#1
Zonde om je zelf zo kwijt te raken... Kut ex, maar het positieve is dat je iemand gaat vinden die uiteindelijk je gaat geven wat je verdiend. Dus beter ben je van die ex af... Eerst volledig zelf gelukkig zijn met jezelf en alles wat je nu hebt, focus je daarop![]()
Echt he, 7 jaar van m'n leven verneukt, maarja ben er gelukkig overheen gekomen en ben veel beter af zonder die ellende😁hij heeft veel verpest maarja ik ga alleen nog maar vooruit kijken, eindelijk alles op MIJN manier, kan ik eindelijk werken aan gelukkig worden, zonder iets aan iemand te verantwoorden ofzo, klaar voor!😎scheelt al een hoop energie als giftige mensen weg zijn uit je leven!