Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacelord zei:
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
verder twijfelde ik om MDMA te proberen maar dat idee ga ik laten schieten.
Klik om te vergroten...

Dat wordt moeilijk candyflippen dan.
Klik om te vergroten...

Heb het al gewijzigd :wink:

En ik weet wel dat het waaw en liefde alom is, maar het spreekt me echt gewoon niet aan.

En daarnaast las ik dat je het best echt niet vaak doet wegens schade aan hersenen en lever (correct me if I'm wrong). En ik ben zo iemand dat als het de eerste keer meezit, dat elke week ga gebruiken.

Dus ik hou het bij mijn psychedelische speeltjes :wave:
Klik om te vergroten...
Je hebt sommige dingen weer eens verkeerd begrepen. :) Ik leg je het van de week wel uit. :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead0707 zei:
OOIT:

Nitrazepam
4-FMP
2C-C
2C-D

:wink:
Klik om te vergroten...

Mephedrone inmiddels gedaan. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mescaline op nr 1

verder twijfelde ik om MDMA te proberen maar dat idee ga ik laten schieten.

ayahuasca zal er ook wel ooit eens van komen in een ceremonie.

Voor de rest heb ik de drugs gedaan die ik wilde doen :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
verder twijfelde ik om MDMA te proberen maar dat idee ga ik laten schieten.
Klik om te vergroten...

Dat wordt moeilijk candyflippen dan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
verder twijfelde ik om MDMA te proberen maar dat idee ga ik laten schieten.
Klik om te vergroten...

Waarom toch niet ?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
You're missing out on something beautiful.. :hearteyes: Je hebt geen idee wat voor een mooie kans je nu laat schieten man, zonde! Het is veruit een van de vriendelijkste stoffen die er zijn :grin: En de ervaring.. Is geweldig :P Zou verplicht moeten worden :smoke:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
verder twijfelde ik om MDMA te proberen maar dat idee ga ik laten schieten.
Klik om te vergroten...

Dat wordt moeilijk candyflippen dan.
Klik om te vergroten...

Heb het al gewijzigd :wink:

W.F.L. zei:
En de ervaring.. Is geweldig :P Zou verplicht moeten worden :smoke:
Klik om te vergroten...

Lijkt me heel sterk als het DMT zou kunnen overtreffen :grin: Ja het is compleet anders, maar ik ben iemand die zowiso DMT fijner zou vinden :wink:

En ik weet wel dat het waaw en liefde alom is, maar het spreekt me echt gewoon niet aan.

En daarnaast las ik dat je het best echt niet vaak doet wegens schade aan hersenen en lever (correct me if I'm wrong). En ik ben zo iemand die als het de eerste keer meezit, dat elke week ga gebruiken.

Dus ik hou het bij mijn psychedelische speeltjes :wave:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Je hebt sommige dingen weer eens verkeerd begrepen. :) Ik leg je het van de week wel uit. :wink:
Klik om te vergroten...

Boeit me niet :grin: het is niet onschadelijk; er zijn bewijzen van permanente schade bij regelmatig gebruik, het is niet natuurlijk en het pas psychedelisch in hogere doseringen.

3 strikes and out!! Je gaat me niet kunnen overtuigen :grin:

Nu kan je zeggen'roken is minstens zo slecht als elke week mdma etc' maar ik ga er gewoon echt niet aan beginnen. Ik gebruik al genoeg, ik wil het hierbij houden. Voor ik het weet heb ik 15 soorten harddrugs in mijn kamer liggen en ga ik me elke avond bezig houden met welke coctail het lekkerste is, en dat wil ik niet :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
en het is niet natuurlijk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat is natuurlijk wel dé reden om het niet te doen. :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heilig :grin: En níet verslavend. Hell no.

Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen al :hearteyes: Het dringt helemaal binnen :grin: Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P

Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte :grin:

Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later mee :grin: MDMA is gewoon een mooie stof.
Klik om te vergroten...

Kijk iemand die het snapt.. :grin: :grin: :grin: :grin: Lekker bezig.

MDMA Best fucking feeling ever.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fishhead0707 zei:
Kijk iemand die het snapt.. :grin: :grin: :grin: :grin: Lekker bezig.

MDMA Best fucking feeling ever.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik niet nieuwsgierig ben en het niet wil ervaren. Ik zie dat geweldige gevoel eerder als een valkuil (voor mij persoonlijk dan, hoeft niet voor iedereen zo te zijn).
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drugs zijn goed. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
MDMA is helemaal geen valkuil :tearsofjoy: Kinder drugs.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel het ook niet in de zin van verslaving ofzo. Ik ben iemand die als dat heel fijn is, dat wekelijks gaat doen tot ik negatieve gevolgend ervan ondervind. Zelfdiscipline staat helaas niet in mijn woordenlijst, daarom pas ik op met wat ik gebruik. Ik ben helaas wel fucking nieuwsgierig naar MDMA en wil gewoon alle voordelen en nadelen tegenover elkaar stellen voor ik beslis of ik het wil gebruiken of niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, maar als je dat 1x genomen hebt voel je echt de drang niet om dat snel te herhalen hoor. Of trip jij 3x per week?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Drugs zijn goed. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

MDMA wel ja. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Haha, maar als je dat 1x genomen hebt voel je echt de drang niet om dat snel te herhalen hoor. Of trip jij 3x per week?
Klik om te vergroten...

Nee maar wel wekelijks. Niet altijd op hetzelfde natuurlijk. Maar ik ben er nog altijd niet uit of ik het wil proberen of niet. Het voelt voor mij gewoon niet juist aan..

En had jij geen hppd van mdma gekregen? Ik zou tripmiddelen echt vervloeken als ik dat daarvan zou hebben gekregen :P .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Van LSD :P De HPPD van MDMA beperkt zich tot oogruis wat ik ook krijg van ketamine/speed/wiet trouwens :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Van LSD :P De HPPD van MDMA beperkt zich tot oogruis wat ik ook krijg van ketamine/speed/wiet trouwens :P
Klik om te vergroten...

Expert. :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#19
terug OT

1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb me maar één keer voorgenomen om ergens naar op zoek te gaan. Dat is toen gelukt. Verder is alles "toevallig" voorbij gekomen. Er is niks meer waar ik "actief" benieuwd naar ben. Als ik toevallig wat nieuwe dingen tegenkom zal ik ze in de kast leggen en wellicht eens uitproberen.

M'n experimenteer fase is wel voorbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."