#1
heb je 2C-B Fly overwogen?
OMG jaloers!!!Over een klein maandje ga ik met een maatje trippen door de bossen. Vlakbij mijn stacaravan waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Rondom alleen maar bos met heides, naald- en loofbossen. Aan de omgeving gaat het zeker niet liggen. Vriendin blijft bij de stacaravan met de hondjes en ik ga dan met m'n maatje lekker trippend door de bossen vertoeven.
Ik zou sowieso voor het zelfde gaan als je maatje. Het is echt fijner om op dezelfde golflengte te zitten.Ik ben wel voorstander dat we hetzelfde nemen maar ik vind lsd voor mijn gevoel zo lang duren en ben met LSD niet zo vertrouwd.
Volgens mij kunnen beide middelen leuk zijn. Ik heb wel eens een psilotrip gedaan in het bos en dat was fantastisch. Met LSD is dat er nog niet van gekomen vanwege de lange duur. Toch zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar LSD omdat ik die wat makkelijker te handelen vind als je buiten in het openbaar gaat trippen en omdat het wat energieker is dan Psilo. Maar als jij aangeeft dat je het de laatste periode wat moeilijk hebt en dat je je meer vertrouwd voelt met psilo dan met LSD dan zou ik in jouw geval voor Psilo gaan als dat ook akkoord is voor je trip-maatje.Daarbij ben ik de laatste tijd iets gespannen waar ik ook wat rekening mee moet houden. Nou lees ik in het algemeen dat LSD iets makkelijker te handelen is en een iets meer fun gehalte heeft in vergelijking tot paddo's. Dus wat dat betreft neig ik ook naar LSD want wil gewoon een leuke gezellige trip en zijn wijze lessen niet zo belangrijk.
Nee totaal niet eigenlijk. Sowieso heb ik het niet in huis trouwens.heb je 2C-B Fly overwogen?
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.Mijn trip was totaal anders dan LSD trips.
Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.
Wel nogal misleidend om het als LSD te verkopen. Ten eerste omdat het gewoon niet LSD is en ten tweede omdat het iets heel anders is dan LSD. (itt 1P of ALD-52 bijv.)
Het rare is dat ik eerst urenlang helemaal geen effect had van 100 ug, maar toen ik daarna wiet ging roken er ineens allemaal complexe visuals kwamen. Ik heb nu natuurlijk ook geen echt goed beeld van al-lad. Misschien nog eens een zegeltje proberen, maar ik betwijfel of die nog wel wat doen na zo'n 5 jaar in de la te hebben gelegen...
Volgens mij niet. Ik heb het idee dat wiet alle psychedelica wel versterkt. Vind het altijd lekker tegen het eind van de trip om het nog even te rekken.Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.
Is het nou zou dat wiet meer invloed heeft op een LSD trip dan op een paddo trip? Iemand?
Geen idee, ik heb altijd zo'n fijne comedown en afterglow op psilo dat ik dat niet wil verpesten met wiet.Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.
Is het nou zou dat wiet meer invloed heeft op een LSD trip dan op een paddo trip? Iemand?
Afgelopen dagen weer ontzettend genoten van de natuur bij de stacaravan en kon het niet helpen vaak al aan de trip van volgende maand te denken. Hoe zou dit en dit, dan en dan zijn met (hoogstwaarschijnlijk) LSD...? Heb er ongelofelijk veel zin in. Hier en daar lukt het zelfs steeds meer er ontspannen naar uit te kijken ipv gespannen. Uiteindelijk is het gespannen zijn ook wel echt een dingetje dat bij Mezelf hoort hoor. Vroeger ook vaak met naar feessies gaan was ik vaak ongezond gespannen. De weg er naar toe drie keer pissen en dan in rij weer moetenecht van die zenuwen plasjes. Pas zodra ik binnen ben, mijn jas etc in de kluisjes en drugs genomen te hebben, kom ik helemaal weer tot rust. Hoeft de drugs nog niet eens te werken.
