Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
139 weergaven
18-5-2026
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Keta na teveel bier.. :kots:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDA met oud en nieuw en daarna bijna 2 dagen doorgehaald op pep. Ik vind het voorlopig ook wel even welletjes met de kater middelen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:stoned: nu
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fucking veel bier. Nu verslapen voor voetbal. We moesten ook nog eens tegen de gedeelde koploper. :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sluit me bij Tekzor aan.

OT: gister hasj gerookt met Smartie. While weeds kijkend.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou hij deed het boven zo'n pisbak. Niet heel slim maargoed, weet wel dat ik de volgende keer nog iets voorzichtiger ben.

Hij heeft een boete van €270,- gekregen en hij heeft nu een strafblad... Best wel kut dus. Hij is idd ook de jaarbeurs uitgekickt.
Hij mocht ons niet eens even iets laten weten wat er dus in geresulteerd heeft dat wij ons 2 uur lang zorgen hebben lopen maken omdat we niet wisten waar hij uit hing. Fuckers...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Echt werkelijk belachelijk hoe bewakers zich af en toe gedragen... Neem gewoon de maatregelen tegen drugs die je moet nemen van de gemeente om een vergunning te krijgen en zorg voor de rest gewoon voor veiligheid, daar ik bewaking immers voor.

Het beste kun je inderdaad gewoon je drugs nemen in een gesloten toilethokje, dan zit je het veiligst. Ik zou ook echt nooit op de dansvloer iets durven te nemen. Maar echt zuur voor je vriend zeg :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook wel gehoord dat ze in de Trouw op je deur gaan bonken en evt open maken als je te lang op het toilet blijft, ivm drugs gebruiken op de wc.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Ik heb ook wel gehoord dat ze in de Trouw op je deur gaan bonken en evt open maken als je te lang op het toilet blijft, ivm drugs gebruiken op de wc.
Klik om te vergroten...

Met name als het druk is en er rijen staan doen ze dit in wel meerdere clubs. Grappig is wel dat zeker een paar van die mensen aan het schijten zijn en eerst met een halve rol wc papier die bril schoon moeten maken waarna ze al 4 minuten in dat hok zijn :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#10
Missyy23 zei:
SmartieAndMe zei:
Deuren die worden opengetrokken en mensen die na toiletbezoek worden gefouilleerd
Klik om te vergroten...

Zo, zal je gebeuren zeg, zit je net lekker, wordt die deur ff opengetrokken :-/ Volgende stap is iedereen bij binnenkomst visiteren, 'bend over and cough please' :-/
Klik om te vergroten...
Dat mensen na een (erg lange) toiletbezoek gefouilleerd worden gaat inderdaad best ver, maar daar kan ik nog wel enige begrip voor opbrengen, want drugsgebruik kan ervoor zorgen dat ze hun vergunning kwijtraken. Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
SirErick zei:
Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.
Klik om te vergroten...
Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop.

Ik heb trouwens inderdaad wel eens mensen gehoord die bewust eerst drugs namen en dan pas gingen pissen, zodat op het moment dat een bewaker wantrouwig wordt je de drugs al hebt weggestopt. Dacht altijd dat dit overdreven paranoïde was, maar niet dus :openmouth:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooscaar zei:
SirErick zei:
Maar serieus, deuren opentrekken is in mijn ogen echt not done en daarbij ook nog eens ernstige schending van je privacy.
Klik om te vergroten...
Precies, kun je echt niet maken. Ik weet zeker dat wanneer je dit op het damestoilet zou flikken je direct een aangifte hebt lopen. Bij mannen moet je dit ook gewoon niet doen; wat je op het toilet doet is privé. Daarom is een toilet een hokje met een slot erop.
Klik om te vergroten...
Als het mij zou overkomen dan zou ik, als man zijnde, ook aangifte doen en daarbij zou ik die mafkees "per ongeluk" op zijn bek timmeren. Immers, zulke grappen doe je gewoon niet.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ethylphenidate - Net super subtiel ritalin effectje 20mg perfect voor lekkere focus.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat kun je bij zowel mannen als vrouwen niet maken!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed nog niet zolang geleden bij mij thuis..
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Huh dit topic bestaat toch ook al in het 'Drugs' subforum? Oh nee wacht... dat is 'Wat gebruik je nu?'.. Toch?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZERO- zei:
Huh dit topic bestaat toch ook al in het 'Drugs' subforum? Oh nee wacht... dat is 'Wat gebruik je nu?'.. Toch?
Klik om te vergroten...
Ja, dat klopt inderdaad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bier en poppers, vrijdagnacht. Oh en vrijdag smiddags beetje hasj gerookt.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zaterdagavond, een paar likjes pure mdma op een technofeest met mijn huisgenoot.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke, enkele seconden geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."