Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBoswandeling met een Lysergine of een Tryptamine?

Boswandeling met een Lysergine of een Tryptamine?

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je 2C-B Fly overwogen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Over een klein maandje ga ik met een maatje trippen door de bossen. Vlakbij mijn stacaravan waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Rondom alleen maar bos met heides, naald- en loofbossen. Aan de omgeving gaat het zeker niet liggen. Vriendin blijft bij de stacaravan met de hondjes en ik ga dan met m'n maatje lekker trippend door de bossen vertoeven.
Klik om te vergroten...
OMG jaloers!!!

Mezelf zei:
Ik ben wel voorstander dat we hetzelfde nemen maar ik vind lsd voor mijn gevoel zo lang duren en ben met LSD niet zo vertrouwd.
Klik om te vergroten...
Ik zou sowieso voor het zelfde gaan als je maatje. Het is echt fijner om op dezelfde golflengte te zitten.

Mezelf zei:
Daarbij ben ik de laatste tijd iets gespannen waar ik ook wat rekening mee moet houden. Nou lees ik in het algemeen dat LSD iets makkelijker te handelen is en een iets meer fun gehalte heeft in vergelijking tot paddo's. Dus wat dat betreft neig ik ook naar LSD want wil gewoon een leuke gezellige trip en zijn wijze lessen niet zo belangrijk.
Klik om te vergroten...
Volgens mij kunnen beide middelen leuk zijn. Ik heb wel eens een psilotrip gedaan in het bos en dat was fantastisch. Met LSD is dat er nog niet van gekomen vanwege de lange duur. Toch zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar LSD omdat ik die wat makkelijker te handelen vind als je buiten in het openbaar gaat trippen en omdat het wat energieker is dan Psilo. Maar als jij aangeeft dat je het de laatste periode wat moeilijk hebt en dat je je meer vertrouwd voelt met psilo dan met LSD dan zou ik in jouw geval voor Psilo gaan als dat ook akkoord is voor je trip-maatje.

Geniet er in ieder geval van! Mij lukt het nu tijdens Corona met de kids steeds thuis niet om aan trippen toe te komen. Geniet dus maar een beetje extra voor mij okay?! :upsidedown:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
heb je 2C-B Fly overwogen?
Klik om te vergroten...
Nee totaal niet eigenlijk. Sowieso heb ik het niet in huis trouwens.
Wel 2c-B wat ook geweldig is voor een wandeling al zit daar de bodyload wel af en toe in de weg.


Verder iedereen bedankt voor de geweldige reacties en adviezen! echt top!

Ik denk dat ik toch wel met mijn maatje aan de (1p)LSD ga. Het zal er een beetje aan liggen hoe gespannen ik tegen die tijd ben of ik een hele neem of 3/4 zegel.
Ben wel heel wat wijzer geworden door jullie reacties ookal verschillen ze hier en daar wel. Maar er zal aardig wat gewandeld worden neem ik aan dus lijkt ook mij LSD de beste keuze. Daarbij is het wat nieuw voor me wat ook natuurlijk spannend is. Maar mede door de vele reacties dat LSD iets makkelijker lijkt dan paddo's, durf ik het wel aan :).

Goh nu kan ik eigenlijk niet wachten!! :grimacing:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Mezelf
Mijn ervaring met (1P-)LSD/ALD-52 buiten doen is dat het een stuk minder heftig mentaal en visueel is dan binnen op 1 plek. Waarschijnlijk omdat je meer input van buitenaf hebt qua zien, horen, voelen. En omdat je je energie goed kwijt kunt. Als er flink wat gewandeld zal worden lijkt LSD me een goede keuze. :) Persoonlijk zou ik dan een hele doen om bovenstaande redenen maar luister naar je gevoel. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.
Klik om te vergroten...
:wink:

Wel nogal misleidend om het als LSD te verkopen. Ten eerste omdat het gewoon niet LSD is en ten tweede omdat het iets heel anders is dan LSD. (itt 1P of ALD-52 bijv.)