Dus ergens is het niet raar voor Mezelf dat ik ook nu wat gespannen ben voor aankomende trip half juni. Natuurlijk ook omdat het een relatief nieuw middel voor me is. Heb echt wel eens LSD gehad maar dat is meer dan 15 jaar terug en tijdens zeer onbezorgde jaren toen weinig nog mij boeide. Daarbij waren dat volgens mij geen hoge doseringen en was ik nog onder invloed van andere lekkernij.
Maar ook na afgelopen dagen veel over de verschillen gelezen te hebben tussen paddo's en LSD, zakt mijn gespannen gevoel. In het algemeen wordt toch wel gezegd dat LSD relatief gezien makkelijker te handelen is en duidelijk meer naar buiten is gericht in tegen stelling tot paddo's. Paddo's hebben meer de neiging om dingen te belichten waar je ontevreden over bent bewust of onbewust. LSD heeft dit minder al is het er wel natuurlijk, maar duidelijk minder dan bij paddo's.
Ik twijfel echt nog een beetje over de dosis en de lengte van de trip kan mij misschien wel eens tegenstaan.
Wat betreft de lengte kan ik eventueel wel met een benzo inkorten. Zal daarvoor oxazepam en diazepam bij me hebben mocht ik het echt zat zijn. Maar nog nooit een benzo gehad bij een trip dus dat zal dit keer ook echt niet zomaar gebeuren. Daarbij betwijfel ik of bij LSD en boswandelingen de tijd zo stil kan komen te staan als ik bij paddo's wel eens heb ervaren. Dus acht de kans erg klein dat ik het te lang vind duren.
Dosis is voor mij nog lastig in te schatten vooral omdat ik qua dosissen erg een controlfreak ben. Zo weet ik bij paddo's precies wat ik kan verwachten bij een bepaalde dosis. Paddo's worden vanaf 3gr echt serieus, daaronder leerzaam maar niet te confronterend, daarboven tot +- 6gr kan het juist zeer confronterend zijn maar boven de 6 gr is het alleen maar universa's bezoeken in een rollercoaster van gedachtes waarbij het te hard gaat om geconfronteerd te worden.
Ik denk zelf dus aan gewoon een hele zegel van 100mcg of misschien 3/4 zegel.
Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Als je je zorgen maar over de duur, zou ik je aanraden vroeg te beginnen. Lekker op tijd eruit, dan zit je niet nog s avonds teveel te trippen waardoor het lastig wordt met slapenAfgelopen dagen weer ontzettend genoten van de natuur bij de stacaravan en kon het niet helpen vaak al aan de trip van volgende maand te denken. Hoe zou dit en dit, dan en dan zijn met (hoogstwaarschijnlijk) LSD...? Heb er ongelofelijk veel zin in. Hier en daar lukt het zelfs steeds meer er ontspannen naar uit te kijken ipv gespannen. Uiteindelijk is het gespannen zijn ook wel echt een dingetje dat bij Mezelf hoort hoor. Vroeger ook vaak met naar feessies gaan was ik vaak ongezond gespannen. De weg er naar toe drie keer pissen en dan in rij weer moetenecht van die zenuwen plasjes. Pas zodra ik binnen ben, mijn jas etc in de kluisjes en drugs genomen te hebben, kom ik helemaal weer tot rust. Hoeft de drugs nog niet eens te werken.
Dus ergens is het niet raar voor Mezelf dat ik ook nu wat gespannen ben voor aankomende trip half juni. Natuurlijk ook omdat het een relatief nieuw middel voor me is. Heb echt wel eens LSD gehad maar dat is meer dan 15 jaar terug en tijdens zeer onbezorgde jaren toen weinig nog mij boeide. Daarbij waren dat volgens mij geen hoge doseringen en was ik nog onder invloed van andere lekkernij.
