#1
Nachtelijke wandeling bij volle maan in de omgeving met 50mg 4-ho-met. Geen bos, wel veel natuur. Prachtige ervaring met als klap op de vuurpijl een vallende ster net voordat ik weer de deur binnenliep. Leek eerder op een gigantische vuurbal. Enkele foto's van de omgeving genomen, maar die werden door bekenden eerder als angstaanjagend ervaren. Wie gaat er nu alleen wandelen in het donker tijdens een trip. Voor mij was het echter een sprookjesachtige ervaring die ik niet snel zal vergeten. De maan bijna zo fel als de zon en een sterrenhemel zoals ik die nog nooit eerder gezien had. Geuren en geluiden zo intens als wat. Krijg nog kippenvel als ik er aan denk.