Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet druk maken, komt vanzelf wel weer goed. Na een week is je eetlust weer helemaal terug."
"Ik was 17 toen ik voor de eerste keer mdma of speed gebruikte. Achteraf als ik er aan terug denk toch wel erg jong."
"Dit weekend heel wat alcohol, 2 gram wiet en een klein beetje pep (0,4 gr)"
"Te ver weg, helaas volgende keer beter!"
"Vitamine is je grote vriend!"
"Mooi geschreven! Vooral het stukje over de innerlijke rust. Volgende keer waarschijnlijk iets meer nemen voor wat meer visuals."