Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perzikje zei:
Fentanyl ook zoiets. Als ik het had...
Klik om te vergroten...

Wat is dat dn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
S
Spyro
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
En ik vraag me af waarom dat er een afkeer is na heroïne meth en pcp
Klik om te vergroten...

Omdat het hier bijna niet voorkomt denk ik. Toch een angst van mensen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelleke Snel zei:
Wat is dat dn
Klik om te vergroten...

Soort morfine, maar dan veel heftiger
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perzikje zei:
Soort morfine, maar dan veel heftiger
Klik om te vergroten...

Klinkt heftig😲
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Soort morfine, maar dan veel heftiger
Klik om te vergroten...
Maar wat zou een reden zijn om dat te nemen? Is een pijn bestrijdend ofja verlichtend middel denk ik dan...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dan lekker numb in bed liggen, ja kan me er wel iets bij voorstellen😋helemaal ontspannen zeker...? Ik vind psychedelica ook eng ofzo, ik heb ooit een x salvia gerookt dat vond ik al echt rare shit, mijn beeld draaide echt keihard 1 kant op, en toen was het weer weg, snap niet wrm dat leuk zou moeten zijn? Doe mij maar een lekkere upper
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Fentanyl lijkt me dan wel wat miner interessant.
Klik om te vergroten...

Het is geen must, maar als ik het had...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op hardcore festivals is het ook zero tolerance, mja toch is 9 vd 10 van de kaart...🤔
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Salvia zei:
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Klik om te vergroten...

Dit dus ja.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia zei:
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ik zou er niet aan beginnen dan, gewoon een tip
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snelleke Snel zei:
Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
Klik om te vergroten...
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Salvia zei:
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
Klik om te vergroten...

Jep, heerlijk op afters!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Salvia zei:
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
Klik om te vergroten...

Ja vind ik wel, een vriendin van me deed het op festivals waardoor ze al 2x op de ehbo heeft gelegen, leuk feestje🤪
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelleke Snel zei:
Ja vind ik wel, een vriendin van me deed het op festivals waardoor ze al 2x op de ehbo heeft gelegen, leuk feestje🤪
Klik om te vergroten...
Heeft Psy-Fi GHB dus niet voor niets op de zero tolerance lijst qua drugs gezet. 🤔
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perzikje zei:
Wou dat ik mijn GHB gewoon kon laten staan 🤷🏻‍♀️
Mja, ik heb dat met alles wat thuis ligt. Moet perse op ofzo. Vervelend
Klik om te vergroten...
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelleke Snel zei:
Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
Klik om te vergroten...
+1
Perzikje zei:
Jep, heerlijk op afters!
Klik om te vergroten...
+2
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thelittlegirl zei:
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
Klik om te vergroten...

Omdat ik een junk ben 🤷🏻‍♀️

Nee, maar dat Gtje maakt alles wel beter ja. Totdat je lichamelijk verslaafd bent, zoals ik nu. Dan is het niet tof meer.
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snelleke Snel zei:
Op hardcore festivals is het ook zero tolerance, mja toch is 9 vd 10 van de kaart...🤔
Klik om te vergroten...
HAHAHA MOOI hè! Ik heb een mooi verhaal over de politie, die mogen niks doen aangezien alles verboden is maar hey dat zijn ook mensen die leven dus als je ooit aangehouden wordt bij deze mn tip, bied ze een gtje aan, is binnen 4 uur je bloed uit :tilttearlaugh::tilttearlaugh:
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perzikje zei:
Omdat ik een junk ben 🤷🏻‍♀️

Nee, maar dat Gtje maakt alles wel beter ja. Totdat je lichamelijk verslaafd bent, zoals ik nu. Dan is het niet tof meer.
Klik om te vergroten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met mn ex ook ieder weekend 3 dagen deed (in de avond...) Mag ik vragen wat je lichamelijk merkt? Wel zonde dat het zover heeft moeten komen, zijn dingen waar ik niet zo bij stil sta soms.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."