Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
Bartek23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel toe
Ik lul maar wat zei:
Met LSD naar artis...
Next level dierentuin bezoeker..
Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:
Klik om te vergroten...


Heel toevallig 2weken geleden gedaan was echt geniaal lsd keta en beetje coke echt geniaal.

Restaurant met familie avondje door met pillen en daarna begin ochtend tot middag laat methox. toen was er nog methox ik zou voor dat spul veel over hebben om te krijgen maar jammer genoeg nergens te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Metox vind het maar niks! Blijf liever bij keta..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
R
Reno010Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)
Klik om te vergroten...

Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest!
Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer XTC op school als 15 jarig pubertje. Drugs op school zijn niet perse raar ofzo, maar de eerste keer XTC had ik liever ergens anders gedaan.

Maar goed, ik wist gewoon niet waar ik aan begon. Iets met onverantwoordelijk en stoer willen doen :tongueout:
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op werk. Haha. Echt erg eigenlijk. Ik was dan die nacht ervoor begonnen en om een beetje fit te zijn op werk daar veder gebruikt. Niet chill. Maar meld me niet snel ziek. Alleen als ik echt ziek ben:tongueout:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op stage. Dacht aMT te gebruiken als antidepressivant, niet wetend dat het goedje kennelijk een stapeleffect heeft. En ervoor had gezorgd dat ik midden op stage begon te trippen... Ben toen zonder iets te zeggen meteen weg gegaan en kort daarna heb ik de stage opgezegd.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
tijdens vergadering 4-fma en ketamine. combinatie is wel redelijk te doen alleen doe rustig aan met de 4-fma. had 1 liter fles water bij voor het geval. was niet super raar en zelfs interessant maar denk het raarste waar ik ooit iets heb gedaan
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sammeke47 zei:
Thuis jaren geleden voor ik vertrok met men moeder op city trip naar Nancy (Frankrijk) een lsd zegel ingenomen, (dit heb ik dus echt gedaan!) hoe idioot het ook mocht wezen.
De sterkte van de zegel weet ik niet meer maar ik schat iets van 120-150ug.
Op een of andere manier heb ik het heel de dag redelijk goed kunnen verbergen, maar de auto rit van 3uur+ het eindeloze ge babbel van mijn moeder maakte de trip nu niet echt comfortabel of leuk, ik wenste al na 1a2 uur in de trip dat ik dit nooit had gedaan, maar hey dit was te laat dus uitzitten was de enige oplossing.
De drukte van de stad viel opzich wel mee, maar toch was dit te druk voor een lsd trip,
Ik heb er dan maar het beste van proberen maken, en elke negatieve gedachte van me proberen af te schudden.
De bezienswaardigheden en het grote kermis rad waren dan weer wel leuke chille momenten.
Ik mag van geluk spreken dat ik al wat ervaring had en mezelf uit een bad trip kon houden gedurende de hele dag.
Klik om te vergroten...
knap dat je je zo goed uit een bad trip hebt weten te kunnen houden :sunglasses:
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#10
GoldenGrow zei:
knap dat je je zo goed uit een bad trip hebt weten te kunnen houden :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Het enige waar ik me wat moest uitlullen waren men grote doppen, dit was uiteraard niet te verbergen. Maar ik heb gelukkig nuchter ook al redelijk grote pupillen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sammeke47 zei:
Het enige waar ik me wat moest uitlullen waren men grote doppen, dit was uiteraard niet te verbergen. Maar ik heb gelukkig nuchter ook al redelijk grote pupillen.
Klik om te vergroten...
ik zou echt niet het lef hebben om te doen wat jij hebt gedaan:tearsofjoy:
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GoldenGrow zei:
ik zou echt niet het lef hebben om te doen wat jij hebt gedaan:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha het was een apparte ervaring, waar ik uit geleerd heb, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ik weet niet wat me bezielde, jong en rebels zijn denk ik
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op studiereis in Albanië, Macedonië en Kosovo alprazolam gekocht (xanax). Wij als jonge ontwetenden ieder een paar pilletjes geslikt voor de busreis naar het vliegveld.
Bij de grens werden de paspoorten gecontroleerd, echter was ik met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Uiteindelijk toch wakker gemaakt door een norse en met boze douanier met een hoge pet op. Dan ben je wel ineens goed wakker...

Op het vliegveld geslapen en geen herinneren meer vanaf dat we de bus uitstappen. Eerste wat ik mij herinner is dat ik het vliegtuig weer uitstap op Eindhoven. Daarna thuis nog 17 uur geslapen.

Als jonge scholier van 17 leek dit natuurlijk een geweldig idee, maar ja je bent jong en je wilt wat. Gelukkig verder geen problemen gehad met de docenten en er natuurlijk wel van geleerd.

