Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
116 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
Klik om te vergroten...

Ik zie niemand stoer doen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Wat heeft het voor zin om stoer te doen op een forum?

Ik heb de behoefte om ooit nog mescaline proberen, maar dat heeft geen haast. Verder niks eigenlijk. De rest van de drugs die ik nog niet geprobeerd heb lijken me niet interessant genoeg. Misschien Heroine als ik bijna dood ben, maar dat zal er ook niet van komen denk ik omdat ik dan hopelijk kinderen en kleinkinderen heb.
Klik om te vergroten...

Ik zie niemand stoer doen..
Klik om te vergroten...

Jij niet nee...
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Binnenkort eerste keer Salvia (5x extract though, rustig aan beginnen)

Daarna ga ik voor Mescaline en LSA.
Hoop ook eens een keer xtc te doen, zal er ook wel 'ns een keer van komen, lijkt me niet bepaald moeilijk om aan te komen.
Verder misschien nog paddo's en/of LSD als ik er ook volledig klaar voor ben.
Ben ook wel benieuwd naar coke, maar dan eerder om het gewoon eens een keertje te proberen, de effecten lijken niet bepaald iets voor mij, dus misschien toch maar niet..
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lachgas :tearsofjoy: weet nog goed die tijd,kon je die balonnen op partys zo kopen,en met koninginnendag amsterdam werden ze op straat ook verkocht :tearsofjoy:
zon slagroomspuit met patronen heb ik ook nog thuis gehad :tearsofjoy: :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA is helemaal geen valkuil :tearsofjoy: Kinder drugs.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom 5-meo-AMT?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketamine
En wat rc's, voornamelijk 2xx varianten.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iboga.
Synthetische Mescaline.
4-HO-MET.
5-MeO-AMT.
Mandragora Officinarum.
DOM/DOB.


Deze lijken mij nog wel de moeite waard, maar of het er ooit van komt is maar de vraag.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lachgas en 2c-*.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Waarom 5-meo-AMT?
Klik om te vergroten...

Voor het recreatieve aspect, het mdma gevoel en de vloeibare visuals. Het klinkt gewoon interessant. Maar het schijnt ook dat het een onprettige drug is als je het verkeerd gebruikt. Ik heb dus geen idee waarom en het is geen makkelijke en praktische drug. Maar het spreekt me wel aan. Gewoon om een keer te proberen, eventueel in een combi.

Maar dat zeg ik nu, aan de andere kant weet ik niet zeker of ik drugs nog wel recreatief zou moeten gebruiken. Maar dan is het dus ook geen drugs. Ik bedoel dus dat ik misschien eigenlijk helemaal geen drugs meer zou moeten gebruiken en alleen nog medicijnen, het liefst natuurlijk.

Maar waarom er zoveel chemicaliën tussen staan in mijn post is omdat ik toch wel nieuwsgierig ben en misschien dat dit nog het moment is om dingen uit te proberen en later niet meer.

Maar de kans dat ik het ooit zal gebruiken is nogal klein aangezien het niet bepaald voor het oprapen ligt.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
2cb
Mephedrone
en over paar jaar misschien LSD, had erover gelezen dat dit niet echt een drug was om op jonge leeftijd te proberen
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet te veel nadenken over de scheidlijn tussen recreatief en medicinaal DrippTone, recreatief is evengoed medicinaal vaak, soms kan het ineens diep gaan en soms is heel hard lachen om iets een intense emotionele ervaring, en zo kan ook een glas ayahuasca ineens heel relaxed en prettig aanvoelen en zit je gewoon een beetje te ontspannen en relaxen, is dat dan ook niet recreeren? :) Ik bedoel maar dat als je er te veel over na gaat denken krijg je snel een goed/fout beeld in je hoofd, of alsof iets op een bepaalde manier moet ofzo...

grtz :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA<3 zei:
2cb
Mephedrone
en over paar jaar misschien LSD, had erover gelezen dat dit niet echt een drug was om op jonge leeftijd te proberen
Klik om te vergroten...

Bet acid dan mephedrone zou ik zeggen... zeker op jonge leeftijd, als je dan toch gaat kiezen
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mescaline.
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heel nieuwsgierig naar pcp. :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil nog wel wat speed doen, en daarna ook nog wel wat.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm.. heb het meeste wat ik wil doen al wel gedaan. Op het lijstje staan nog:

Een hoge dosis 2c-b (40-50 mg)
Ayahuasca (ooit in een verre toekomst, voorlopig echt niet)
Cocabladeren kauwen
Opium uit een opiumpijp, ergens in china, met zo'n oude vent die het al 40 jaar rookt :grin:
2c-i
ALD-52 wil ik ook nog eens proberen.
4-FMP ook wel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
R ketamine, als dat nog veel trippender is dan de S ben ik er erg benieuwd naar :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een overdosis heroine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."