#1
spacelord zei:Ik zou dan wel jullie argumenten willen horen om het wel te doen. Als je kan afbreken moet je ook kunnen opbouwen.
'het is leuk' beschouw ik niet als een argument.
Ik zou zeggen, kom langs.
spacelord zei:Ik zou dan wel jullie argumenten willen horen om het wel te doen. Als je kan afbreken moet je ook kunnen opbouwen.
'het is leuk' beschouw ik niet als een argument.
Sublimo zei:spacelord zei:Ik zou dan wel jullie argumenten willen horen om het wel te doen. Als je kan afbreken moet je ook kunnen opbouwen.
'het is leuk' beschouw ik niet als een argument.
Ik zou zeggen, kom langs.![]()
W.F.L. zei:Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heiligEn níet verslavend. Hell no.
Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen alHet dringt helemaal binnen
Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P
Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte
Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later meeMDMA is gewoon een mooie stof.
W.F.L. zei:Nee, dezelfde receptoren. Alleen MDMA beïnvloedt de werking van die receptoren (5HT2a geloof ik :P) tot de vrijgave van serotonine en Psilocybine bindt aan die receptoren ipv serotonine. Correct me if I'm wrong, niet mijn interessegebied. :P
spacelord zei:En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan![]()
Sublimo zei:spacelord zei:En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan![]()
Ik zou je aanraden dat wel te doen.
1. Je eerste MDMA ervaring kun je nooit meer evenaren. Dus gebruik het dan zonder iets anders.
2. Candyflippen kan heel gek uitpakken als je nog nooit MDMA hebt gedaan.
W.F.L. zei:GodverdommeHet is MDMA geen heroïne ofzo
![]()
spacelord zei:Sublimo zei:spacelord zei:En eerst mdma proberen laat ik buiten beschouwing want dat ben ik niet van plan![]()
Ik zou je aanraden dat wel te doen.
1. Je eerste MDMA ervaring kun je nooit meer evenaren. Dus gebruik het dan zonder iets anders.
2. Candyflippen kan heel gek uitpakken als je nog nooit MDMA hebt gedaan.
De eerste gaat ook de laatste zijn, daarmee it's moving on wet ice..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."