Het rare is dat ik eerst urenlang helemaal geen effect had van 100 ug, maar toen ik daarna wiet ging roken er ineens allemaal complexe visuals kwamen. Ik heb nu natuurlijk ook geen echt goed beeld van al-lad. Misschien nog eens een zegeltje proberen, maar ik betwijfel of die nog wel wat doen na zo'n 5 jaar in de la te hebben gelegen...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Mijn trip was totaal anders dan LSD trips.
Klik om te vergroten...
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
:wink:

Wel nogal misleidend om het als LSD te verkopen. Ten eerste omdat het gewoon niet LSD is en ten tweede omdat het iets heel anders is dan LSD. (itt 1P of ALD-52 bijv.)

Het rare is dat ik eerst urenlang helemaal geen effect had van 100 ug, maar toen ik daarna wiet ging roken er ineens allemaal complexe visuals kwamen. Ik heb nu natuurlijk ook geen echt goed beeld van al-lad. Misschien nog eens een zegeltje proberen, maar ik betwijfel of die nog wel wat doen na zo'n 5 jaar in de la te hebben gelegen...
Klik om te vergroten...
Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.

Is het nou zou dat wiet meer invloed heeft op een LSD trip dan op een paddo trip? Iemand?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.

Is het nou zou dat wiet meer invloed heeft op een LSD trip dan op een paddo trip? Iemand?
Klik om te vergroten...
Volgens mij niet. Ik heb het idee dat wiet alle psychedelica wel versterkt. Vind het altijd lekker tegen het eind van de trip om het nog even te rekken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.

Is het nou zou dat wiet meer invloed heeft op een LSD trip dan op een paddo trip? Iemand?
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik heb altijd zo'n fijne comedown en afterglow op psilo dat ik dat niet wil verpesten met wiet.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen dagen weer ontzettend genoten van de natuur bij de stacaravan en kon het niet helpen vaak al aan de trip van volgende maand te denken. Hoe zou dit en dit, dan en dan zijn met (hoogstwaarschijnlijk) LSD...? Heb er ongelofelijk veel zin in. Hier en daar lukt het zelfs steeds meer er ontspannen naar uit te kijken ipv gespannen. Uiteindelijk is het gespannen zijn ook wel echt een dingetje dat bij Mezelf hoort hoor. Vroeger ook vaak met naar feessies gaan was ik vaak ongezond gespannen. De weg er naar toe drie keer pissen en dan in rij weer moeten :confused: echt van die zenuwen plasjes. Pas zodra ik binnen ben, mijn jas etc in de kluisjes en drugs genomen te hebben, kom ik helemaal weer tot rust. Hoeft de drugs nog niet eens te werken.

Dus ergens is het niet raar voor Mezelf dat ik ook nu wat gespannen ben voor aankomende trip half juni. Natuurlijk ook omdat het een relatief nieuw middel voor me is. Heb echt wel eens LSD gehad maar dat is meer dan 15 jaar terug en tijdens zeer onbezorgde jaren toen weinig nog mij boeide. Daarbij waren dat volgens mij geen hoge doseringen en was ik nog onder invloed van andere lekkernij :).

Maar ook na afgelopen dagen veel over de verschillen gelezen te hebben tussen paddo's en LSD, zakt mijn gespannen gevoel. In het algemeen wordt toch wel gezegd dat LSD relatief gezien makkelijker te handelen is en duidelijk meer naar buiten is gericht in tegen stelling tot paddo's. Paddo's hebben meer de neiging om dingen te belichten waar je ontevreden over bent bewust of onbewust. LSD heeft dit minder al is het er wel natuurlijk, maar duidelijk minder dan bij paddo's.

Ik twijfel echt nog een beetje over de dosis en de lengte van de trip kan mij misschien wel eens tegenstaan.

Wat betreft de lengte kan ik eventueel wel met een benzo inkorten. Zal daarvoor oxazepam en diazepam bij me hebben mocht ik het echt zat zijn. Maar nog nooit een benzo gehad bij een trip dus dat zal dit keer ook echt niet zomaar gebeuren. Daarbij betwijfel ik of bij LSD en boswandelingen de tijd zo stil kan komen te staan als ik bij paddo's wel eens heb ervaren. Dus acht de kans erg klein dat ik het te lang vind duren.

Dosis is voor mij nog lastig in te schatten vooral omdat ik qua dosissen erg een controlfreak ben. Zo weet ik bij paddo's precies wat ik kan verwachten bij een bepaalde dosis. Paddo's worden vanaf 3gr echt serieus, daaronder leerzaam maar niet te confronterend, daarboven tot +- 6gr kan het juist zeer confronterend zijn maar boven de 6 gr is het alleen maar universa's bezoeken in een rollercoaster van gedachtes waarbij het te hard gaat om geconfronteerd te worden.

