Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favo drug pol

Je favo drug pol

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cerberus zei:
MDMA was eerst sterk aan het winnen, maar toen deed LSD een sterke inhaalbeweging, en ook enkele mensen die weten wat goed voor hen is zorgen ervoor dat psilocybine een forse inhaalbeweging maakt, wat een spannende race 😎

Ik vraag me trouwens af of iedereen die MDMA stemt ook rekening houdt met de negatieve kanten. Of enkel puur denkt aan de high op het moment zelf. Want ik vind het moeilijk om te stemmen op een drug waarbij ik maanden moet wachten op mijn volgende keer.
Klik om te vergroten...
Ik voel op het moment die negatieve kanten en dat zorgt toch altijd voor een wat minder rooskleurig beeld van mdma...

Maar zelfs als het gaat om de high alleen, zou ik mdma niet op 1 zetten. Dat wordt dan toch echt psychedelica. En voor nu is dat psilocybine.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Ja?
Klik om te vergroten...
Met toen ik keek nog wel ja.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel stuks mag je invullen?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cerberus zei:
Als ik @TweeChocoladeBiertjes mag geloven zijn mijn pupillen zelfs groter op 2C-B dan MDMA :)
Klik om te vergroten...

Grappig. Toch bij iedereen anders.
Mijn ogen. Bovenste normaal, thuis in de avond
2e 2cb
3e xtc
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Rosie
Zulke schotels had ik vrijdag ook. :xtc:

Met mdma zijn ze toch altijd het grootst. Met psychedelica een stukje minder. Meestal wel groter dan die van jou op 2C-B. Op ALD-52 bijvoorbeeld.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helaas heb ik geen foto van mezelf op 2C-B om hetzelfde te tonen :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou ook fijn zijn als je meerdere kon kiezen ipv 1.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij was deze foto beetje op einde van mijn trip. Kan me herinneren dat ze met de vorige trip groter waren. Maar dat kan ook zijn dat ik dat dacht. Haha. Ik houd namelijk van die grote pupillen. Zowel met 2cb als met xtc kijk ik graag naar mijn ogen. Haha
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan geen foto vinden van mijn pupillen met 2cb, maar dit zijn ze met xtc:

IMG_20190830_110245.jpg
Bij 2cb worden ze ook groot, maar het valt minder op dan dit.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik trip is mijn telefoon uithalen meestal teveel moeite door alle gedachten die mijn hersenen binnenkomen en dat ik het gewoon goed heb :) dus heb zelden foto's, en al zeker niet van mezelf, denk daar nooit aan.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Worden ze groot bij truffels bij jullie?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cerberus zei:
Worden ze groot bij truffels bij jullie?
Klik om te vergroten...
Met LSD iig wel, bijna net zo groot als bij mdma.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog nooit truffels of LSD gedaan.
Ben een laatbloeier en pas sinds een jaar in aanraking met harddrugs :P
LSD staat wel in de planning
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind zelf dat ik altijd belachelijke pupillen heb na gebruik....ik heb geen foto van mijn pupillen met gebruik....echter nog wel eentje zonder gebruik. Correctie: Na alcohol gebruik. Is het hierdoor ook mogelijk grotere pupillen te krijgen?

(jaja een NAC muts, ik denk die mag ik wel laten zien na de geweldige prestatie gisteren:grin:)
Screenshot_20200218-205814__01.jpg
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn favoriet is 4-ho-met.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mss zou de stelling kunnen zijn:
als je de rest van je leven nog maar 1 drug kon gebruiken, welke zou het dan zijn?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Revolutionair had het goede idee om het "wat is je favo" drug topic in een poll te veranderen. Ik kan helaas maar een bepaalde hoeveelheid invoeren maar ik ben ook wel benieuwd. Mocht ik iets vergeten zijn geef het even aan dan kan ik hem nog bewerken
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ik voel op het moment die negatieve kanten en dat zorgt toch altijd voor een wat minder rooskleurig beeld van mdma...

Maar zelfs als het gaat om de high alleen, zou ik mdma niet op 1 zetten. Dat wordt dan toch echt psychedelica. En voor nu is dat psilocybine.
Klik om te vergroten...

Ik zag je posts in het andere topic, ik denk dat het al veel zal schelen als je kauwgom koopt (je zult er een hele reep door draaien op een avond, en zelfs de dag erna in je afterglow nog een tweede reep starten mogelijks). Maar nog niet optimaal voor waarvoor jij het gebruikt gezien je bewust afleiding mijdt. Zelf vind ik het bijeffect van MDMA met een meer dan genoeg voorraad van kauwgom zelfs lekker, het kauwgom kauwen voelt dan heel bevredigend terwijl ik nuchter niets aan kauwgom vind.
Ik vind de psychedelische high ook veel euforischer en intenser dan de MDMA high, maar kan me voorstellen dat mensen die gevoeliger zijn of geen interesse in introspectie hebben toch liever naar MDMA grijpen. Op een elektronisch dance muziek feest kan MDMA sowieso een betere keuze zijn als groep omdat je minder overprikkeld raakt en 99,9% kans zekerheid hebt dat iedereen van de groep goed gaat en je dus geen bad trippers moet bijstaan continu. Maar voor mij persoonlijk sowieso psilocybine. Als ik alleen naar zo iets ging zou ik het eens durven testen hoe het is daarop :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, wiet blijft toch nummero uno voor mij.
Simpel misschien maar het smaakt en ruikt ook zo lekker en door de verschillende soorten wiet kun je het effect krijgen wat op dat moment bij je stemming past.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."