#1
Salvia, Mescaline, DMT, 2C-b en Keta
MDMA zou ik je echt wel afraden, ook al ken ik je niet echt, ik denk niet dat het iets voor jou is en kvond je altijd zo stoer dat je alleen tripmiddelen namSweet_Shadow zei:Van wat ik al eens gedaan heb voornamelijk LSD en paddo's. LSA wil ik ook nog wel een keertje proberen.
In de toekomst misschien eens MDMA, en mescaline.

Osi` zei:Vroeger wou ik nog 2CB, Ayahuasca, mescaline enzo nog ontdekken. Maar nah, ik blijf bij LSD, heeft mij ervan overtuigd dat het de schoonste drugs ooit is. Kwil de andere ook niet echt ontdekken, behalve paddo's nog en MDMA =)
dees zei:Ketamine, 2CB, LSD
ja nou ja. deze iig...Doodkapje zei:dees zei:Ketamine, 2CB, LSD
eummm en wat nog...geen idee...


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."