Ik denk zelf dus aan gewoon een hele zegel van 100mcg of misschien 3/4 zegel.

Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Afgelopen dagen weer ontzettend genoten van de natuur bij de stacaravan en kon het niet helpen vaak al aan de trip van volgende maand te denken. Hoe zou dit en dit, dan en dan zijn met (hoogstwaarschijnlijk) LSD...? Heb er ongelofelijk veel zin in. Hier en daar lukt het zelfs steeds meer er ontspannen naar uit te kijken ipv gespannen. Uiteindelijk is het gespannen zijn ook wel echt een dingetje dat bij Mezelf hoort hoor. Vroeger ook vaak met naar feessies gaan was ik vaak ongezond gespannen. De weg er naar toe drie keer pissen en dan in rij weer moeten :confused: echt van die zenuwen plasjes. Pas zodra ik binnen ben, mijn jas etc in de kluisjes en drugs genomen te hebben, kom ik helemaal weer tot rust. Hoeft de drugs nog niet eens te werken.

Dus ergens is het niet raar voor Mezelf dat ik ook nu wat gespannen ben voor aankomende trip half juni. Natuurlijk ook omdat het een relatief nieuw middel voor me is. Heb echt wel eens LSD gehad maar dat is meer dan 15 jaar terug en tijdens zeer onbezorgde jaren toen weinig nog mij boeide. Daarbij waren dat volgens mij geen hoge doseringen en was ik nog onder invloed van andere lekkernij :).

Maar ook na afgelopen dagen veel over de verschillen gelezen te hebben tussen paddo's en LSD, zakt mijn gespannen gevoel. In het algemeen wordt toch wel gezegd dat LSD relatief gezien makkelijker te handelen is en duidelijk meer naar buiten is gericht in tegen stelling tot paddo's. Paddo's hebben meer de neiging om dingen te belichten waar je ontevreden over bent bewust of onbewust. LSD heeft dit minder al is het er wel natuurlijk, maar duidelijk minder dan bij paddo's.

Ik twijfel echt nog een beetje over de dosis en de lengte van de trip kan mij misschien wel eens tegenstaan.

Wat betreft de lengte kan ik eventueel wel met een benzo inkorten. Zal daarvoor oxazepam en diazepam bij me hebben mocht ik het echt zat zijn. Maar nog nooit een benzo gehad bij een trip dus dat zal dit keer ook echt niet zomaar gebeuren. Daarbij betwijfel ik of bij LSD en boswandelingen de tijd zo stil kan komen te staan als ik bij paddo's wel eens heb ervaren. Dus acht de kans erg klein dat ik het te lang vind duren.

Dosis is voor mij nog lastig in te schatten vooral omdat ik qua dosissen erg een controlfreak ben. Zo weet ik bij paddo's precies wat ik kan verwachten bij een bepaalde dosis. Paddo's worden vanaf 3gr echt serieus, daaronder leerzaam maar niet te confronterend, daarboven tot +- 6gr kan het juist zeer confronterend zijn maar boven de 6 gr is het alleen maar universa's bezoeken in een rollercoaster van gedachtes waarbij het te hard gaat om geconfronteerd te worden.

Ik denk zelf dus aan gewoon een hele zegel van 100mcg of misschien 3/4 zegel.

Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Klik om te vergroten...

kzou het niet precies weten..
had echt decennia geen lsd op.. en toen voor het eerst weer een paar jaar geleden toen ik door een break-up ging..
uren in een balletje op de bank die shit liggen verwerken.. geen fijne ervaring.
recentelijk wat microdoosjes gedaan.. en zo weer de moed gevonden wat meer te doen
50 ug in een 3mmc staartje.. voelde heel fijn.. en laatst 50ug op zichzelf.
kzou er niet teveel over nadenken.. als snap ik je spanningen/controle neigingen wel..
gewoon doen als je je goed voelt.. komt 't vanzelf goed.. 't komt zwz altijd goed.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Afgelopen dagen weer ontzettend genoten van de natuur bij de stacaravan en kon het niet helpen vaak al aan de trip van volgende maand te denken. Hoe zou dit en dit, dan en dan zijn met (hoogstwaarschijnlijk) LSD...? Heb er ongelofelijk veel zin in. Hier en daar lukt het zelfs steeds meer er ontspannen naar uit te kijken ipv gespannen. Uiteindelijk is het gespannen zijn ook wel echt een dingetje dat bij Mezelf hoort hoor. Vroeger ook vaak met naar feessies gaan was ik vaak ongezond gespannen. De weg er naar toe drie keer pissen en dan in rij weer moeten :confused: echt van die zenuwen plasjes. Pas zodra ik binnen ben, mijn jas etc in de kluisjes en drugs genomen te hebben, kom ik helemaal weer tot rust. Hoeft de drugs nog niet eens te werken.

