Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacelord zei:
Ik zou dan wel jullie argumenten willen horen om het wel te doen. Als je kan afbreken moet je ook kunnen opbouwen.

'het is leuk' beschouw ik niet als een argument.
Klik om te vergroten...

Ik zou zeggen, kom langs. :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
spacelord zei:
Ik zou dan wel jullie argumenten willen horen om het wel te doen. Als je kan afbreken moet je ook kunnen opbouwen.

'het is leuk' beschouw ik niet als een argument.
Klik om te vergroten...

Ik zou zeggen, kom langs. :grin:
Klik om te vergroten...

Post ze gewoon, dan weet gelijk iedereen waarom hij of zij het wel of niet moet doen en kunnen vervelende discussies voorkomen worden :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heilig :grin: En níet verslavend. Hell no.

Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen al :hearteyes: Het dringt helemaal binnen :grin: Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P

Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte :grin:

Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later mee :grin: MDMA is gewoon een mooie stof.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zoveel voor elkaar over hebben :hearteyes: !
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden en kan veel beter met sociale situaties omgaan sinds mijn eerste keer MDMA. Het heeft een sociale barrière doorbroken. MDMA heeft voor mij meer therapeutische waarde gehad, dan een lekker gevoel gegeven. Maar goed, dat werkt voor iedereen anders. Het zal me eerlijk gezegd ook geen worst schelen of je het nou gebruikt of niet. Ik vond je argumenten gewoon waardeloos. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik voelde me achteraf ook alsof ik wat groots had meegemaakt (vergelijkbaar met het gevoel na een DMT-trip trouwens.) :grin: Kon er nog steeds niet van over, haha.

Je kan ook over je gedachten spreken met vrienden zonder barrieres, het is niet alsof je er een complete randdebiel van wordt ofzo, maar het geeft een sfeer van een vriendschap en liefde. Niets vuils aan :hearteyes:

Verslaafd word je wel aan andere drugs. Sjezus er zijn ook ketajunks maar van een MDMA-junk heb ik zelf nog nooit gehoord :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heilig :grin: En níet verslavend. Hell no.

Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen al :hearteyes: Het dringt helemaal binnen :grin: Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P

Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte :grin:

Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later mee :grin: MDMA is gewoon een mooie stof.
Klik om te vergroten...

Kijk jij omschrijft dat zoals ik DMT omschrijf of gewoon paddestoelen. Ik ben helemaal niet naïef, heb het ook niet over verslaving. Je kan makkelijk wekelijks lsd gebruiken zonder verslaafd te zijn. Tuurlijk is MDMA fijn als je serotinevoorraad gekelderd wordt. Ik wil mdma ook helemaal niet afbreken, het is gewoon niets voor mij en ik wil het niet gebruiken. Mijn argumenten zijn niet loos, het zijn feiten. Maar sommigen hebben er geen booschap aan en andere wel. Het is niet natuurlijk, velen zoude me uitlachen maar op mij heeft dat al invloed. Schadelijkheid zowiso ook, anders zou ik ook wel speed, coke en al die shit gebruiken. Het is niet onschadelijk, tabak en wiet ook niet en ik weet dat maar het is gewoon weer iets dat op het lijstje bijkomt. Voor mij zijn er gewoon meer argumenten om het niet te doen dan wel, dat is voor iedereen anders.

Ik gebruik de drugs die ik gebruik ook zo min mogelijk recreatief, ik zet me aan een trip met de bedoeling iets te leren (meestal toch, lukt ook niet altijd). Wiet rook ik gewoon om stoned te zijn dus puur voor het genot, alcohol en ketamine idem( hoeweel ik ketamine alleen nog ga gebruiken als ik trip om de intensiteit wat omhoog te gooien). MDMA zou ik ook alleen maar recreatief gebruiken, mijn bedoeling was dan ook te candyflippen. Maar ik zie wel wat ik doe, voorlopig heb ik er echt geen boodschap aan. Zolang ik lsd, paddestoelen, dmt etc fijn vind, zie ik niet in waarom ik al op andere drugs zou overstappen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Overmoedig door MDMA :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overmoedig ben ik al zeker niet..

En misschien is hippieflippen meer aangewezen, psylocybine werkt geloof ik op andere receptoren.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, dezelfde receptoren. Alleen MDMA beïnvloedt de werking van die receptoren (5HT2a geloof ik :P) tot de vrijgave van serotonine en Psilocybine bindt aan die receptoren ipv serotonine. Correct me if I'm wrong, niet mijn interessegebied. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Nee, dezelfde receptoren. Alleen MDMA beïnvloedt de werking van die receptoren (5HT2a geloof ik :P) tot de vrijgave van serotonine en Psilocybine bindt aan die receptoren ipv serotonine. Correct me if I'm wrong, niet mijn interessegebied. :P
Klik om te vergroten...

Zoveel weet ik er echt niet over af, ik beperk me gewoon tot wat is het effect en hoe ongezond is het :grin:

Maar goed, wat is het beste aan te raden hippieflippen of candyflippen. En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zou je aanraden dat wel te doen.

1. Je eerste MDMA ervaring kun je nooit meer evenaren. Dus gebruik het dan zonder iets anders.
2. Candyflippen kan heel gek uitpakken als je nog nooit MDMA hebt gedaan.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
spacelord zei:
En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zou je aanraden dat wel te doen.

1. Je eerste MDMA ervaring kun je nooit meer evenaren. Dus gebruik het dan zonder iets anders.
2. Candyflippen kan heel gek uitpakken als je nog nooit MDMA hebt gedaan.
Klik om te vergroten...

De eerste gaat ook de laatste zijn, daarmee it's moving on wet ice..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Godverdomme :tearsofjoy: Het is MDMA geen heroïne ofzo :tearsofjoy:
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Crystal Meth en opium.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Godverdomme :tearsofjoy: Het is MDMA geen heroïne ofzo :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het is drugs en drugs are bad mkay
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMA is - op een paar 14-jarigen na die er niet mee om kunnen gaan - gewoon overwegend goed voor je ja :P

En jij bent geen 14 meer he. Je gedraagt je dan misschien wel zo :openmouth:, je bent echt wel +18 :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je het alleen doet om te halucineren kan je beter gewoon acid nemen ofzo ipv MDMA. Het is sowieso een gay drug dus blijf er maar van af..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Sublimo zei:
spacelord zei:
En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zou je aanraden dat wel te doen.

1. Je eerste MDMA ervaring kun je nooit meer evenaren. Dus gebruik het dan zonder iets anders.
2. Candyflippen kan heel gek uitpakken als je nog nooit MDMA hebt gedaan.
Klik om te vergroten...

De eerste gaat ook de laatste zijn, daarmee it's moving on wet ice..
Klik om te vergroten...

Zeg nooit nooit.

Je hebt gewoon angst om je grens te verleggen. De reden ervoor is onwetendheid en goedgelovigheid. Bevrijd jezelf daarvan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
basecoke
heroine
morfine
nog andere benzo's
Klik om te vergroten...

:) :) :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."