Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favo drug pol

Je favo drug pol

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Revolutionair had het goede idee om het "wat is je favo" drug topic in een poll te veranderen. Ik kan helaas maar een bepaalde hoeveelheid invoeren maar ik ben ook wel benieuwd. Mocht ik iets vergeten zijn geef het even aan dan kan ik hem nog bewerken
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
AlCoHoL iS gEeN dRuG!
Klik om te vergroten...

Lol, sarcasme ga ik vanuit? :tongueout:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA was eerst sterk aan het winnen, maar toen deed LSD een sterke inhaalbeweging, en ook enkele mensen die weten wat goed voor hen is zorgen ervoor dat psilocybine een forse inhaalbeweging maakt, wat een spannende race 😎

Ik vraag me trouwens af of iedereen die MDMA stemt ook rekening houdt met de negatieve kanten. Of enkel puur denkt aan de high op het moment zelf. Want ik vind het moeilijk om te stemmen op een drug waarbij ik maanden moet wachten op mijn volgende keer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
AlCoHoL iS gEeN dRuG!
Klik om te vergroten...
En jij bent kan het verstandigste om met drugs van het hele forum ! (Grapje benzzzy..)
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
StimsalaBanne zei:
20 keuzes is max. Ik weet niet of @MacLeod dit aantal groter kan maken? :grin:
Klik om te vergroten...
Kun je de dmt varianten vervangen door keta en 2cb?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
MDMA was eerst sterk aan het winnen, maar toen deed LSD een sterke inhaalbeweging, en ook enkele mensen die weten wat goed voor hen is zorgen ervoor dat psilocybine een forse inhaalbeweging maakt, wat een spannende race 😎

Ik vraag me trouwens af of iedereen die MDMA stemt ook rekening houdt met de negatieve kanten. Of enkel puur denkt aan de high op het moment zelf. Want ik vind het moeilijk om te stemmen op een drug waarbij ik maanden moet wachten op mijn volgende keer.
Klik om te vergroten...
Ik voel op het moment die negatieve kanten en dat zorgt toch altijd voor een wat minder rooskleurig beeld van mdma...

Maar zelfs als het gaat om de high alleen, zou ik mdma niet op 1 zetten. Dat wordt dan toch echt psychedelica. En voor nu is dat psilocybine.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik voel op het moment die negatieve kanten en dat zorgt toch altijd voor een wat minder rooskleurig beeld van mdma...

Maar zelfs als het gaat om de high alleen, zou ik mdma niet op 1 zetten. Dat wordt dan toch echt psychedelica. En voor nu is dat psilocybine.
Klik om te vergroten...

Ik zag je posts in het andere topic, ik denk dat het al veel zal schelen als je kauwgom koopt (je zult er een hele reep door draaien op een avond, en zelfs de dag erna in je afterglow nog een tweede reep starten mogelijks). Maar nog niet optimaal voor waarvoor jij het gebruikt gezien je bewust afleiding mijdt. Zelf vind ik het bijeffect van MDMA met een meer dan genoeg voorraad van kauwgom zelfs lekker, het kauwgom kauwen voelt dan heel bevredigend terwijl ik nuchter niets aan kauwgom vind.
Ik vind de psychedelische high ook veel euforischer en intenser dan de MDMA high, maar kan me voorstellen dat mensen die gevoeliger zijn of geen interesse in introspectie hebben toch liever naar MDMA grijpen. Op een elektronisch dance muziek feest kan MDMA sowieso een betere keuze zijn als groep omdat je minder overprikkeld raakt en 99,9% kans zekerheid hebt dat iedereen van de groep goed gaat en je dus geen bad trippers moet bijstaan continu. Maar voor mij persoonlijk sowieso psilocybine. Als ik alleen naar zo iets ging zou ik het eens durven testen hoe het is daarop :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, wiet blijft toch nummero uno voor mij.
Simpel misschien maar het smaakt en ruikt ook zo lekker en door de verschillende soorten wiet kun je het effect krijgen wat op dat moment bij je stemming past.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb toch maar voor pep gekozen, meest "nuttig" ofzo, en de euforie is ook wel lekkaahh.. wiet/hasj is ook lekker maar ik voer na dat gebruik geen fuck meer uit😆. Alcohol is gewoon te lekker en je gaat er te hard van nr de klote, ken dan geen rem. Coke vind k wel lekker maar je hebt er verder niet heel veel aan (alleen tijdens sex is t dan wel weer top) en kost veel teveel geld..