Dus ergens is het niet raar voor Mezelf dat ik ook nu wat gespannen ben voor aankomende trip half juni. Natuurlijk ook omdat het een relatief nieuw middel voor me is. Heb echt wel eens LSD gehad maar dat is meer dan 15 jaar terug en tijdens zeer onbezorgde jaren toen weinig nog mij boeide. Daarbij waren dat volgens mij geen hoge doseringen en was ik nog onder invloed van andere lekkernij :).

Maar ook na afgelopen dagen veel over de verschillen gelezen te hebben tussen paddo's en LSD, zakt mijn gespannen gevoel. In het algemeen wordt toch wel gezegd dat LSD relatief gezien makkelijker te handelen is en duidelijk meer naar buiten is gericht in tegen stelling tot paddo's. Paddo's hebben meer de neiging om dingen te belichten waar je ontevreden over bent bewust of onbewust. LSD heeft dit minder al is het er wel natuurlijk, maar duidelijk minder dan bij paddo's.

Ik twijfel echt nog een beetje over de dosis en de lengte van de trip kan mij misschien wel eens tegenstaan.

Wat betreft de lengte kan ik eventueel wel met een benzo inkorten. Zal daarvoor oxazepam en diazepam bij me hebben mocht ik het echt zat zijn. Maar nog nooit een benzo gehad bij een trip dus dat zal dit keer ook echt niet zomaar gebeuren. Daarbij betwijfel ik of bij LSD en boswandelingen de tijd zo stil kan komen te staan als ik bij paddo's wel eens heb ervaren. Dus acht de kans erg klein dat ik het te lang vind duren.

Dosis is voor mij nog lastig in te schatten vooral omdat ik qua dosissen erg een controlfreak ben. Zo weet ik bij paddo's precies wat ik kan verwachten bij een bepaalde dosis. Paddo's worden vanaf 3gr echt serieus, daaronder leerzaam maar niet te confronterend, daarboven tot +- 6gr kan het juist zeer confronterend zijn maar boven de 6 gr is het alleen maar universa's bezoeken in een rollercoaster van gedachtes waarbij het te hard gaat om geconfronteerd te worden.

Ik denk zelf dus aan gewoon een hele zegel van 100mcg of misschien 3/4 zegel.

Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Klik om te vergroten...
Als je je zorgen maar over de duur, zou ik je aanraden vroeg te beginnen. Lekker op tijd eruit, dan zit je niet nog s avonds teveel te trippen waardoor het lastig wordt met slapen

Heb het afgelopen donderdag ook zo aangepakt (200 ug in de duinen) en het beviel erg goed.

Dat LSD makkelijker te handelen is geldt voor mij vooral als ik het buiten neem. Lekker veel dingen om op te focussen waardoor je niet teveel op bepaalde interne dingen blijft hangen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je weleens phenibut gebruikt? Wanneer je phenibut in de ochtend op lege maag neemt, is de kans op een ‘bad trip’ een stuk lager. Om maar eens een enorme cliche term te gebruiken; ‘het haalt de scherpe randjes eraf’. Bij psychedelische middelen kan dit zowel een voordeel als een nadeel zijn natuurlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Klik om te vergroten...
Ik hoor dat wel vaker dat mensen LSD visueler vinden. Zelf merk ik dat niet, tenminste niet op normale doseringen van 100 - 150 ug (hoger ben ik ook nog niet gegaan). Sterker nog, een psilo trip op 30 gram paddo's is zonder overdrijven waarschijnlijk 10 keer visueler voor me dan een LSD trip op 100 microgram. Een trip op 15 gram truffels is ook zeker veel visueler voor me dan 100 ug LSD. In het begin heb ik weleens wat redelijk visuele LSD en ALD-52 trips gehad, maar nu ervaar ik de laatste tijd zelfs vrijwel altijd maar heel weinig visuele patronen/vervormingen. Kan gewoon aan mij liggen natuurlijk.


