Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favo drug pol

Je favo drug pol

61 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lastige keuze hoor. Hangt enorm af van de bui en situatie. Ik denk dat Psilocybine en LSD sowieso een gedeelde eerste plaats verdienen... maar als ik dan toch gedwongen een keuze moet maken stem ik voor LSD. Wat een magisch middel is dat toch! En net even wat "toegankelijker" dan psilo of DMT.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baap zei:
3-MMC!!! De drug waar je op zaterdag helemaal waus op kunt gaan en maandag weer fris op werk/school kan komen. Op die manier heeft drugsgebruik minder invloed op de rest van de week, in vergelijking met bijv MDMA waar je maandag en dinsdag zeker nog wel brak van bent.
Klik om te vergroten...

Echt waar? Voor mij was 3-MMC echt een beetje een ‘net niet’-drug. Korte duur, net geen pep, en al helemaal geen MDMA. Juist niet ‘waus’ eigenlijk i.m.o., alleen hier en daar een MDMA-ish vleugje. Toevallig deze week wel een kleine hoeveelheid van bijbesteld omdat het de helft van de prijs was op een website. Af en toe wel leuk voor als je een avondje geen tijd hebt voor het langdradige van speed. En inderdaad, de kater valt mee.

Grappig dat de meningen zo verschillen hè.

Ik zou zelf graag 4-MMC nog eens proberen, verwacht wel dat dat bijzonderder is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."