Pep is teringzooi, maar lekker en goedkoop... simple as that😝
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cerberus zei:
Ik zag je posts in het andere topic, ik denk dat het al veel zal schelen als je kauwgom koopt (je zult er een hele reep door draaien op een avond, en zelfs de dag erna in je afterglow nog een tweede reep starten mogelijks). Maar nog niet optimaal voor waarvoor jij het gebruikt gezien je bewust afleiding mijdt. Zelf vind ik het bijeffect van MDMA met een meer dan genoeg voorraad van kauwgom zelfs lekker, het kauwgom kauwen voelt dan heel bevredigend terwijl ik nuchter niets aan kauwgom vind.
Ik vind de psychedelische high ook veel euforischer en intenser dan de MDMA high, maar kan me voorstellen dat mensen die gevoeliger zijn of geen interesse in introspectie hebben toch liever naar MDMA grijpen. Op een elektronisch dance muziek feest kan MDMA sowieso een betere keuze zijn als groep omdat je minder overprikkeld raakt en 99,9% kans zekerheid hebt dat iedereen van de groep goed gaat en je dus geen bad trippers moet bijstaan continu. Maar voor mij persoonlijk sowieso psilocybine. Als ik alleen naar zo iets ging zou ik het eens durven testen hoe het is daarop :grin:
Klik om te vergroten...
Met kauwgom wordt de spierpijn alleen maar erger, helemaal als je een heel pakje opkauwt.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albertospaghetti zei:
@Revolutionair had het goede idee om het "wat is je favo" drug topic in een poll te veranderen. Ik kan helaas maar een bepaalde hoeveelheid invoeren maar ik ben ook wel benieuwd. Mocht ik iets vergeten zijn geef het even aan dan kan ik hem nog bewerken
Klik om te vergroten...
DPT!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
MXE
MXE
MXE
Klik om te vergroten...
Dus hoelang zit jij mij nou al mega benieuwd te maken naar dit stofje ...? :tongueout:

Ik koos voor, wie zal het verbazen, acid. ❤️
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had Ketamine verwacht hoger te scoren.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk voor mij xtc en lormetazepam. Dit had ik gedaan van me 15 tot 19 voor de 1 of andere reden ging ik altijd trippen met een goed gevoel van rust en euphoria. Ik weet dat dit ontverantwoordlijk was en dat weet ik nu. 1 keer als ik 16 of 17 was nam ik om de zoveel tijd eens truffels, paddo's of 2cb en eerlijk gezegd had ik daar meer plezier mee. Nu wacht ik gewoon nog 2-3 maanden voor ik nog eens truffels zal doen vind het gewoon beter dan pillen slikken, daar ben ik toch klaar mee.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zit heel erg te twijfelen tussen mdma en 2cb. Toch maar voor 2cb gegaan. Als ik geen grote pupillen en kaakspanningen kreeg van mdma, dan zou die waarschijnlijk op 1 staan.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#17
GoldenGrow zei:
ik had Ketamine verwacht hoger te scoren.
Klik om te vergroten...
Keta zit vaak wel in de top 3 maar net niet op 1
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#18
StimsalaBanne zei:
20 keuzes is max. Ik weet niet of @MacLeod dit aantal groter kan maken? :grin:
Klik om te vergroten...
Aangepast naar max. 40!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
3-meo-pcp staat er niet bij. is toch ook wel populair hier bij DF'ers
is toch wel top 5 voor mij.
kheb nog niets ingevuld.
veel te lastig kiezen.
zou wss wel mdma zijn ware het niet dat zoals genoemd de dip er vaak na komt.. niet altijd.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#20
MacLeod zei:
Aangepast naar max. 40!
Klik om te vergroten...
Thx ik ga alles er bij zetten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."