Mijn eerste ervaring met benzodiazepinen.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet per se een rare locatie of situatie, maar meer gewoon sad haha. Gebruik regelmatig van alles alleen op m'n studentenkamer, zelfs entactogenen.

De enige keren dat ik buitenshuis/in gezelschap wat heb gebruikt was een keer 3-MeO-PCE + 2C-C bij een concert van Muse en een keer 4-FMA + phenibut in de Efteling.
T
TaaierakkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op me oude werk in de nachtdienst achterin het magazijn lijnen sos pakken op het bureau van de chef, beviel me zo goed dat dit me vaste plekkie werd :sweatsmile:
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen zomer was ik op reis in IJsland en een van de eerste nachten in een hostel in Reykjavik door gebracht. Ik was mijn backpack naar beneden aan het sjouwen om half 9 's ochtends en toen ik bij de deur kwam rook ik ineens een hele bekende (en geliefde) geur. Ik zou opgehaald worden om een rit van ongeveer 6/7 uur te ondergaan naar het noorden, en mijn conclusie was dus snel om deze aardig uitziende mevrouw te vragen of ze wat hijsjes van haar joint kon missen. Dat kon ze, en ze vond het nog leuk ook. Dus, tijdje gebabbeld en gesmoked en vervolgens redelijk stoned in de auto gestapt en de mooiste autorit van mijn leven meegemaakt (als passagier uiteraard!)
S
Senna88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Strak van de XTC na een feestje op een 25 jarig huwelijk van een tante.
Speed op een chique kerstborrel van het werk.
Sos tijdens jubileum etentje oud collega.
Hele nacht doorgehaald op een hotelkamer met teveel mensen en teveel drugs
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#18
In de kerk toen ik een stukje jonger was , god wat verveelde ik me toen met wiet pijpje paar trekjes genomen. Ja dat is de gekste plek voor mij. In de achtbaan onder de MDMA en wiet was wel erg gaaf :wink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
D.P. zei:
Keta mdma kristal en speed bij de tandarts. Was een keer flink uit me plaat aan t gaan en was naar een feest toe en alles toen ik ineens op me telefoon van me agenda een melding kreeg de volgende ochtend terwijl ik nogsteeds op dat feest was dat ik over 2 uur afspraak had bij de tandarts.
Klik om te vergroten...
en toen???? :tongueout::grin:

Een keer mephedrone. Voordat ik naar een ps.loog ging. . Misschien dacht ik beter te kunnen praten op die manier ofzo:sweatsmile:. Ik denk hier niet met trots aan terug zegmaar

Coke gesnoven tijdens een officiele IQ test, de dag nadat mijn beste maatje langs kwam en bleef slapen na mekaar echt lang niet gezien te hebben. Ik was niet echt in topconditie toen ik ontwaakte, maargoed toch maar gegaan want je gaat niet afzeggen voor zoiets omdat je brak bent. gezegd dat ik slecht had geslapen vanwege zenuwen. ruimtelijk inzicht gedeelte was een drama want mijn linkeroog zat nog in mijn rechterbroekzak :grimacing: laatste beetje in de pauze op t toilet genomen (ergste was dat dit plaatsvond in het gebouw van versl. zorg,niet voor coke maar toch)
Daarna ging t allemaal heel soepel, niet dat je perse "slimmer wordt", maar je legt de connecties tussen dingen die je al weet sneller. Ik kan bijvoorbeeld prima hoofdrekenen, maar bij getallen van 2 cijfers of meer vermenigvuldigen moet ik in mn hoofd toch wel stapje voor stapje denken. (bij het eerste getal beginnen etc) Niet dat ik normaal zo traag ben maar toen ging het wel echt razendsnel. :nomouth: Ik was niet ontevreden over de uitslag en heb het 2 jaar later nog eens gedaan , deze keer abstinent van alles behalve medicatie en tabak al 4 weken en op dat moment fit en uitgerust . Uitslag was heel ietsjes beter maar praktisch t zelfde (disharmonieus)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
D.P. zei:
Keta mdma kristal en speed bij de tandarts. Was een keer flink uit me plaat aan t gaan en was naar een feest toe en alles toen ik ineens op me telefoon van me agenda een melding kreeg de volgende ochtend terwijl ik nogsteeds op dat feest was dat ik over 2 uur afspraak had bij de tandarts.
Klik om te vergroten...

Waarom zou je dan in hemelsnaam niet afbellen, lol. xD

Twirley Bird zei:
In de achtbaan onder de MDMA en wiet was wel erg gaaf :wink:
Klik om te vergroten...

Het recept voor alles en iedereen achter je onderkotsen. :grimacing:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."