Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
kick jij op anabolen? lijkt me niet dat je van die shit iets voelt
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil alle drugs nog doen die ik bij Mindgamer rectaal in zou mogen brengen.
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#3
van anabolen krijg je, volgens arnold, nog een betere pomp in je spieren wat nog lekkerder voelt dan een orgasme.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mushroompiet zei:
van anabolen krijg je, volgens arnold, nog een betere pomp in je spieren wat nog lekkerder voelt dan een orgasme.
Klik om te vergroten...

dat kleine negerventje of "conan"?

Liefst niks meer, maar omdat ik maar een zielig junkje ben :

meth (maar denk ik al 1 keer gehad te hebben), lsd (coming up soon), ketamine, 2cb, ...ghb misschien ook nog wel...
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb al meer dan genoeg geprobeerd en gedaan..
zou niet weten wat ik nog is wil doen..
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peyote of mescaline
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoop geen meer, maar ja... :(
(waarom zit ik eigenlijk op dit forum?? :beer:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
mushroompiet zei:
anabolen lijkt mij ook wel leuk voor een keertje, verder haal ik mijn drugs wel uit hardlopen.
Klik om te vergroten...


synthol wil ik zeker wel eens doen!! :mrgreen:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker nog wel en keer LSD, Ayahuasca en 2CB.

:stoned:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
weg
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bovenaan staat DMT, en ik ben erg nieuwsgierig naar meth... Misschien maar beter dat het hier niet op elke straathoek te krijgen is :wink: Maar DMT zal dus nog aan de beurt komen, voor de rest heb ik de (voor mij) belangrijkste wel gehad intussen....

Hemi
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#12
DMT
Mescaline
LSA
LSD
Paddo's
DXM 3e plateau
Twijfelgeval: Ketamine
Twijfelgeval: XTC
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat mijn reis door Drugsland gedaan Is...
Als ik een drug zou gaan gebruiken zou het mdma zijn :hearteyes: :hearteyes:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
DMT wil ik heeeel graag een keer (of meer) doen :hearteyes:, ik zou het kunnen kopen, maar er word nogal veel voor gevraagt.
LSD ook nog vaker (ik heb 1 kennismakings trip gehad :P )
Mescaline denk ik ook wel (ik wil me eerst wat meer inlezen, ik weet hier eigenlijk niks van)
2c-b ( of iets in die richting, moet ik me ook wat meer over informeren)
MDA

Edit:

Owja, ayahuasca wil ik mischien ook eens doen, maar hier wacht ik voorlopig wel mee.
Dat ceremonie gedoe daaromheen trekt mij ook totaal niet trouwens.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eigenlijk die lijst die net door Inhale gepost is, alleen heb ik al meer dan een introtrip gehad met acid :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit weekend voor de eerste maal LSA nemen denk ik, of anders binnen twee weken (ik heb morning glory liggen)
Voor de rest heb ik nog veel in het vooruitzicht waaronder zoiezo LSD en eens deftige salvia want aan de 5x heb ik niet genoeg. (de rest laat ik open, ik wil nog veel proberen)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
DMT lijkt me wel een apart iets om mee te maken.
En sowieso nog een keer LSD
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Staat hoog op verlanglijst:
- 2CB
- Mescaline
- Ayahuasca

Lijkt me leuk als ik het een tegenkom:
- Ketamine
- GHB
- MDA
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD
4-fluor
DMT

:)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
DMT

Misschien Ayahuasca

Heeeeeel misschien GHB

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."