Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perzikje zei:
Soort morfine, maar dan veel heftiger
Klik om te vergroten...
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dan lekker numb in bed liggen, ja kan me er wel iets bij voorstellen😋helemaal ontspannen zeker...? Ik vind psychedelica ook eng ofzo, ik heb ooit een x salvia gerookt dat vond ik al echt rare shit, mijn beeld draaide echt keihard 1 kant op, en toen was het weer weg, snap niet wrm dat leuk zou moeten zijn? Doe mij maar een lekkere upper
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
Klik om te vergroten...

Het is geen must, maar als ik het had...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...
Klik om te vergroten...

Verdoving lijkt me dan...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Verdoving lijkt me dan...
Klik om te vergroten...

Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...

Als je alleen bent in bed ofzo?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelleke Snel zei:
Verdoving lijkt me dan...
Klik om te vergroten...
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perzikje zei:
Het is geen must, maar als ik het had...
Klik om te vergroten...
Zou het weldegelijk doen als ik de kans had maar ik ga hier echt totaal geen moeite aan besteden om het te vinden.

Fentanyl ziet er vrij saai uit voor een opioid.
Gwn iets om van men lijstje af te kunnen kruisen...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thelittlegirl zei:
Ja oké kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻‍♀️
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thelittlegirl zei:
Ik ken niet veel soorten maar never heroïne of lachgasbalonnen..
Klik om te vergroten...
Waarom geen lachgas?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snelleke Snel zei:
Als je alleen bent in bed ofzo?
Klik om te vergroten...

Ja, ik vind dat echt top. 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb niet zoveel met psychedelische middelen. Heb alles wel een keer geprobeerd maar valt me altijd tegen. Echt niet mijn ding...
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perzikje zei:
Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja maar keta en G geeft je een mooie ervaring naast de verdoving, echt VERDOVING heb ik alleen nodig bij zware lichamelijke pijn (heb ik niet snel overigens...)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.

Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan 😅
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
:nevergonnagiveyouup:Regel 4 Chatten in fora
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thelittlegirl zei:
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
Klik om te vergroten...

Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig 🤪
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perzikje zei:
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.

Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan 😅
Klik om te vergroten...
Snelleke Snel zei:
Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig 🤪
Klik om te vergroten...
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje à twee uur misschien...

Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed :kissingheart:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thelittlegirl zei:
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje à twee uur misschien...

Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Ik begon met drinken door m'n ex, en toen het uit was, ging ik door om alles te vergeten, omdat ik niet mijn gedachtes kon uitschakelen..24/7 denken aan zoiets wat je zo verdrietig maakt, was niet te doen.. dus ja voor mij was het een vlucht wat uiteindelijk een gewoonte/ verslaving is geworden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂

Kapot mooi
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perzikje zei:
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂

Kapot mooi
Klik om te vergroten...

Echt he, praat wel makkelijker vind ik, no shame😄😆
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."