#1
zeker nog een keer lsd 2cb en ook nog een keer mescaline en ketamine
Fat Freddy's cat zei:mushroompiet zei:anabolen lijkt mij ook wel leuk voor een keertje, verder haal ik mijn drugs wel uit hardlopen.
synthol wil ik zeker wel eens doen!!![]()
Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-pastAngramar Temenos zei:Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
Bartyo zei:Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-pastAngramar Temenos zei:Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.En als je het wel had, lucker
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."