Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond, Ik heb laatst een natuurlijk kruidenmengsel genaamd LTO3 gekocht. Ik heb zelf add en dit zou me helpen om me meer te concentreren. Iemand enig idee of dit gevaarlijk zou kunnen zijn in combi met drugs? Gebruik voornamelijk cocaine en speed (Af en toe in het weekend) Alvast bedankt!"
"Buu zei: Dit zou geen probleem moeten geven. Overigens is zo'n mengsel erg overpriced en ben je goedkoper uit om de stofjes los te kopen. Als het al werkt, want zal doorgaans placebo zijn. Klik om te vergroten... Jaa heb het nu gekocht om te proberen! Stel het werkt, dan ga ik inderdaad de stofjes los aanschaffen. Thanks!"
"Roze olifant zei: Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie. Tja, een mens moet wat. (Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.) Klik om te vergroten... Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest! Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten."
"Psychedelibee zei: Blowen is bijna overal ter wereld streng verboden, maar wel overal heel makkelijk te krijgen haha. Ja ik heb een hoop coca bladeren gekauwd en veel coca thee gedronken. Fijn spul is het, vergelijkbare intensiteit aan koffie maar dan zonder het zenuwachtige. Klik om te vergroten... Nog sos geprobeerd daar?"
"Ben zelf ook een student en het komt erg bekend voor haha! Ik gebruik tijdens het stappen meestal wel een upper als sos, pep,ritalin."
"Donderdag: Alleen drinken of g Vrijdag: Bier en sos Zaterdag: xtc of pep Zondag: pep Dit zou ik zelf doen"
"Haha, uiteindelijk gewoon pep mee naar binnen genomen, en een top feest gehad! Slapen werd 'm niet haha.."
"Goedenavond, Ik ga dit weekend naar een festival toe, van vrijdag tot en met zondag. Normaal neem ik zaterdag avond een oxazepam om te slapen na speed. Alleen nu kan ik alleen diazepam krijgen. Is dit ook te doen of werkt dit te lang? Moet zondag natuurlijk weer verder kunnen feesten haha. En zit er verder nog veel verschil tussen? Alvast bedankt!"
"Mezelf zei: Dit lijkt me niet het beste advies wat je kan geven.. Valium na speed nemen om te slapen om vervolgens weer speed te nemen om wakker te worden? Een advies moet niet veel gekker worden hoor.... Klik om te vergroten... Is diazepam dan veel gevaarlijker als oxazepam? Heb oxazepam wel een paar keer na speed genomen en dan de volgende dag weer speed. Alleen op een weekend festival. Normaal blijf ik na een feestje gewoon wakker.."
"PsychedelicMagic zei: Wat je overigens wel kan proberen icm praktijkoefening, is een betablokker zoals propranolol. Dit houd je hartslag normaal, je krijgt geen knikkende knieen en geen trillende stem. Als een presentatie moet houden is propranolol ideaal icm een zeer goede voorbereiding. Alleen dit is tegen plankenkoorts en niet zozeer voor meer zelfvertrouwen... Klik om te vergroten... Propranolol is zeker alleen met een doktors voorschrift tekrijgen?"