Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iedereen maakt fouten, Ik was zo slim om in een keer 360 ug 1p-lsd te nemen. Probeer jezelf niet helemaal naar beneden te praten maar zie dit als een leer moment."
"dit is mijn trip report over 4homipt. 2 pilletjes van 20 mg report met tijd stippen en wat ik mee maak tijdens de trip rond die tijd: 15:33 de postbode is net geweest en neem het pilletje in van 20 mg 16:00 ik begin de effecten langzaam te merken euforisch en muziek klinkt wat vervormd . 16:30 ik begin nu echt muziek heel vervormd te horen en er komen langzaam kleur veranderingen aan. 16:35 ik ga naar de badkamer, ik kan daar altijd checken of ik Visuals heb door naar de tegels te kijken (worden standaard paars ). 17:00 helemaal vergeten dat ik uit eten ging met mijn ouders en kon het niet afzeggen. Dus ging naar een restaurant. 17:30 Ik zit in het restaurant en het word echt een hell kwa geluiden. (ik heb autisme hierdoor hoor ik in bepaalde situaties dingen alsof er een vrachtwagen langskomt). Alles overstemd met elkaar en ik kan me niet meer focussen. Ik kan wel normaal een gesprek voeren dus niks valt op. 18:00 mijn stemming verbeterd en ook kan ik geluiden weer verdragen. Ik geniet van een stuk pizza die 10x lekkerder smaakt dan normaal. Ook de cola kan ik nog meer waarderen dan normaal. 18:45 we besluiten nog een ijsje te halen bij de ijs winkel iets verderop. Het is een leuke wandeling en nu merk patronen heel erg op. Alles golft en er vormen vreemde dingen op de tegels. 18:50 ik bestel een ijsje met chocolade smaak en dit smaakt nogmaals lekkerder dan normaal. 19:15 ik kom thuis en alles wat net was gebeurt voelde als 20 minuten aan. 20:00 de effecten worden allemaal veel minder en geluiden worden weer normaal. 21:00 de effecten zijn bijna weg even checken in de badkamer (tegels nog een beetje paars) bijna het einde van mijn trip dus. 21:05 ik heb nog een pilletje genomen 20 mg 22:00 de effecten zijn twee keer zo veel heftiger als de eerste dosis 22:05 ik word angstig 22:15 ik besef nu dat ik een fout heb gemaakt door een exstra pilletje te nemen. Ik heb gedachten loops. 23:00 ik zet wat psychedelic rock op en mijn stemming verbetert, mijn gedachten worden normaal en de visuals worden heel heftig. 00:00 ik ga proberen te slapen maar dit lukt niet. pas rond 4 uur val ik in slaap en de volgende dag heb ik geen na effecten, conclusie: Het is een Fantastisch middel om thuis te gebruiken er valt echt van te genieten. Voor een feest of festival vind ik het echt niet geschikt, teminste voor mij. 40 mg was teveel voor mij, 20 mg is het maximale wat ik de volgende keer ga gebruiken."
"Digitalism zei: Haha, inderdaad. Plus die tweede 20 mg er nog achteraan knallen (zo doseren staat overigens niet gelijk aan 40 mg in één keer nemen). Klik om te vergroten... nee klopt had het tijdens de trip getypt"
"Neo-Shulginist zei: Binnen een uur nadat de postbode 4-HO-MiPT heeft gebracht al volaan trippen en er dan ineens achterkomen dat je nog met je ouders uit eten zou gaan Misschien volgende keer toch even iets minder impulsief een psychedelicum nemen? Klik om te vergroten... Ja ik had er niet aan gedacht."
"Juun zei: 17:00 helemaal vergeten dat ik uit eten ging met mijn ouders en kon het niet afzeggen. zijn je ouders wel op de hoogte van je drugsgebruik? klinkt anders als een goeie plek om een bad trip te krijgen. op een drukke plek, met mensen die niks mogen weten. ik ben ooit bekende tegenkomen in de supermarkt, die van niks wisten. kon alleen maar denken normaal doen, normaal doen. ben daarna snel naar huis gevlucht. Een restaurant lijkt me een rare plek om te trippen, het klinkt ook alsof het nogal intens was, trippen in een (druk) restaurant. ben niet bekend met 4homipt, maar het is vergelijkbaar met truffels? knap dat je dan een Helder/nuchter gesprek kan voeren, terwijl je zoveel dingen ziet bewegen en verkleuren Klik om te vergroten... Ik kan opzich wel fatsoenlijk gesprekken voeren als ik aan het trippen ben. En niemand merkt het altijd bij mij op. Ouders weten het niet."
"Mijn favoriet is 4-ho-met."
"Hallo allemaal, Ik heb vandaag 2f-Ketamine geprobeerd, maar daar leek het voor mijn gevoel niet op, ik vroeg me dus af wat ik wel in heb genomen. effecten die ik kreeg: - intens verdrietig - zure smaak in mond - alleen duizelig Voor de rest gebeurde er niks. Is dit normaal of heb ik toch wat anders gekregen? (Sorry als dit een niet gepaste vraag is, ik ben nieuw op dit forum.)"
"LimburgseBoerin zei: Ik voel mij dan zoals een astronaut helemaal alleen in een klein ruimteschip die uit het raampje naar de aarde kijkt waar zijn familie woont. Of zoals een zeiler alleen op zijn schip in het midden van de oceaan en snachts nog wakker is. De rest van de wereld slaapt en is ver weg en alles is heel stil. Dat is een eenzaam en desolaat gevoel maar dat vind ik er nu juist zo leuk aan, ik word daar niet verdrietig van. Voor mij? Ik zou dat nooit op een feest doen of in het bijzijn van andere personen en ook niet overdag als de rest van de wereld nog wakker is. Ik word er wel duizelig van, en kan ook dingen van dichtbij niet meer goed zien als het donker is en ik mijn bril aanhou, maar daar heb ik geen last van omdat ik dat in de zetel doe of in het bed en in door het raam in de verte kijk of zonder bril op mijn schermpje van de telefoon of met de ogen toe . ik merk de duizeligheid pas als ik moet opstaan om te piss'n. Als je op je rug ligt is het meer een zwevend gevoel, op de buik heb je meer vat op de trip. Klik om te vergroten... ik voelde me wel helemaal wegzakken en heel erg relaxed."
"Stonologie zei: Kon je moeilijk nadenken? Keta (achtige) zorgen voor minder associaties waardoor helder nadenken onmogelijk word. Het is belangrijk om “niks te moeten doen” als je een dissociatief neemt zoals 2FDCK. Anders voel je je dom en krijg je spijt van het innemen. Ik doe het het liefst in mijn eentje, kijkend maar een simpele serie of film. Heerlijke lichaamelijke euforie heeft keta (en de zelfde soort andere drugs). Als je je al kut voelt, laat keta je niet echt beter voelen. Als je je top voelt is het geweldig. Klik om te vergroten... Ik kon juist heel goed nadenken en positiever over dingen zijn."
"1) Hebben jullie ook wel eens zo'n korte piek gehad? heb het nu zes keer gebruikt en inderdaad korte piek. 3) Ik werd om 5.00 uur in de ochtend wakker met knallende koppijn. Hebben jullie dit ook al eens gehad na 4-ho-met? Nee, heb er geen na effecten van gehad."