Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

133 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het laatste beetje coke wat ik snel in mn boxer had gestopt voor ik werd opgepakt in een wachtcel op het politiebureau:sweatsmile:
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
MelissaChanelNo1
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekZ zei:
Pillen in de bioscoop.
Klik om te vergroten...

Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor:nerd:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
MelissaChanelNo1 zei:
Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.
Klik om te vergroten...

Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken :upsidedown:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op de luchtplaats van de politiecellen. Dat is gelukkig al wel weer heeeeel lang geleden.

Een vriend van me die daar een paar weken eerder zat had hashstickies in het matras verstopt. Ik wist dat en kwam toevallig in dezelfde cel. Een van de politiemensen heeft mijn shaggie aangestoken en met dat shaggie heb ik het stickie aangestoken.

Niet echt grappig om apestoned in de cel te zitten eigenlijk.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Parfumflesje ouwe boef
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lul maar wat zei:
@Parfumflesje ouwe boef
Klik om te vergroten...

Ik had niks ergs gedaan (vond ik toen) want parkeerautomaten hebben geen gevoel toch?

Alle parkeerautomaten in de stad waren gekraakt en kapot. De uiteindelijke straf werd 40 uur borden wassen in de spoelkeuken van een ziekenhuis.

OT

Tijdens een fotoshoot aan de pep.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
- Oxy in het vliegtuig op weg naar vakantiebestemming.
- Oxy tijdens kerstdiner schoonfamilie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm, ik heb een keer op de wc van de trein gesnoven toen ik van een festival kwam en nog daarna weer bij anderen ging chillen. Het is niet echt heel raar maar voor mij was het wel gek, want ik gebruik NOOIT alleen drugs en ik voelde me echt heel sneaky en onguur. :tearsofjoy:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
want ik gebruik NOOIT alleen drugs
Klik om te vergroten...

Heb een keertje een pilletje alleen genomen MDMA nou ik me nog nooit zo zielig en alleen gevoelt. Zal dat ook nooit meer doen. Heb echt een hoop liefde nodig met MDMA op.

Ghb neem ik wel alleen als ik ga slapen na een after en die dag erna. Dat vind ik dan wel chill..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet perse een hele rare plek, maar vond de situatie toen erg grappig. In Thailand gingen we een keer de hele dag varen op de zee en de kapitein wist al dat wij wel van blowen hielden, dus had hij ze bong en wiet voor ons meegenomen. Op een gegeven moment wilde we wel blowen en zeiden dat tegen hem. Vervolgens kwamen we nog langs allemaal eilanden die zo goed als verlaten waren, maar uiteindelijk stopte we bij een eiland waarvan het strand vol lag met touristen. We zijn toen de bosjes ingelopen en na zo'n 5 meter gingen we zitten en blowen om daarna zo stoned als een garnaal weer de bosjes uit te komen en weer de boot op te stappen. Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon bij een verlaten eiland gestopt zijn eigenlijk.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsychedelicMagic zei:
Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor:nerd:
Klik om te vergroten...
PsyTekZ zei:
Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Ohh dan is het wel chill ja :) haha
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik lul maar wat zei:
Heb een keertje een pilletje alleen genomen MDMA nou ik me nog nooit zo zielig en alleen gevoelt. Zal dat ook nooit meer doen. Heb echt een hoop liefde nodig met MDMA op.

Ghb neem ik wel alleen als ik ga slapen na een after en die dag erna. Dat vind ik dan wel chill..
Klik om te vergroten...

Mdma lijkt me juist super chill alleen. Zo gek dansen als je maar wilt, niemand die raar naar je kijkt, je eigen nummers op zetten die jij leuk vind, doen in huis wat je zelf wilt.. chatten met mensen online die ook onder invloed zijn, en random mensen bellen, wandeling maken enzo. Ik wist het wel :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet er trouwens toch een.

Met de hele discotheek zo waus en strak als wat de gehele nacht in de cel op het politiebureau gezeten. Reden was dat er een meisje was overleden aan drugs en de discotheek in kwestie niks wou ondernemen, geen ambulance gebeld en het probleem afgeschoven op de groep mensen met wie zij daar was. Dus heeft de politie nadat die daar lucht van kregen een razzia in de discotheek gehouden en iedereen (zo'n 150 man schat ik) opgepakt. De desbetreffende discotheek (Medusa in Almere) is voor altijd gesloten gebleven, mede door eerdere incidenten.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
MelissaChanelNo1 zei:
Mdma lijkt me juist super chill alleen. Zo gek dansen als je maar wilt, niemand die raar naar je kijkt, je eigen nummers op zetten die jij leuk vind, doen in huis wat je zelf wilt.. chatten met mensen online die ook onder invloed zijn, en random mensen bellen, wandeling maken enzo. Ik wist het wel :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb gewoon liefde nodig met MDMA!
I'am a sucker for love. :wink:
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Ik weet er trouwens toch een.

Met de hele discotheek zo waus en strak als wat de gehele nacht in de cel op het politiebureau gezeten. Reden was dat er een meisje was overleden aan drugs en de discotheek in kwestie niks wou ondernemen, geen ambulance gebeld en het probleem afgeschoven op de groep mensen met wie zij daar was. Dus heeft de politie nadat die daar lucht van kregen een razzia in de discotheek gehouden en iedereen (zo'n 150 man schat ik) opgepakt. De desbetreffende discotheek (Medusa in Almere) is voor altijd gesloten gebleven, mede door eerdere incidenten.
Klik om te vergroten...

Heftig! Erg sneu voor het meisje. Belachelijk dat er geen ambulance werd gebeld. Heb net ff een stuk zitten lezen op internet over medusa wat jij zei en dat klopt.

Link: https://www.digibron.nl/search/deta...drugsdisco-in-almere-gaat-dicht-na-sterfgeval
S
SilentwandererLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed in de bioscoop:sweatsmile:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb een keer speed genomen om de familiebbq mee op te fleuren. Omdat ik er altijd zo sociaal van word en zin heb om te converseren.
Maar beviel niet zo goed. De drukke kinderen van mn nichtje werkten me meer dan normaal op de zenuwen. Mn nicht vroeg zelfs of ik moe was. En kreeg natuurlijk een opmerking van mn tante dat ik niet zoveel gegeten had XD
Niet voor herhaling vatbaar.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb in een vakantiehuisje met vrienden wat keta genakt toen we samen in bad lagen (met zwembroek hoor ahahah). We zijn uiteraard niet te hard gegaan aangezien een k hole in bad heel fout kan aflopen natuurlijk maar het was erg gezellig.

Ook een joint gerookt in de gymzaal op mn middelbare bij de laatste schooldag.

Truffels toen we een vriend in dokkum bezochten. Was vooral raar omdat het 20km van huis was ongepland. Contextueel heel raar, hier miss nog wel redelijk normaal.

Ben ook wel een lijp van X in de supermarkt geweest.

Wc van de subway speed snuiven.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pillen in de bioscoop.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."