Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan je 2CB ook zeker aanraden, zorg wel voor een ultiem chille thuissessie, het liefst waar iedereen het gebruikt. Ik heb het laatst voor het eerst gedaan, had ook the northface. Heb toen één hele genomen, duurde allemaal niet te lang maar is een best heftige ervaring (positief), maar makkelijk stuurbaar."
"Er is inderdaad geen verschil, maar uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat de eerste keer puur nemen echt kut is (vind ik). Had me er redelijk over ingelezen maar ga jij maar eens op een feest met je natgelikte vinger meten hoeveel je nou precies neemt. Vaak lees je over een één pink, wat voor mij dus absoluut niet voldoende was! Daarom vind ik X chiller, puur vanwege het gebruiksgemak. Ik koop altijd alleen pillen waar reports over zijn en die mijn dealer en goede vriend zelf heeft gehad, deze test ik eerst zelf en als er niks raars gebeurt koop ik er genoeg voor de volgende paar feesten, vrienden etc. Ik kan mezelf er zo aan ergeren als mensen zeggen dat ze niet weten wat er in hun pil zit, of ze niet eens weten welke pil ze überhaupt hebben gehad !"
"Dit verschilt bij iedereen. Echter ben ik ook 1.5 bezig 20 jaar 1,80 en 80kg en merkte ik zeker verschil in het effect na een rustperiode van 1 maand vs 3 maanden. Ik zou zeggen ga een avondje nuchter of aan de pep ."
"Tekzor668 zei: Dunnetjess33 zei: Hahaha ik denk inderdaad dat ze het niet vaak mee maken, een patiënt met een schoon bloed Als je 6 e staat op de wachtlijst, hoe lang duurt het dan nog voor je er terecht kunt? Voel je je wel oke nu? Ik denk dat opname en behandeling nu toch nog wel nut gaat hebben goor. Een zekere extra kick. Klik om te vergroten... Ik moet elke week 2x bellen. Maandag en donderdag dus ik denk nog maximaal 2 weken. Op 3 weken kom ik van plaats 21 naar plaats 6. Voel me toch al een tijdje op dezelfde positieve lijn. Ik doe het nu al enkele weken goed in de realiteit. Ik ben een smartphone addic en kan via dit ook contact houden met vrienden en vriendin. Daar word ik volledig afgesloten van de buitenwereld en moet je de smartphone afgeven. Sociaal contact van buitenaf valt volledig weg en dat zal toch een domper hebben op mijn goed humeur. Het blijft een vrijwillige opname. Als ik merk dat ik me daar heel wat minder voel dan buitenaf denk ik dat de keuze terug naar huis snel gemaakt word... Klik om te vergroten... Ten eerste: Geweldig om te horen dat je zo goed bezig bent tot nu toe! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. (je kent me vast niet eens van het forum, maar ik las al heel lang mee en heb jou en alle andere forummeubels al honderden keren voorbij zien komen(ik heb hierdoor het gevoel dat ik je wel echt een beetje ken)) Ik ben momenteel op een punt in mijn leven waar verveling overheerst maar ik heb ook nog veel sociaal contact, dat houdt me netjes. Dus met die gedachte zou ik ook zeggen dat een opname geen verstandige keuze is. Aan de andere kant heb ik tot nu toe een beetje gestudeerd, een paar serieuze baantjes gehad en al met al mezelf best ontwikkeld. Dat voelt goed, het is ook een soort verslaving, ook dit houdt me netjes. Nu vroeg ik me af of het misschien niet mogelijk is om tijdens je opname jezelf te ontwikkelen op professioneel gebied. Eerder schreef je al over dat je het leuk vind anderen te helpen met problemen, misschien kan je daar wel wat mee. Tja en als laatste puur over de verslaving. Mijn enige verslaving is roken. Ik ben een paar keer gestopt net als iedereen en in mijn ervaring zijn de eerste weken moeilijk maar lijken makkelijk. En vervolgens kom je echt in een soort danger zone, je voelt je comfortabel en begint er aan te denken, net alsof je gehersenspoeld wordt ga je het voor jezelf goedpraten tot je per ongeluk de fout in gaat (of niet). Die "trek" die cokeverslaafden ook vaak herkennen kan enorm lang blijven hangen en ik denk dat het ook zeker verstandig is om in jezelf te investeren door in therapie te gaan. Onderschat verslaving niet, onderschat jezelf niet en overschat geld niet. Als ik zo over je situatie lees zou ik zelf alles geven om deze periode heen te komen. Waarschijnlijk allemaal info die je al eens gehoord of gelezen hebt maar zag het hier niet 1-2-3 terugkomen dus wilde het even schrijven. Succes en hou ons op de hoogte!"
