Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
120 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
zeker nog een keer lsd 2cb en ook nog een keer mescaline en ketamine
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog eens truffels, maar dan in veel betere omstandigheden.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
mescaline, verder heb ik alles wel gehad nu..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....

Mescaline .....
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Besteld:

Paddo's
Salvia

Binnenkort In stock:

Lsd
Dmt
2-CB
2-CE
Ketamine
Bromo Dragonfly
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD, 2c-b en Keta.

Ik denk dat ik LSD volgend jaar ga doen, of als ik een groep heb gevonden waar ik me veilig bij kan voelen.

2c-b ga ik doen wanneer ik eraan kan komen, tot nu toe geen succes. :(

Keta wil ik nog wel wat jaartjes mee wachten, ik weet niet waarom maar iets aan Keta schrikt me af..
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ Frisko, ik laat je wel weten of 4-mar de moeite was, ik kan het een keer sampelen.

@ de 2c-b lovers, dit is een softy onder de 2c's
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSD en methamfetamine, maar ik zoek er niet naar, beiden veel te gevaarlijk voor mij. Ooit misschien, als ik wat wijzer ben.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fat Freddy's cat zei:
mushroompiet zei:
anabolen lijkt mij ook wel leuk voor een keertje, verder haal ik mijn drugs wel uit hardlopen.
Klik om te vergroten...


synthol wil ik zeker wel eens doen!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heej Valentino :wave:
Synthol in je armen ziet er echt onnatuurlijk uit
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
DMT, mescaline, en 2-cb wil ik zeker nog eens doen
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ayahuasca , DMT, LSD, mescaline
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leola; allemaal geweldige keuzes :hearteyes: , stuk voor stuk middelen tot ontplooing en niet aftakeling! Qua volgorde raad ik aan; dmt, mescaline, lsd, ayahuasca. evt kan je kiezen tussen mescaline en lsd, beiden is niet noodzakelijk; uiteraard wel als je ze nog wil gebruiken!:wink:
EK
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketamine
2-C-B
DMT
5-MEO-DMT
Ayahuasca
Yopo (heb ik nog thuis liggen)
Kanna (ook thuis liggen)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit jaar nog mdma kristallen en sos.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmm, heb nog grote to-do list

wat ik dit en volgend jaar sowieso gedaan wil hebben:

Goeie LSD (alleen ervaring met gare trips)
Cacti (wss word het san pedro)
2CB
DMT
Ketamine
Ayuahasca (wil dit of volgend jaar me opgeven voor een ritueel)

--

En gewoon verder experimenteren met hallicunerende middelen, mischien nog eens MDMA , maar dat heb ik niet zoiets van dat WIL ik echt, mischien als 't op m'n pad komt.

Same goes for coke/speed, maar daar ben ik liever nog voorzichtig mee.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#16
DMT en 2-CB zeker

vanaf ik het vind, neem ik het

en pure mescaline, lijkt me ook wel wat
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lsd (heb ik al gedaan maar wil ik zeker nog es doen)
2c*
mescaline
dmt
salvia
no2
etc
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
Klik om te vergroten...
Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-past :grin: En als je het wel had, lucker :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bartyo zei:
Angramar Temenos zei:
Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was.
Klik om te vergroten...
Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-past :grin: En als je het wel had, lucker :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken wel iemand die op ruigoord rondloopt en af en toe mensen een dmt pijp aanbied...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, ik kreeg door dezelfde persoon ook wel eens een gratis lijn coke of pilletje aangeboden, (ik doe geen coke, maar een pil kan ik soms wel warderen). Hij is niet echt gierig of zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."