Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
yeti zei:
Een overdosis heroine.
Klik om te vergroten...
Zou yeti het gedaan hebben?
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mescaline
DMT
PCP/4-MEO-PCP
Ketamine+DXM+N20 Combo
Vliegenzwam
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
xtc/mdma.
lsd
paddo's

en voor de rest zie ik t wel allemaal.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zit te denken om met Oud & Nieuw een handje truffels te doen, lijkt me erg interessant met vuurwerk. :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
DMT
Mescaline
2C-I/C/E/BCB
DOB/DOI/DOC/DOM
BR-DF
MDPV
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddenstoelen/truffels
Datura
Salvia
DMT
Mescaline
Ayahuasca

(als er iemand is die mij met de laatste 3 kan helpen stuur mij een pm,
ik zou graag mescaline in de komende zomer doen)
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD. Ben het nog niet tegengekomen hier in België, maar ooit zal het mijn pad wel kruisen.
Peyote (mescaline) hetzelfde.

Maar voel me nog niet stabiel genoeg om die dingen te proberen :)

Binnenkort wel mdma, als er trug goeie is.

Heb anderhalf jaar met het idee rondgelopen om coke (nog eens), speed en smack te proberen, maar zie hier het nut niet meer van in.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
HetEindeVanAlles zei:
LSD. Ben het nog niet tegengekomen hier in België, maar ooit zal het mijn pad wel kruisen.
Peyote (mescaline) hetzelfde.

Maar voel me nog niet stabiel genoeg om die dingen te proberen :)

Binnenkort wel mdma, als er trug goeie is.

Heb anderhalf jaar met het idee rondgelopen om coke (nog eens), speed en smack te proberen, maar zie hier het nut niet meer van in.
Klik om te vergroten...

Je woont in Antwerpen (stad of provincie?)

EN VIND GEEN LSD :openmouth: ? Ik word hier de laatste tijd overspoeld door LSD.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Winehouse zei:
Oom Klaas zei:
Wat ik me afvraag, wat lijkt je aantrekkelijk aan de laatste 2 middelen?
Klik om te vergroten...

de beruchtheid
Klik om te vergroten...

De beruchtheid om er verslaafd aan te raken of een andere beruchtheid?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
hero :confused:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDA
2c-?
BDF
peyote
san pedro
en meschien nog een keer PCP
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is niet helemaal waar. Het is een dissociatief, net zoals keta, maar je hebt gewoon niet in de hand wat er met je gebeurt. Je schijnt helemaal niet te kunnen voorspellen hoe je erop reageert, dat is bij ieder persoon anders. Persoonlijkheidsveranderingen schijnen niet sporadisch voor te komen, en hoewel de media qua drugsberichtgeving natuurlijk niet de betrouwbaarste zijn heb ik wel regelmatig filmpjes gezien van mensen met PCP op die niet in de hand te houden waren, en bijvoorbeeld dwars door een schutting heen sloegen. Lijkt me dat je beter een lijntje keta kunt nemen. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Dat is niet helemaal waar. Het is een dissociatief, net zoals keta, maar je hebt gewoon niet in de hand wat er met je gebeurt. Je schijnt helemaal niet te kunnen voorspellen hoe je erop reageert, dat is bij ieder persoon anders. Persoonlijkheidsveranderingen schijnen niet sporadisch voor te komen, en hoewel de media qua drugsberichtgeving natuurlijk niet de betrouwbaarste zijn heb ik wel regelmatig filmpjes gezien van mensen met PCP op die niet in de hand te houden waren, en bijvoorbeeld dwars door een schutting heen sloegen. Lijkt me dat je beter een lijntje keta kunt nemen. :)
Klik om te vergroten...

Ja ik sta er alleen wat twijfelachtig tegenover door de verschillende reacties van mensen, gister op een engels forum ook een lang verhaal over PCP gelezen en dat de persoon in kwestie de agressie ook niet zo goed begrijpt.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Rabbithole zei:
Dat is niet helemaal waar. Het is een dissociatief, net zoals keta, maar je hebt gewoon niet in de hand wat er met je gebeurt. Je schijnt helemaal niet te kunnen voorspellen hoe je erop reageert, dat is bij ieder persoon anders. Persoonlijkheidsveranderingen schijnen niet sporadisch voor te komen, en hoewel de media qua drugsberichtgeving natuurlijk niet de betrouwbaarste zijn heb ik wel regelmatig filmpjes gezien van mensen met PCP op die niet in de hand te houden waren, en bijvoorbeeld dwars door een schutting heen sloegen. Lijkt me dat je beter een lijntje keta kunt nemen. :)
Klik om te vergroten...

Ja ik sta er alleen wat twijfelachtig tegenover door de verschillende reacties van mensen, gister op een engels forum ook een lang verhaal over PCP gelezen en dat de persoon in kwestie de agressie ook niet zo goed begrijpt.
Klik om te vergroten...

Inderdaad twijfelachtig, bij sommige mensen valt het misschien 'goed', maar bij veel ook helemaal verkeerd. Voor mij wel een reden om het niet te willen gebruiken, en om voor een andere dissociatief te kiezen. Maar hoe bedoel je "dat de persoon in kwestie de agressie ook niet zo goed begrijpt"?
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#15
champi's datura mdma...(bijna)alles buiten heroine xD
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik nog graag zou doen?

Sowieso nog meerdere keren speed (op feestjes),
Nog een keer keta (vond het wel kick spul),
MDMA kristallen,
LSD (alhoewel ik dat mezelf nog niet snel zie doen),
2C-B of 2C-I,

En nog wel een keer salvia of truffels :)
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qua drugs die ik nog niet heb gedaan:

Ketamine
Dextroamfetamine
LSD
2C-B
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
worktillyoudrop zei:
Waarom wil je trouwens meth proberen ?
Klik om te vergroten...

Goh, omdat ik wel enige affiniteit heb met empathogene uppers. Gewone amfetamine doet me niet zoveel, vnl. functioneel. Maar dex dan weer wel.
Het lijkt me dat meth me op dat vlak zeker zal plezieren: milder dan gewone amfetamine, licht empathogene werking, sterke rush bij roken,... Kortom iets dat dringend op mijn weg moet komen in 2010! :wink:

Ik neem die horrorverhalen uit de VS met een paar kilo's zout, vooral nu ik van gebruikers heb gehoord wat de ware toedracht van meth is, en dus dat zelfs mensen binnen de RC community zich sporadisch een rad laten draaien door de Ami anti-drugspropaganda.

O ja, mag ook nog op de lijst: PCP en nog liever 3-MeO-PCP, de iets potentere variant van 4-MeO-PCP waar ik al wel van heb mogen proeven. :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
milder dan gewone amfetamine
Klik om te vergroten...

Uhh?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
worktillyoudrop zei:
Trouwens zijn dit allemaal drugs waarvan het effect niet creatief stimulerend is dus vind ik ze minder interessant.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Grapjas. Ik had zo belachelijk veel creativiteit als ik stimulerende middelen nam dat ik soms het gevoel had dat ik ontplofte. Zo verschrikkelijk veel ideeën voor dingen om te maken dat ik niet eens tijd had om ze op te schrijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."