Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oortjes zei: ik heb nog steeds moeite met het vinden van de plakrand, any tips? Klik om te vergroten... Als je je vloei uit je pakje haalt doe je wijs vinger en duim boven op de plakband welke vinger plakt is de plakrand als je het gevonden hebt draai hem om tip erop wiet tabak etc draaien daarna wat ik doe is maak de joint een beetje nat dat ie goed plakt dan lik ik het stukje wat je moet afscheuren scheur ik eraf dan plak ik hem dicht"
"MDMAap zei: Dit klinkt anders ook als een prima oplossing. Klik om te vergroten... Ja inderdaad maar dan moet ik teveel zetten En geen normale hoeveelheid en wil ook gewoon van een dikke groene toeter lekker stoned kunnen worden"
"Dag 3 nu al en denk er nauwelijks aan En merk dat ik veel heldere en minder moe opsta En als ik de volgende dag geen werk heb maar vrij ben dat ik niet echt stress dat ik niet kan Slapen"
"Wow nooit gedacht dat het zo erg zou zijn voelen Eerst ging het wel ook wat helder opgestaan maar hoe dichtbij ik bij de avond kom hoe erger ik begin te voelen"
"Gisteren was ik na werk met een vriend dus had een trek van ze joint genomen eindstand 2 joints gedeelt eindstand toen ik naar huis ging dacht heb het toch al verkloot dus ging nog even 2 gram Anmesia halen dacht maak het nog laaste dag het beste ervan Vandaag geen wiet in huis alleen sigaretten en gaat best wel nu man alleen wat eerder naar bed vandaag dat ik meer tijd heb om in slaap te komen"
"Heb zelfs eens Schema voor me zelf Gemaakt"
"De Dunne zei: Nogmaals: je houd je er veel en veel teveel mee bezig. Schema's, plannen, toch naar vrienden gaan. Zo lukt het niet hoor, geloof me! "Gewoon" niet meer blowen en verder alles gewoon zo laten. Dit is mijn laatste advies hierover. Je luisterd toch niet. Klik om te vergroten... Nee ben nu wel gekapt en schema's helpen bij mij meestal met dingen vandaar En als ik toch naar vrienden ga rook gewoon een sigaret of drink een biertje ofzo En ga ff met nuchtere mensen om nu"
"Afkicken valt vies tegen De afkickverschijnels worden echt erg nu man Sinds dag 3 al maar nu echt heel erg Loop te trillen ben echt uit geput hoofdpijn Misselijk gevoel Is echt kut dit kan nauwelijks normaal werken man"
"MDMAap zei: Goed om te horen dat je volhoudt, Koes! "De ontwenningsverschijnselen zijn meestal binnen 14 dagen compleet weg." Klik om te vergroten... 14 dagen Wow dat is wel lang of lijkt lang maar hou het gewoon een maand vol en daarna ga ik het echt weer heel afentoe doen weekend of 1 keer in de 2 weken in het weekend maar laat het niet meer uit de hand lopen dat beloof ik mezelf en ook jullie En had toen ik gestopt was had ik me wiet aan me broer gegeven die trots was dat ik het gaf en niet op ging smoken"
"Thanks Bro nu kan ik inside out Draaien thnks voor de tips eigelijk is het best makkelijk Alleen heb nog beetje moeite met het afscheuren"