KlaasVaak zei:
Dat LSD makkelijker te handelen is geldt voor mij vooral als ik het buiten neem. Lekker veel dingen om op te focussen waardoor je niet teveel op bepaalde interne dingen blijft hangen.
Klik om te vergroten...
Precies. Ik denk ook dat dat de reden is dat LSD binnen doen soms weleens wat de paranoia kant op gaat bij mij aan het eind van een trip. Ik moet bewegen en buiten zijn op LSD. Maar helaas is het door de lange werkingsduur wat onrealistisch om de volledige tijd buiten te zijn. Ook al ben ik 4 uren onderweg op de fiets of zo, dan ben ik moe en ga ik weer naar huis, maar dan heb ik nog steeds uren te gaan. Eigenlijk kun je dus beter ergens in de natuur je basis hebben, eropuit gaan en dan daar naar terugkomen. Helaas is het hier (Friesland) toch vaak wat te druk op de fietspaden en mooie plekjes in de natuur. Dan ben je daar even en dan komt er een luide familie even verderop aan een picknick tafel zitten of zo... Nu met corona is dat ook nog veel erger geworden. :rage: Dat vind ik echt het jammere aan Nederland. Dat je praktisch nergens heen kan gaan waar je uren lang niemand tegenkomt en even alleen in de natuur kunt zijn. Er zullen zeker zulke plekjes zijn, maar niet veel.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Heb je weleens phenibut gebruikt? Wanneer je phenibut in de ochtend op lege maag neemt, is de kans op een ‘bad trip’ een stuk lager. Om maar eens een enorme cliche term te gebruiken; ‘het haalt de scherpe randjes eraf’. Bij psychedelische middelen kan dit zowel een voordeel als een nadeel zijn natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Nee nog nooit. Opzich geen slecht idee van wat ik allemaal over Phenibut heb gelezen.
Maar dit zal ik bij deze trip niet zomaar gaan nemen omdat Phenibut wat dat betreft een te onbekend middel voor me is om te mixen.
Ik zal dat eerst maar eens opzich zelf testen om te kijken wat het doet.

Mindless zei:
Dat vind ik echt het jammere aan Nederland. Dat je praktisch nergens heen kan gaan waar je uren lang niemand tegenkomt en even alleen in de natuur kunt zijn. Er zullen zeker zulke plekjes zijn, maar niet veel.
Klik om te vergroten...
Helemaal waar @Mindless . Maar ze zijn er zeker nog wel gelukkig. Niet dat je dan "niemand" tegen komt maar wel waar het heel rustig is. Ik hou dat soort plekjes ook vaak geheim en geef ik slechte review op bijvoorbeeld google in de hoop dat vele dan ook weg blijven :tonguewink:.
KlaasVaak zei:
Dat LSD makkelijker te handelen is geldt voor mij vooral als ik het buiten neem. Lekker veel dingen om op te focussen waardoor je niet teveel op bepaalde interne dingen blijft hangen.
Klik om te vergroten...
Ja maar dat vind ik met paddo's ook. Buiten met veel afleiding is het vaak sowieso makkelijker te handelen. Dat geeft voor mij nog niet echt het verschil aan tussen paddo's en LSD. Zie wel dat vele beschrijven dat LSD je minder op je persoonlijke ongenoegen, ongemakken of spanning doet laten richten. Paddo's doen dit ook wel heel erg vind ik zelf. Meer nog dan bijvoorbeeld DMT. DMT is gewoon heftig wat het soms lastig kan maken en je paniekerig van kan worden.

Bij mij is het meer spanning dat ik kan krijgen bij het eerste uur na het inslaan. Gedachtes dat ik er vanaf wil maar het nog maar net is begonnen. Vind trippen nooit te heftig maar als ik wat gespannen ben dan kan ik daar ontzettend in blijven hangen met paddo's. Ja ik weet wat daar de oplossing voor is, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral als je met een maat gewoon een leuke tijd tegemoet wil.

