Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thelittlegirl zei:
Zonde om je zelf zo kwijt te raken... Kut ex, maar het positieve is dat je iemand gaat vinden die uiteindelijk je gaat geven wat je verdiend. Dus beter ben je van die ex af... Eerst volledig zelf gelukkig zijn met jezelf en alles wat je nu hebt, focus je daarop :blush:
Klik om te vergroten...

Echt he, 7 jaar van m'n leven verneukt, maarja ben er gelukkig overheen gekomen en ben veel beter af zonder die ellende😁hij heeft veel verpest maarja ik ga alleen nog maar vooruit kijken, eindelijk alles op MIJN manier, kan ik eindelijk werken aan gelukkig worden, zonder iets aan iemand te verantwoorden ofzo, klaar voor!😎scheelt al een hoop energie als giftige mensen weg zijn uit je leven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...14
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thelittlegirl zei:
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzo :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Ja ineens een collega ofzo zit ik ook weleens te denken, of je baas lol🤣
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thelittlegirl zei:
De party's zijn nog niks, de after waar ineens keta bij komt kijken. Nuchter begrijpen mensen me al niet, maar met keta zit ik nog zo'n 3 werelden verder (niet eens zo gek veel anyways). Maar mensen mogen nuchter ook zo zijn vind ik, zonde dat iedereen altijd zo inhoud in real life, helaas heb ik dat opgegeven om te voldoen aan normaal.
Klik om te vergroten...

Afters zijn altijd het leukste van het hele feestje😋lkkr vagenn
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzo :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Zelfs al zou hier iemand zitten die je kent zou je dat niet weten van elkaar. :P
Cuz namen... Tenzij je dezelfde verhalen deelt haha
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
bij mdma*
4mmc heeft wel degelijk een goede hoeveelheid dopamine release.

"Mephedrone administration caused about a 500% increase in dopamine, and about a 950% increase in serotonin. They reached their peak concentrations at 40 minutes and 20 minutes, respectively, and returned to baseline by 120 minutes after injection. In comparison, MDMA caused a roughly 900% increase in serotonin at 40 minutes, with an insignificant increase in dopamine. Amphetamine administration resulted in about a 400% increase in dopamine, peaking at 40 minutes, with an insignificant increase in serotonin. Analysis of the ratio of the AUC for dopamine (DA) and serotonin (5-HT) indicated mephedrone was preferentially a serotonin releaser, with a ratio of 1.22:1 (serotonin vs. dopamine)."
Wikipedia 4mmc
Klik om te vergroten...
Dus als ik dit goed begrijp is 4-MMC speed en MDMA in 1?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het m'n god niet weten
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Ik kan me niet voorstellen dat meth veel beter zal zijn dan iets als mdma/4mmc
Klik om te vergroten...
MDMA schijnt qua euphorie veel hoger te scoren dan meth. Meth gebruikers vinden MDMA vaak ook leuker, maar het is zo belastend en het werkt na een tijdje niet meer bij misbruik.

Meth is bijna hetzelfde als speed, het is alleen veel sterker en je rookt het. Stel je zou meth oraal nemen, dan zou dat bijna hetzelfde moeten zijn als een héle hoge dosis speed oraal.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Heroïne, basecoke, crystal meth, flakka en voorlopig ook alle psychedelica omdat ik daar emotioneel gewoon niet stabiel genoeg voor ben.
Klik om te vergroten...
Dat hangt af van de manier waarom je psychedelica gebruikt. Psychedelica kan je laten zien welke weg je moet gaan om stabieler te worden. Maar dat is niet voor iedereen, én je moet echt weten wat je doet.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
Ik heb echter nog nooit ergens of van iemand gehoord dat er een occasionele/recreatieve gebruiker is. Wie eraan begint raakt er aan verslaafd is wat ik tot nu toe denk daarover? Fout?
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.

Er bestaan zeker recreatieve gebruikers. De reden dat het beeld is ontstaan dat de meeste mensen verslaafd raakte is omdat die mensen al verslaafd waren aan andere opiaten, in Amerika vaak voorgeschreven.

Die pijnstellers kunnen ze niet meer krijgen of zijn te duur bij de dealer, dus gaan ze over naar het leukere & goedkopere heroine.

De media maakt het groter dan het is, en het is vaak heel anders dan je verwacht.

Schijnt dat er een groot deel van de mensen die het proberen het de eerste keer vaak niet leuk vinden. Kan je erg ziek maken.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perzikje zei:
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂

Kapot mooi
Klik om te vergroten...
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia zei:
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.
Klik om te vergroten...

Hahaha, echt hè. Mensen waarmee je gewoon nooit zou praten eigenlijk. (denk ik)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.

Er bestaan zeker recreatieve gebruikers. De reden dat het beeld is ontstaan dat de meeste mensen verslaafd raakte is omdat die mensen al verslaafd waren aan andere opiaten, in Amerika vaak voorgeschreven.

Die pijnstellers kunnen ze niet meer krijgen of zijn te duur bij de dealer, dus gaan ze over naar het leukere & goedkopere heroine.

De media maakt het groter dan het is, en het is vaak heel anders dan je verwacht.

Schijnt dat er een groot deel van de mensen die het proberen het de eerste keer vaak niet leuk vinden. Kan je erg ziek maken.
Klik om te vergroten...
Ja maar dat is naar het schijnt net waarom mensen er verslaafd aan raken. Ze vinden dat het niets i houdt dus "ik zal er niet verslaafd aan raken"
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perzikje zei:
Hahaha, echt hè. Mensen waarmee je gewoon nooit zou praten eigenlijk. (denk ik)
Klik om te vergroten...
Tenzij mensen echt zouden uitstralen dat ze aan de drugs zitten, dat trekt me altijd wel aan lol.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is iemand van jullie weleens op een meeting geweest trouwens? Ik heb weleens gelezen dat dat ooit is voor gekomen toch?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is een grote New Kids filmset achtige sfeer denk😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snelleke Snel zei:
Is iemand van jullie weleens op een meeting geweest trouwens? Ik heb weleens gelezen dat dat ooit is voor gekomen toch?
Klik om te vergroten...

No, ben pas 3 dagen lid 😂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perzikje zei:
No, ben pas 3 dagen lid 😂
Klik om te vergroten...

Oja haha das waar ook 😆lijkt me wel grappig opzich met zo'n mega groep naar een festival ofzo🤪
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Oja haha das waar ook 😆lijkt me wel grappig opzich met zo'n mega groep naar een festival ofzo🤪
Klik om te vergroten...

Hahahaha, 1 grote chaos ja 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Dit is sowieso een goede m....... In de maatschappij wordt vaak een heel kunstmatig onderscheid gemaakt tussen drank, medicijnen en "drugs". Waarbij deze laatste als 1 geheel wordt gezien zonder onderscheid te maken tussen alle diverse middelen.
Klik om te vergroten...

Helemaal goed.
Eén goede uitspraak!
Maar, Hoeveel medicijnen zijn eigenlijk hetzelfde als zgn. Illegale drogerende middelen?
Bijvoorbeeld de opiaten?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Opiaten zijn Idd vrij veilig met chronisch gebruik als de dosering en qualiteit bekend zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."