Maar ook na afgelopen dagen veel over de verschillen gelezen te hebben tussen paddo's en LSD, zakt mijn gespannen gevoel. In het algemeen wordt toch wel gezegd dat LSD relatief gezien makkelijker te handelen is en duidelijk meer naar buiten is gericht in tegen stelling tot paddo's. Paddo's hebben meer de neiging om dingen te belichten waar je ontevreden over bent bewust of onbewust. LSD heeft dit minder al is het er wel natuurlijk, maar duidelijk minder dan bij paddo's.
Ik twijfel echt nog een beetje over de dosis en de lengte van de trip kan mij misschien wel eens tegenstaan.
Wat betreft de lengte kan ik eventueel wel met een benzo inkorten. Zal daarvoor oxazepam en diazepam bij me hebben mocht ik het echt zat zijn. Maar nog nooit een benzo gehad bij een trip dus dat zal dit keer ook echt niet zomaar gebeuren. Daarbij betwijfel ik of bij LSD en boswandelingen de tijd zo stil kan komen te staan als ik bij paddo's wel eens heb ervaren. Dus acht de kans erg klein dat ik het te lang vind duren.
Dosis is voor mij nog lastig in te schatten vooral omdat ik qua dosissen erg een controlfreak ben. Zo weet ik bij paddo's precies wat ik kan verwachten bij een bepaalde dosis. Paddo's worden vanaf 3gr echt serieus, daaronder leerzaam maar niet te confronterend, daarboven tot +- 6gr kan het juist zeer confronterend zijn maar boven de 6 gr is het alleen maar universa's bezoeken in een rollercoaster van gedachtes waarbij het te hard gaat om geconfronteerd te worden.
Ik denk zelf dus aan gewoon een hele zegel van 100mcg of misschien 3/4 zegel.
Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Ik hoor dat wel vaker dat mensen LSD visueler vinden. Zelf merk ik dat niet, tenminste niet op normale doseringen van 100 - 150 ug (hoger ben ik ook nog niet gegaan). Sterker nog, een psilo trip op 30 gram paddo's is zonder overdrijven waarschijnlijk 10 keer visueler voor me dan een LSD trip op 100 microgram. Een trip op 15 gram truffels is ook zeker veel visueler voor me dan 100 ug LSD. In het begin heb ik weleens wat redelijk visuele LSD en ALD-52 trips gehad, maar nu ervaar ik de laatste tijd zelfs vrijwel altijd maar heel weinig visuele patronen/vervormingen. Kan gewoon aan mij liggen natuurlijk.Ik lees dat gemiddeld genomen 100mcg (1P-)LSD te vergelijken is met 2,4gr gedroogde paddo's als we het hebben over eventuele confrontatie en headspace. En qua visuals is 100mcg (1P-)LSD te vergelijken met 3gr paddo's. Dit dus omdat LSD wat visueler is in verhouding tot de headspace in vergelijking tot paddo's. Kan iemand dit beamen toevallig?
Precies. Ik denk ook dat dat de reden is dat LSD binnen doen soms weleens wat de paranoia kant op gaat bij mij aan het eind van een trip. Ik moet bewegen en buiten zijn op LSD. Maar helaas is het door de lange werkingsduur wat onrealistisch om de volledige tijd buiten te zijn. Ook al ben ik 4 uren onderweg op de fiets of zo, dan ben ik moe en ga ik weer naar huis, maar dan heb ik nog steeds uren te gaan. Eigenlijk kun je dus beter ergens in de natuur je basis hebben, eropuit gaan en dan daar naar terugkomen. Helaas is het hier (Friesland) toch vaak wat te druk op de fietspaden en mooie plekjes in de natuur. Dan ben je daar even en dan komt er een luide familie even verderop aan een picknick tafel zitten of zo... Nu met corona is dat ook nog veel erger geworden.Dat LSD makkelijker te handelen is geldt voor mij vooral als ik het buiten neem. Lekker veel dingen om op te focussen waardoor je niet teveel op bepaalde interne dingen blijft hangen.
