#1
Het zoveel voor elkaar over hebben
!
W.F.L. zei:Het is echt een ongelofelijke ervaring. Woorden komen niet eens in de buurt en ik ga er ook geen moeite voor doen als je denkt dat het jezelf gewoon een relaxt gevoel geven is zoals wiet of hero. Als jij naïef wil blijven mag dat. Maar de MDMA is heiligEn nÃet verslavend. Hell no.
Muziek wordt zoveel malen mooier, daarvoor doe ik het alleen alHet dringt helemaal binnen
Je beseft waarom het leven en je vrienden zo mooi zijn, alle barrieres gaan weg, iedereen wordt lief :P
Ik vind de hele MDMA-ervaring trouwens ook een trip, daarom neem ik liever XTC. Dat heeft een minder hoog zweefteven-gehalte
Het is echt niet vergelijkbaar met coke of speed ofzo, dat kan ik je wel vertellen. Daar begon ik veel eerder mee en daar eindig ik kennelijk ook veel later meeMDMA is gewoon een mooie stof.
Rabbithole zei:Ten eerste ben ik godverdomme geen kerel.
Ten tweede ben jij nu degene die irrationeel en aanvallend begint te doen. Je hebt blijkbaar nog nooit van retoriek gehoord, want jouw logica is echt helemaal nergens op gebaseerd. En door nu op deze manier tegen mij te gaan praten verdoezel je je gebrekkige retoriek niet.
Prima dat je geen mdma wil doen omdat het schadelijker is dan bijvoorbeeld paddo's of LSD, maar laat dát dan je voornaamste argument zijn, en hou op over dat chemische.
Je moet dit niet zo persoonlijk opvatten, blijkbaar voel je je erg snel aangevallen en ben je erg overtuigd van je eigen mening. Ik probeer je alleen te laten inzien dat je een denkfout hebt gemaakt, maar ik merk alweer dat dat verspilde moeite is aangezien je doet alsof ik je zojuist een klap in je gezicht heb gegeven.
tomz0r zei:Ik snap niet waarom jullie zo fel tegen hem in gaan en hem niet gewoon laten geloven in zijn eigen redenatie. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je die mensen van gedachten doet veranderen.
Rabbithole zei:Hahaha, en jouw post wel wou je zeggen. Nee, ik heb niets inhoudelijks meer gezegd over de drug omdat er met jou blijkbaar niet rationeel te praten valt, dus laat ik even merken dat je niet zo snel op je pik getrapt moet zijn, en je niet zo aangevallen moet voelen. Niemand probeert je hier af te zeiken, mensen proberen je alleen hun visie uit te leggen. Zo te horen voel jij jezelf zo'n wijs drugsgebruiker die iets probeert te leren uit zijn trips. Heeft je drugsgebruik je dan helemaal geen ruimdenkendheid geleerd? Vooral doorgaan met op zo'n manier tegen mensen praten in een rationele discussie, daarmee laat je echt een goede indruk achter.
Rabbithole zei:tomz0r zei:Ik snap niet waarom jullie zo fel tegen hem in gaan en hem niet gewoon laten geloven in zijn eigen redenatie. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je die mensen van gedachten doet veranderen.
Ik wil hem ook niet van gedachten laten veranderen, maar alleen opmerken dat bepaalde argumenten van zijn redenering nergens op zijn gebaseerd.![]()
spacelord zei:Fishhead0707 zei:spacelord zei:terug OT
1)mescaline
2)ayahuasca
3)mdma (al ben ik er nog atlijd niet uit)
4)vliegenzwam
Wel mooi dat je na de hele discussie MDMA toch weer op je lijstje zet.![]()
MDMA is iets dat gewoon niet binnen mijn domein valt, natuurlijk reageer ik er dan eerder vijandig op, al probeerde ik dat niet te subjectief te doen wat uiteindelijk toch de bovenhand nam. Ketamine was voor mij ook een hele stap om eens te proberen, en vind dat ook het leukst te gebruiken als ik trip. Binnen een week of 2 misschien toch maar candyflippen, gewoon 1 keertje![]()
Fishhead0707 zei:Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
![]()
spacelord zei:Fishhead0707 zei:Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
![]()
Ik wil het echt maar 1x doen![]()
spacelord zei:Fishhead0707 zei:Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Al zou ik je sterk afraden de eerste keer mdma te gaan candyflippen. Beter eerst solo mdma en dan later een keer candyflippen.
![]()
Ik wil het echt maar 1x doengewoon in de comedown een lage dosis, lijkt me niet echt veel mis te kunnen gaan
![]()
...Drientje zei:Ik zou dan wel goed uitrekenen wat je dosis is. Te weinig en je voelt niets en te veel en je crashed heel hard na de lsd.
Ik merk dat ik met candyflippen echt meer mdma nodig heb dan alleen met mdma.
Als je lsd neemt, hoeveel neem je dan? LSD werkt op dezelfde receptoren als MDMA en ik heb het idee dat als je veel lsd neemt je de werking van mdma tegengaat.
Heb wel eens een trip gedaan met 100 mics lsd en toen na 4 uur 100 mg mdma en ik merkte niet veel van de mdma maar mijn trip was ook zo goed als over toen.
spacelord zei:De reden dat ik ketamine deed is omdat het wel lekker psychedelisch kan zijn (al heb ik dat tot nu toe niet echt zo ervaren, alleen een verdovende werking.
Dreuge zei:Het is sowieso een gay drug
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."