#1
Toen ik het voor de eerste keer nam was mijn eerste gedachte dat de effecten vrij mild en subtiel zijn en dat ik niet zo goed begreep waar de hysterie vandaan kwam. Maar waar ik op het begin slechts 25mg Heroïne nodig had om een beetje te nodden gebruikt de volgende al snel meerdere grammen op een avond.Want ik heb toch wel best vaak gehoord dat er veel betere high's zijn dan die van heroïne.
Er werd op het begin nog een keer gezegd dat Heroïne per gram maar 'X' kost waar je maar 30mg nodig hebt en dus zo'n beetje de goedkoopste drug is die je kunt vinden maar na verloop van tijd begonnen die kosten dus aardig relatief te worden. Dat is het dingetje dan ook een beetje, er is vrijwel geen grens in welke mate je het kunt misbruiken. Pas zodra mensen fentanyl er naast gaan gebruiken voor een sterkere high ontstaat er pas risico op overdosering.
Op Louis Theroux kwam een grietje voorbij dat in één keer een hele gram heroïne injecteerde, echt absoluut insane. Maar dat is dus blijkbaar de manier waarop sommige mensen het gebruiken. Als iemand 25ml GHB in één keer gebruikt op frequente basis en vervolgens gaat lopen janken dat de ontwenning heftig is zie je zogezegd ook geen mensen opkijken. Het geouwehoer ontstaat vaak ook meestal pas zodra mensen gaan injecteren en dat is absoluut geen representatief beeld voor het overgrote deel van de mensen die heroïne gebruikt.
Ik denk dat je een beetje ongenuanceerd bent hier ja en dat je reacties aan inhoud ontbreekt.Echt? Is dat jou gedachte? Of kijk jij Tygo in de ghb en denkt dat het zo bij g gebruikers werkt?
Waar lees je dat?
Revolutionair zei:Heroïne nooit! Mensen vergelijken het met ghb maar dat is echt totaal misplaatst. Heroïne maakt je ziek en dat is pas pure vergif.
Na een jaar Ghb heb je wel een dikkere kop maar daar blijft het wel bij. Maar een jaartje Heroïne is echt wel ff wat anders.
Dat gaat op voor de meeste mensen op die GHB of Heroïne gebruiken.Mensen zien het niet aan hem.
Ik denk dat je GHB gerelateerde verslavingsproblematiek een beetje onderschat en Heroïne gerelateerde problematiek wat overschat, vaak genoeg dat ik mensen in groepjes KO van de GHB zag in uitgaansgelegenheden net als dat je een junk op de wallen tegen kunt komen.
Je denkt dus dat GHB ontwenning milder is dan Heroïne ontwenning?Daarnaast heb ik al uitgelegd dat je ghb kan gebruiken net als mdma een nachtje of speed..
En als je dan stopt zoals elke andere drugs heb je geen medicijnen nodig of Phenibut.
Precies.Ik ken echt honderden mensen die het gebruiken.
In the real world is je discrepatie niet realistisch, maar dat is slechts mijn mening.Dus in the real world is ghb niet zo een gevaar voor de grootste deel gebruikers.
Ik denk dat GHB voor jou aanzienlijk meer risico met zich mee brengt dan Heroïne. Van mij kan wellicht het omgekeerde gezegd worden en zo heeft ieder mens zijn gevoeligheden. Ik ben er echter ook van overtuigd dat een onschuldig imago van GHB onterecht is. Dat iemand een account aanmaakt om je hier op te wijzen verbaast mij dan ook niet. Ik ben van mening dat GHB en Heroïne zich goed laten vergelijken qua verslavingsrisico, daar hoef je het niet mee eens te wezen.
Mensen romantiseren drugs vaak waar veel mensen simpelweg misbruiken waar ze hun handen op kunnen leggen.