Nee nog nooit. Opzich geen slecht idee van wat ik allemaal over Phenibut heb gelezen.Heb je weleens phenibut gebruikt? Wanneer je phenibut in de ochtend op lege maag neemt, is de kans op een ‘bad trip’ een stuk lager. Om maar eens een enorme cliche term te gebruiken; ‘het haalt de scherpe randjes eraf’. Bij psychedelische middelen kan dit zowel een voordeel als een nadeel zijn natuurlijk.
Helemaal waar @Mindless . Maar ze zijn er zeker nog wel gelukkig. Niet dat je dan "niemand" tegen komt maar wel waar het heel rustig is. Ik hou dat soort plekjes ook vaak geheim en geef ik slechte review op bijvoorbeeld google in de hoop dat vele dan ook weg blijvenDat vind ik echt het jammere aan Nederland. Dat je praktisch nergens heen kan gaan waar je uren lang niemand tegenkomt en even alleen in de natuur kunt zijn. Er zullen zeker zulke plekjes zijn, maar niet veel.
Ja maar dat vind ik met paddo's ook. Buiten met veel afleiding is het vaak sowieso makkelijker te handelen. Dat geeft voor mij nog niet echt het verschil aan tussen paddo's en LSD. Zie wel dat vele beschrijven dat LSD je minder op je persoonlijke ongenoegen, ongemakken of spanning doet laten richten. Paddo's doen dit ook wel heel erg vind ik zelf. Meer nog dan bijvoorbeeld DMT. DMT is gewoon heftig wat het soms lastig kan maken en je paniekerig van kan worden.Dat LSD makkelijker te handelen is geldt voor mij vooral als ik het buiten neem. Lekker veel dingen om op te focussen waardoor je niet teveel op bepaalde interne dingen blijft hangen.
Ik heb niet zo vaak als jou getript, maar nog steeds erg vaak (kleine 100 keer misschien). En ik ben ook veel meer een angsthaas geworden, juist door mijn ervaringen met trippen. Ik weet dat als het verkeerd gaat, het ook heel erg verkeerd kan gaan (mogelijk).Als dat bij LSD minder is dan ben ik al een stuk geruster. Verder ben ik ook gewoon een angsthaas hoor als het om trippen gaat. En dit zegt iemand dat uitzonderlijk vaak heeft getript. Ik denk wel vaker dan 200x. Grappig ergens dat ik na al die trips me nog druk kan maken om een lsd trip van 100ug.
![]()
Welke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?Toch, ik doe veel makkelijker LSD dan psilo. De laatste weet ik gewoon van dat het me tot het uiterste gaat uitdagen en dat het een beproeving zal worden.
Ja aan die had ik even niet gedacht en dus niet in huis om uit te kiezen. Maar beetje minder lang klinkt wel goed opzichETH-LAD gaf echt magische visuals. Zou helemaal tot zijn recht komen in een bos, en duurt ook een heel klein beetje minder lang dan LSD.
Ja en nee. Een paddo trip van 4 tot 6uur voelt vaak te kort en die verleng ik vaak met een dosis tussendoor. Maar 10 tot 12 uur is toch wel erg lang hoor. Met paddo's heb ik nog min of meer een keus voor de lengte maar met LSD zit ik er aan vast.Juist heerlijk toch als een trip lang duurt?
Heb alleen verse paddo's gedaan. Maar ik vind het zo moeilijk vergelijken. Voor mij lijken LSD en psilo helemaal niet op elkaar. Hele verschillende tripmiddelen. Tja, op 15-20 gram vers heb je een gemiddelde sterkte paddo trip en op 100-150 ug heb je een gemiddelde sterkte LSD trip. Maar echt met elkaar vergelijken is heel moeilijk voor me. Hun intensiteit is heel verschillend. LSD is intens voor me qua gedachten activiteit en versterking zintuigen. Psilo is intens voor me qua visuals en gevoel. Natuurlijk overlappen ze op bepaalde gebieden ook.Welke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?
Als ik een inschatting mag geven; voor mij staat 7.5gram truffels ongeveer tot 100ug LSDWelke dosis gedroogde paddo's zou jij vergelijken met bijvoorbeeld 100ug LSD?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."