dat ik ze vroeg of ze het grodijn voor het dakraam konden doen wamt de zon die scheen heel erg vel in me gezigd en dat ik opmerkte dat ze heel mooi geel tapijt hadden....:mrgreen:
7
748Lid
01-01-2024, 00:00
#5
op school in het midde van de gang zitte blowe omdat ik ruzie had met m'n beste vriend :)
heb toen veel geluk gehad:wink:
g
gekkeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Dit soort situaties zijn altijd ongemakkelijk. Maar ach, kan jou ‘t schelen. Hij was vast jaloers. Op zowel je 3-MMC als je goedgevormde kont. :wink:
Klik om te vergroten...


Hahahaha ja misschien wel ja
S
SorpresaLid
01-01-2024, 00:00
#7
2cb-fly in een museum is wel de raarste plek. En overdag een keer 4 uur op keta getript op het strand tussen de toeristen en andere zonaanbidders. Dat werkte ook wel vervreemdend.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
gekkeik zei:
Ik zat dus echt met blote billen op die pot en kon ook als enige reactie heb geschrokken aankijken.
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk met je blote billen zitten snuiven met de deur open op een publieke plek..
Lekker gek
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, echt een lang verhaal kan ik er niet over maken. Ik schrok enorm toen ik de deur opendeed en dan heb je ook geen excuus om te zeggen dat je er 'niet' bent. De normale adrenaline rush als je schrikt is er wel, maar dat hielp mij niet op motorisch gebied.

De simpelste dingen waren extreem moeilijk. Even koffie zetten, een gesprek volgen en voeren. Je geest weet wel hoe het moet, maar lichamelijk lukt het niet of niet goed. En continue ben je in je hoofd bezig 'hoe ga ik dit nu doen, act normal etc.' Gelukkig was mijn Opa al op leeftijd en heeft het misschien wel wat vreemd gevonden (drugs komen niet in zijn woordenboek voor).
Het rare is dat hij nog nooit eerder bij mij is geweest. Meestal was dit bij mijn ouders of op familie feesten.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
OMg! En hoe liep het af?
Klik om te vergroten...
Ze zei; jullie hadden toch een feestje in X (plekje in Friesland). Ja klopt maar we zoeken nog wat anders, toen nog peukje met ze gerookt en weggegaan.

Vervolgens had m'n moeder op Facebook gezet dat ze ons was tegen gekomen waarop een vriendin van haar reageerde: 0500 is toch niet zo heel laat om terug te komen van het stappen? Toen gingen ze nog onderweg!

Al met al hebben ze niks doorgehad denk ik, komisch was het wel.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat echt helemaal niks voor paddo's :P Al moet ik zeggen dat ik altijd een milde variant neem..
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey,

Ik ben nieuwsgierig of er nog mensen zijn met leuke verhalen van onverwachts drugs gebruik of drugs gebruik op aparte locaties.
Ik heb zelf een keer keta gedaan in de bioscoop met vrienden. Dat was erg vermakelijk maar van de film weten we niks meer haha.

Ik ben benieuwd!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zit te denken, maar ik vind geen enkele locatie apart voor drugs.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
Klik om te vergroten...

Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest!
Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op stage. Dacht aMT te gebruiken als antidepressivant, niet wetend dat het goedje kennelijk een stapeleffect heeft. En ervoor had gezorgd dat ik midden op stage begon te trippen... Ben toen zonder iets te zeggen meteen weg gegaan en kort daarna heb ik de stage opgezegd.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pillen in de bioscoop.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het laatste beetje coke wat ik snel in mn boxer had gestopt voor ik werd opgepakt in een wachtcel op het politiebureau:sweatsmile:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#19
- Oxy in het vliegtuig op weg naar vakantiebestemming.
- Oxy tijdens kerstdiner schoonfamilie.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
PsychedelicMagic zei:
Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor:nerd:
Klik om te vergroten...
PsyTekZ zei:
Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Ohh dan is het wel chill ja :) haha
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."