Als dat bij LSD minder is dan ben ik al een stuk geruster:). Verder ben ik ook gewoon een angsthaas hoor als het om trippen gaat. En dit zegt iemand dat uitzonderlijk vaak heeft getript. Ik denk wel vaker dan 200x. Grappig ergens dat ik na al die trips me nog druk kan maken om een lsd trip van 100ug.:thinking:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mezelf zei:
Als dat bij LSD minder is dan ben ik al een stuk geruster:). Verder ben ik ook gewoon een angsthaas hoor als het om trippen gaat. En dit zegt iemand dat uitzonderlijk vaak heeft getript. Ik denk wel vaker dan 200x. Grappig ergens dat ik na al die trips me nog druk kan maken om een lsd trip van 100ug.:thinking:
Klik om te vergroten...
Ik heb niet zo vaak als jou getript, maar nog steeds erg vaak (kleine 100 keer misschien). En ik ben ook veel meer een angsthaas geworden, juist door mijn ervaringen met trippen. Ik weet dat als het verkeerd gaat, het ook heel erg verkeerd kan gaan (mogelijk).

Beter wat te voorzichtig met LSD dan het onderschatten, toch? :) Het is inderdaad een vrij luchtig/makkelijk tripmiddel, maar zelf heb ik ook ervaren dat wanneer ik na al die uren trippen wat moe wordt en de trip maar blijft gaan, dat ik dan wat makkelijker mee kan gaan in een eventuele duistere gedachte. Dat hoeft niet zo voor iedereen te zijn natuurlijk. Toch, ik doe veel makkelijker LSD dan psilo. De laatste weet ik gewoon van dat het me tot het uiterste gaat uitdagen en dat het een beproeving zal worden. Achteraf ben ik dan altijd (tenminste, bijna altijd) superblij dat ik dat allemaal ondergaan en ervaren heb, maar toch...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ETH-LAD gaf echt magische visuals. Zou helemaal tot zijn recht komen in een bos, en duurt ook een heel klein beetje minder lang dan LSD.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Toch, ik doe veel makkelijker LSD dan psilo. De laatste weet ik gewoon van dat het me tot het uiterste gaat uitdagen en dat het een beproeving zal worden.
Klik om te vergroten...
Welke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?
Buu zei:
ETH-LAD gaf echt magische visuals. Zou helemaal tot zijn recht komen in een bos, en duurt ook een heel klein beetje minder lang dan LSD.
Klik om te vergroten...
Ja aan die had ik even niet gedacht en dus niet in huis om uit te kiezen. Maar beetje minder lang klinkt wel goed opzich :)
Rivalrie zei:
Juist heerlijk toch als een trip lang duurt?
Klik om te vergroten...
Ja en nee. Een paddo trip van 4 tot 6uur voelt vaak te kort en die verleng ik vaak met een dosis tussendoor. Maar 10 tot 12 uur is toch wel erg lang hoor. Met paddo's heb ik nog min of meer een keus voor de lengte maar met LSD zit ik er aan vast.

Maar ach ik zit nu weer in een moment dat ik zoiets heb van; Laat maar komen! neem zeker gewoon een hele zegel!!.. Maar ik weet dat er ook momenten komen dat ik erover nadenk eerst een halve of 3/4 te nemen. Hahaha kan nu ff lache om Mezelf.. Pieker pieker zenuwe spanning,, maar ook ontzettend zin in 🤪
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Welke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?
Klik om te vergroten...
Heb alleen verse paddo's gedaan. Maar ik vind het zo moeilijk vergelijken. Voor mij lijken LSD en psilo helemaal niet op elkaar. Hele verschillende tripmiddelen. Tja, op 15-20 gram vers heb je een gemiddelde sterkte paddo trip en op 100-150 ug heb je een gemiddelde sterkte LSD trip. Maar echt met elkaar vergelijken is heel moeilijk voor me. Hun intensiteit is heel verschillend. LSD is intens voor me qua gedachten activiteit en versterking zintuigen. Psilo is intens voor me qua visuals en gevoel. Natuurlijk overlappen ze op bepaalde gebieden ook.

Weet niet of je hier wat aan hebt. :laughing:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Welke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?
Klik om te vergroten...
Als ik een inschatting mag geven; voor mij staat 7.5gram truffels ongeveer tot 100ug LSD:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."