Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paar jaar geleden. Heb er wel weer zin in."
"Ik vraag er ook niet naar ik zeg t alleen"
"Ok snap ik. Mijn fout."
"Dit forum is best wel dood ey"
"In mijn ééntje? Ik denk dat het alleen ik en 2 mods zijn. Kan ook heel gezellig worden. Als jullie een beetje meedoen"
"Bv ik wil graag weten hoe anderen hier aan hun dope komen. Ik zelf vind het erg lastig. Overigens wil ik wel de regels van het forum respecteren en niemand aanmoedigen om mij privé te contacteren om mij iets aan te bieden. Ben gewoon benieuwd ga je de straat op of ken je toevallig iemand die .... enz"
"Haha onbruikbaar ook"
"Ik heb een vraag ik weet dealen mag niet en vragen erom ook niet maar ik vraag me af hoe kom je aan speed. Ik wil graag wat hebben maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg."