#1
Het laatste beetje coke wat ik snel in mn boxer had gestopt voor ik werd opgepakt in een wachtcel op het politiebureau![:sweatsmile:]()
Pillen in de bioscoop.
Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.
@Parfumflesje ouwe boef
want ik gebruik NOOIT alleen drugs
Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor![]()
Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken![]()
Heb een keertje een pilletje alleen genomen MDMA nou ik me nog nooit zo zielig en alleen gevoelt. Zal dat ook nooit meer doen. Heb echt een hoop liefde nodig met MDMA op.
Ghb neem ik wel alleen als ik ga slapen na een after en die dag erna. Dat vind ik dan wel chill..
Mdma lijkt me juist super chill alleen. Zo gek dansen als je maar wilt, niemand die raar naar je kijkt, je eigen nummers op zetten die jij leuk vind, doen in huis wat je zelf wilt.. chatten met mensen online die ook onder invloed zijn, en random mensen bellen, wandeling maken enzo. Ik wist het wel![]()
Ik weet er trouwens toch een.
Met de hele discotheek zo waus en strak als wat de gehele nacht in de cel op het politiebureau gezeten. Reden was dat er een meisje was overleden aan drugs en de discotheek in kwestie niks wou ondernemen, geen ambulance gebeld en het probleem afgeschoven op de groep mensen met wie zij daar was. Dus heeft de politie nadat die daar lucht van kregen een razzia in de discotheek gehouden en iedereen (zo'n 150 man schat ik) opgepakt. De desbetreffende discotheek (Medusa in Almere) is voor altijd gesloten gebleven, mede door eerdere incidenten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."