Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Krokodil is een mengsel van bijtende/giftige chemicaliën en desomorphine.
b
benzzzy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Perzikje zei:
Ik zou echt heel graag eens Heroïne willen doen. Maar uit bescherming voor mezelf ga ik me daar niet aan wagen. Meth heb ik nog wel liggen, alleen nooit geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Benzzzy wants heroin.
Als het me ooit tegen het lijf loopt dan ben neem ik het per direct mee lol
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had het met wiet ook, onschuldig jointje, wel 10 jaar aan verslaafd geweest... Pep, pillen, coke en drank ook... alles begint toch eigenlijk zo.. Ligt misschien beetje aan je eigen instelling en gevoeligheid, lichamelijk afhankelijke drugs terzijde... je komt er altijd achter als het al te ver is gegaan eigenlijk
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fentanyl ook zoiets. Als ik het had...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Benzzzy wants heroin.
Als het me ooit tegen het lijf loopt dan ben neem ik het per direct mee lol
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het voor mij ook zo afloopt als ik het tegenkom 😂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Fentanyl ook zoiets. Als ik het had...
Klik om te vergroten...

Wat is dat dn
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
En ik vraag me af waarom dat er een afkeer is na heroïne meth en pcp
Klik om te vergroten...

Omdat het hier bijna niet voorkomt denk ik. Toch een angst van mensen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snelleke Snel zei:
Wat is dat dn
Klik om te vergroten...

Soort morfine, maar dan veel heftiger
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perzikje zei:
Soort morfine, maar dan veel heftiger
Klik om te vergroten...

Klinkt heftig😲
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
Soort morfine, maar dan veel heftiger
Klik om te vergroten...
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
En dan lekker numb in bed liggen, ja kan me er wel iets bij voorstellen😋helemaal ontspannen zeker...? Ik vind psychedelica ook eng ofzo, ik heb ooit een x salvia gerookt dat vond ik al echt rare shit, mijn beeld draaide echt keihard 1 kant op, en toen was het weer weg, snap niet wrm dat leuk zou moeten zijn? Doe mij maar een lekkere upper
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
Klik om te vergroten...

Het is geen must, maar als ik het had...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thelittlegirl zei:
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...
Klik om te vergroten...

Verdoving lijkt me dan...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelleke Snel zei:
Verdoving lijkt me dan...
Klik om te vergroten...

Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...

Als je alleen bent in bed ofzo?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelleke Snel zei:
Verdoving lijkt me dan...
Klik om te vergroten...
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perzikje zei:
Het is geen must, maar als ik het had...
Klik om te vergroten...
Zou het weldegelijk doen als ik de kans had maar ik ga hier echt totaal geen moeite aan besteden om het te vinden.

Fentanyl ziet er vrij saai uit voor een opioid.
Gwn iets om van men lijstje af te kunnen kruisen...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thelittlegirl zei:
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻‍♀️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je zegt met eigen woorden dat het niet gevaarlijk is, weetje hoe verslavend het is, veel succes
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."