Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"15: alcohol, weed 16: nicotine 17: XTC 20: poppers 28: coke,speed,2cb,keta,mdma 29: 3mmc 4fma,lachgas,N-Ethylhexedrone"
"Mischien hebben ze allemaal een beetje te veel keta gehad"
"Met de meeste drugs vergeet ik naar de wc te gaan of heb je echt geen zin om op te staan. Maar coke dan kan ik proberen wat ik wil maar komt niks.. en als het uit begint te werken dan moet ik heel nodig naar de wc en als je dan zit dan blijft het lopen en ik ook om het uur ongeveer"
"Jen zei: Drink jij alcohol bij de coke? Klik om te vergroten... Ja voor de tijd bijna altijd"
"Jen zei: Vreemd dat je dan niet kan pissen want dat probleem heb ik met coke en alcohol echt nooit. Klik om te vergroten... Ja snap het zelf ook niet. Maar heb het op heel veel dus ja."
"Wiet:Nee wordt ik slecht van Hasj:nee ook niet Xtc: ja hoor Speed:niet mijn ding Coke:jazeker GHB:jawel Paddo's:ja LSD:ja 2CB:zeker wel Heroine:nee Ketamine:ja"
"Genieter zei: Dan heb je al een zwakke blaas! Moet je zeker uitkijken met Keta hoor wel eens dat mensen daar een blaasontsteking van krijgen bij hoog gebruik. Klik om te vergroten... Met een zwakker blaas moet je toch juist vaak naar de wc Hahaha komt goed ik kijk altijd goed uit."
"Genieter zei: Een zwakke blaas kan ook zijn dat het nergens tegen kan! Klik om te vergroten... Hahaha weet ik toch"
"Komt wel goed. Mischien dat die er even goed slecht van is maar hij zal er niet dood aan gaan. Gewoon even goed in de gaten houden."
"Crack en heroïne sws niet. En niet gebruiken op werk of bij familie"