#1
Juist heerlijk toch als een trip lang duurt?
Bij mij is dat alleen in het eerste halfuurtje ofzo. En LSD geeft mij juist lichamelijk ongemak gedurende de gehele trip. (de piek maskeert dat wel)Paddo's geven in mijn ervaring wat meer lichamelijk ongemak, niet zo fijn als je door het bos aan het banjeren bent.
Mijn visuals waren vrij eentonig van kleur, (veel donkergroen en blauw tinten als ik het me goed herinner) maar super complex. Ik zag een soort van objecten die uit allemaal onderdelen bestonden en in en uit elkaar draaiden.@Mindless
Al-lad, is dat dat middel waar je 'snoepjes(kleurige)' visuals van krijgt? Of heb jij hier een andere ervaring mee?
Grappig dat dat zo verschilt! Ik krijg van LSD helemaal geen lichamelijk ongemak. Het minste van alle psychedelica.Bij mij is dat alleen in het eerste halfuurtje ofzo. En LSD geeft mij juist lichamelijk ongemak gedurende de gehele trip. (de piek maskeert dat wel
Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde LSD analoog? Ik twijfel nog steeds of ik mijn eerste full trip met 1p-LSD of 1cp-LSD ga doen. Laatstgenoemde schijnt een wat minder zware headspace en bodyload te hebben. Wel iets potenter. Maar heel hard bewijs hiervoor is er niet.Ik heb heel veel tripmiddelen gebruikt, maar elke keer kom ik weer tot de conclusie dat ik (1P-)LSD het best vind.
Dat middel voelt gewoon het meest soepel aan in mijn lichaam. Ik vind het fijn dat het gestaag komt opzetten, en dus niet zo snel als paddo's. Ik word er eigenlijk nooit misselijk van. Andere bijwerkingen zoals hoofdpijn heb ik ook nooit gehad van LSD. De visuals vind ik prachtig en fantastisch: die geometrische patronen die overal overheen kruipen, de kleuren, en dan heb ik het nog niet over de fantastische details en de snelheid van de closed-eye visuals. Damn. De hallucinogene effecten kunnen verder eigenlijk alle kanten op. LSD heeft alle tripmiddelen een beetje in zich zitten.
Hands down LSD, dus.
Dit zou me verbazen. Maar subjectieve effecten lopen per trip sowieso sterk uiteen dus het is lastig de stoffen te vergelijken op basis van de ervaringen van personen. Van de lysergamides heb ik zelf geen verschil kunnen merken tussen 1P-LSD, LSD of ALD-52. Recent zag ik ook een studie dat in in vivo bij muizen heel snel uiteenvallen tot LSD, hoewel dat onderzoek toch wel heel kleine verschillen in metabolisme vond. Maar dat is dan weer het mooie met lysergamides: die zo zijn potent dat hun metabolieten zeer waarschijnlijk niet zo'n grote rol spelen, simpelweg omdat er zo weinig moleculen van zijn.Ik twijfel nog steeds of ik mijn eerste full trip met 1p-LSD of 1cp-LSD ga doen. Laatstgenoemde schijnt een wat minder zware headspace en bodyload te hebben.
Als de setting aardig ideaal is had ik het wel geweten.4-AcO-DMT
AL-LAD heb ik als een prima lysergamide ervaren. Een kennis van mij had toen AL-LAD net op de RC markt verscheen een sheet gekocht met 150*100µg AL-LAD en van wat ik begreep toch zeker de helft verkocht als LSD, ik kwam er zelf achter dat het geen LSD was omdat er letterlijk AL-LAD op de blotter stond. Op dat moment kende nog niemand RC lysergamides en waren mensen vaak vrij wanhopig op zoek naar LSD. Als je mensen niets verteld is AL-LAD dus blijkbaar niet te onderscheiden van LSD. ;pPersoonlijk zou ik geen al-lad aanraden. Ik vond het spul maar een kille vibe hebben. Heel complexe visuals maar een afwezigheid van de typische positieve mentaliteit en energie van (1P)LSD/ALD-52. Maar dit is maar gebaseerd op 1 trip met al-lad (Daarna geen enkele behoefte gehad verder te experimenteren).
Bij mij stond er ook AL-LAD op de zegels. (staat eigenlijk, ik heb ze nog steeds)AL-LAD heb ik als een prima lysergamide ervaren. Een kennis van mij had toen AL-LAD net op de RC markt verscheen een sheet gekocht met 150*100µg AL-LAD en van wat ik begreep toch zeker de helft verkocht als LSD, ik kwam er zelf achter dat het geen LSD was omdat er letterlijk AL-LAD op de blotter stond. Op dat moment kende nog niemand RC lysergamides en waren mensen vaak vrij wanhopig op zoek naar LSD. Als je mensen niets verteld is AL-LAD dus blijkbaar niet te onderscheiden van LSD. ;p
OMG jaloers!!!Over een klein maandje ga ik met een maatje trippen door de bossen. Vlakbij mijn stacaravan waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Rondom alleen maar bos met heides, naald- en loofbossen. Aan de omgeving gaat het zeker niet liggen. Vriendin blijft bij de stacaravan met de hondjes en ik ga dan met m'n maatje lekker trippend door de bossen vertoeven.
Ik zou sowieso voor het zelfde gaan als je maatje. Het is echt fijner om op dezelfde golflengte te zitten.Ik ben wel voorstander dat we hetzelfde nemen maar ik vind lsd voor mijn gevoel zo lang duren en ben met LSD niet zo vertrouwd.
Volgens mij kunnen beide middelen leuk zijn. Ik heb wel eens een psilotrip gedaan in het bos en dat was fantastisch. Met LSD is dat er nog niet van gekomen vanwege de lange duur. Toch zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar LSD omdat ik die wat makkelijker te handelen vind als je buiten in het openbaar gaat trippen en omdat het wat energieker is dan Psilo. Maar als jij aangeeft dat je het de laatste periode wat moeilijk hebt en dat je je meer vertrouwd voelt met psilo dan met LSD dan zou ik in jouw geval voor Psilo gaan als dat ook akkoord is voor je trip-maatje.Daarbij ben ik de laatste tijd iets gespannen waar ik ook wat rekening mee moet houden. Nou lees ik in het algemeen dat LSD iets makkelijker te handelen is en een iets meer fun gehalte heeft in vergelijking tot paddo's. Dus wat dat betreft neig ik ook naar LSD want wil gewoon een leuke gezellige trip en zijn wijze lessen niet zo belangrijk.
Nee totaal niet eigenlijk. Sowieso heb ik het niet in huis trouwens.heb je 2C-B Fly overwogen?
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.
Mijn AL-LAD ervaring was ook wel anders hoor, meer bedoeld als grapje natuurlijk en om een beetje te concretiseren hoe dingen in de praktijk nog wel eens willen lopen. Voor een leek is het allemaal hetzelfde tenzij je ze er al bewust van maakt.Mijn trip was totaal anders dan LSD trips.
Ik lees wat wiet betreft wel vaker dat het een erge invloed heeft op LSD.
Wel nogal misleidend om het als LSD te verkopen. Ten eerste omdat het gewoon niet LSD is en ten tweede omdat het iets heel anders is dan LSD. (itt 1P of ALD-52 bijv.)
Het rare is dat ik eerst urenlang helemaal geen effect had van 100 ug, maar toen ik daarna wiet ging roken er ineens allemaal complexe visuals kwamen. Ik heb nu natuurlijk ook geen echt goed beeld van al-lad. Misschien nog eens een zegeltje proberen, maar ik betwijfel of die nog wel wat doen na zo'n 5 jaar in de la te hebben gelegen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."