Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
170 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had zaterdag dexamfetamine op Modular festival, en bij thuiskomst nog een paar keer ghb. De dex deed me niet bijster veel behalve wat meer energie (terwijl ik dubbel zo veel had als vorige keer? maar oké) maar de ghb heeft echt voor heel veel gezelligheid gezorgd, inclusief twister en stef stuntpiloot, en voor een nachtelijke wandeling door Rotterdam van 50 (!) minuten waarin werkelijk het hele leven en de liefde (en seks) besproken zijn. Het was prachtig.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta na een hele dag speed op dominator. Heerlijk het laatste uur zo dol als iets^_^
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
Rosé.?
Klik om te vergroten...

rosé is nsoort wijn lotske, bij ons in Belgistan is dat toch ook bekend ?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Ik had zaterdag dexamfetamine op Modular festival, en bij thuiskomst nog een paar keer ghb. De dex deed me niet bijster veel behalve wat meer energie (terwijl ik dubbel zo veel had als vorige keer? maar oké) maar de ghb heeft echt voor heel veel gezelligheid gezorgd, inclusief twister en stef stuntpiloot, en voor een nachtelijke wandeling door Rotterdam van 50 (!) minuten waarin werkelijk het hele leven en de liefde (en seks) besproken zijn. Het was prachtig.
Klik om te vergroten...


Ow was jij dat?
Dacht je al ergens van te kennen :joycat:
O
OldandnewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha onbruikbaar ook
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet
Gorilla
In een L Joint
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor vanavond en paar jointjes en een paar puntjes ketamine.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep paar uur geleden. nu wiet jointje
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister speciaalbier gedronken. Heftagg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMA en keta op Reaktor met oud en nieuw, lekkere combi is dat toch.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met oud en nieuw xtc en wiet.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
@De Dunne Live forumverslagen , die de geur van pep uitwasemen,
deden me als nlaat kerstmirakel.
In de zone raken van men medegenieters.
Ik kom high op druggebruikers , en hun vertelsels.
Hier raak je niet van afgekickt,hulp kan niet baten
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#13
3dagen aan de pep, dan afgerond met 400 mg mdma (kristal) . het plaatje van de youtube muziekmix op tv werd ineens helemaal 3D , toen kreeg ik na een uurtje ook het gevoel dat het tijd werd om op bed te gaan liggen. ook gedaan, geen spijt van.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb met Modular met m'n dronken hasses coke gesnatst terwijl dit dus niet de bedoeling was. Heb 't geweten ook.... Dus met oud en nieuw lekker nee gezegd weer op alle stimulanten. Wel een ballonnetje gehad.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
XTC op drift nieuwjaarsdans in Nijmegen afgelopen zondag nacht :)

Kickte flink in waardoor ik zo van me af barfte maar daarna super lekker gegaan !! Wat een hemels spul is het toch haha
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
MDMA en keta op Reaktor met oud en nieuw, lekkere combi is dat toch.
Klik om te vergroten...
Heb ik nog nooit gecombineerd! Sowieso in m'n leven nog maar 2 keer keta gedaan geloof ik. Heb je het leuk gehad?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Heb ik nog nooit gecombineerd! Sowieso in m'n leven nog maar 2 keer keta gedaan geloof ik. Heb je het leuk gehad?
Klik om te vergroten...
Ja was een super vet feest en heerlijk zitten spacen op MDMA en keta. Wel al de hele brak helaas, maarja hoort erbij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maddog zei:
Pep paar uur geleden. nu wiet jointje
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hiero!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergic bink zei:
@De Dunne Live forumverslagen , die de geur van pep uitwasemen,
deden me als nlaat kerstmirakel.
In de zone raken van men medegenieters.
Ik kom high op druggebruikers , en hun vertelsels.
Hier raak je niet van afgekickt,hulp kan niet baten
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het niet ongezond. Hahahaha
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#20
In de comedown van 6-apb. Was me een flinke reis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."