#1
MDMA zou ik je echt wel afraden, ook al ken ik je niet echt, ik denk niet dat het iets voor jou is en kvond je altijd zo stoer dat je alleen tripmiddelen namSweet_Shadow zei:Van wat ik al eens gedaan heb voornamelijk LSD en paddo's. LSA wil ik ook nog wel een keertje proberen.
In de toekomst misschien eens MDMA, en mescaline.
MDMA is in tegenstelling tot psychedelics niets meer dan goedkope, vuile en kunstmatige euforie


