#1
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...Soort morfine, maar dan veel heftiger
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...Soort morfine, maar dan veel heftiger
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...
Verdoving lijkt me dan...
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Verdoving lijkt me dan...
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Zou het weldegelijk doen als ik de kans had maar ik ga hier echt totaal geen moeite aan besteden om het te vinden.Het is geen must, maar als ik het had...
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
Waarom geen lachgas?Ik ken niet veel soorten maar never heroïne of lachgasbalonnen..
Als je alleen bent in bed ofzo?
Ja maar keta en G geeft je een mooie ervaring naast de verdoving, echt VERDOVING heb ik alleen nodig bij zware lichamelijke pijn (heb ik niet snel overigens...)Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻♀️
Regel 4 Chatten in foraWaarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.
Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan 😅
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje à twee uur misschien...Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig 🤪
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje à twee uur misschien...
Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed![]()
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.
Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂
Kapot mooi
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."