#1
Cafeïne!mss zou de stelling kunnen zijn:
als je de rest van je leven nog maar 1 drug kon gebruiken, welke zou het dan zijn?
Cafeïne!mss zou de stelling kunnen zijn:
als je de rest van je leven nog maar 1 drug kon gebruiken, welke zou het dan zijn?
Jamaar wtf ik weet zeker dat ik Ketamine er sws in had gezet. Nu kan ik het natuurlijk niet meer aanpassen en het topic verwijderen en opnieuw beginnen gaat ook nietIk denk dat opium en ketamine nog twee grote zijn die er niet in staan
Edit: en suiker en koffie
Edit 2: en 2-CB
WhahahaIk ben geen mod hoor. I am the Queen..![]()
Oke, een koning met een kut en tieten. Naja tietjes...Koning *
Ja?Oke, een koning met een kut en tieten. Naja tietjes...
En jij bent kan het verstandigste om met drugs van het hele forum ! (Grapje benzzzy..)AlCoHoL iS gEeN dRuG!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."