"Ik begrijp goed wat je bedoelt. ik denk wel eens bij mijzelf, pep is het lekkerste wat er bestaat... Gelukkig heb ik er ook altijd een flinke kater van. Omdat ik het zo lekker vind ben ik altijd streng voor mezelf: 2 maanden pauze(of meer), net als X. Meestal is na die 2 maanden ook de drang naar drugs erg veel afgenomen en zo stel ik het meestal nog even uit. Daarbij probeer ik het te "reserveren" voor feestjes(techno in de kanus). Die probeer ik dan ook weer niet te snel achter elkaar te pakken, scheelt ook weer geld. Kijk even om je heen en wat er met sommige anderen gebeurd, en bedenk jezelf dat er veel andere dingen zijn die super leuk zijn om te doen."
"De setting en je eigen gevoel is ook een belangrijke factor TS. Veel mensen vinden het chill om thuis te doen maar meestal wel met vrienden erbij, als er niemand is die dit met je wilt doen zou ik het persoonlijk ook niet doen. In mijn persoonlijke ervaring is thuis mdma nemen sowieso saai (ook met vrienden). Ik doe het alleen nog maar op feesten met daartussen inderdaad minimaal 3 maanden. Voor mij was de tweede keer X vetter dan de eerste keer dus wellicht heb je geluk en vind jij de tweede keer ook heerlijk."
"Waarschijnlijk ben ik al te laat maar ach. Ik neem altijd eerst 4f en dan kwartje of halfje X bij. Met 4f merk je goed hoe sterk het nog is en komt en gaat niet echt in pieken in mijn beleving dus je merkt zelf het best hoeveel je moet bijnemen en wanneer. Als ik het op tijd bedenk om bij te nemen neem ik een kwartje en anders wat meer naarmate er meer tijd is verstreken. Ik vind dit zelf trouwens echt een geweldige combi, het eerste deel van het feest maak je lekker helder mee, scherper dan met X."
"Hoi hoi, Long time reader, first time poster. Weet dus ook niet zeker of ik hier goed zit! Heb me een beetje ingelezen en volgens mij dus wel, anders hoor ik het graag. Ik wil graag een vaporizer koper, omdat het wat beter voor je schijnt te zijn etc. Maar er zijn er duizenden te vinden in een range van € 5,- tot € 500,- dus ik kom er niet helemaal uit. Heb al enkele modellen gezien maar kom er niet helemaal uit, je kan zo'n ding natuurlijk niet effe testen ofzo Ik zoek een er één formaatje pen of stift. En ik zag dat sommige zichzelf wel aansteken, dat lijkt me natuurlijk wel zeer handig. Verder natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Wil er eigenlijk niet meer dan zo'n € 50,- knaken aan uitgeven. Ik hoor graag of iemand iets weet, alle info is welkom! Groetjes"
"Wow, sorry dat ik niet eerder reageer... account aangemaakt en vraag gesteld en later weer keihard vergeten! Thx voor alle reacties. De genoemde vape's zijn eigenlijk allemaal net te duur voor mij. Misschien is er nog iemand hier die iets in heeft te brengen? Ben momenteel ook nog aan het stoppen met roken van sigaretten maar puur roken vind ik niks dus elke week rook ik weer een beetje tabak wat niet echt helpt met stoppen"
"stoere_ruklans zei: Het was echt alsof ik in een andere realiteit terecht was gekomen, een realiteit die alleen toegankelijk is voor gebruikers. Vrijwel elk oogcontact was bijzonder, intens. Dat gevoel van verbondenheid met mensen die je helemaal niet kent is heerlijk. En om ze in hun gezicht te vertellen hoe knap ze zijn al helemaal. Klik om te vergroten... Dit is mijn favoriete stukje. Waarschijnlijk snap je nu ook het fenomeen rondjes lopen opeens. geweldig dat je zo'n mooie avond hebt gehad! Hoe lekker is het inderdaad dat je iemand aankijkt die drie mensengroepen verderop staat, even naar elkaar grijnst en je met die eene vuile drugsgrijns 1000 woorden spreekt! Wel opassen, ik heb ook een vriendin thuis zitten en een ander vrouwtje wilde me op een festival bijna op mijn bek pakken omdat ik best close met haar stond te praten. En ja meestal ben je toch wel vol van liefde door je snoeperij, moeilijk afwijzen dan. (toch gelukt ) Probeer ook gewoon echt een regel voor jezelf te maken bv: 6 weken/ 2 maanden / 3 maanden. en hou je daar aan, hoe kut dat ook is."