Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonologie zei:
Geen idee hoe het in België gaat, maar veel toeristen in Nederland die je achteraf vraagt wat ze van het eten vonden moeten vaak een beetje grinniken. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze eens vast rooster hebben met wat ze eten elke week..
Klik om te vergroten...
Overal heb je goede en slechte gerechten en of koks..
Als ik kook (ik kook , en men vrouw doet de vaat.) Probeer ik zo gevarieerd en lekker mogelijk te koken en te kruiden.
Bvb zeker 3x per week vis en 2 x per week vlees. Elke dag een andere groente en da ook elke week op een andere manier klaar gemaakt.
Ik vind vooral kruiding en goede gaartijd belangrijk.
Als je he kippefillet een half uur in de pan laat liggen weet je dat het een kauwgom word zonder smaak..

Qua restaurants in belgie varieert het wel eens , er komen ook als maar meer en meer "buitenlandse" keukens met traditionele gerechten van hun land.
Dat zal ik wrs niet zo lekker vinden..
Geef mij maar een typisch pitje stoofvlees met friet en mayo , of kalfswangetjes met krokketjes fzo :hearteyes:

Men baas is een Nederlander, en als we in nl op restaurant gaan , vind ik er ook rare dingen tussen staan op het menu.
Zeker iets met pindasaus fzo , niet helemaal men ding.
Aan de andere kant , als een vrouw kookt , is het altijd overheerlijk (ze is half nl/Indonesische) dat zijn dan wel super lekkere gerechten.

Edit*
Ik heb geen vaste rooster voor eten , wat ik wel heb is een rooster in men hoofd voor die week.
Bvb maandag is patstadag, dinsdag rijst , woensdag pattatjes, donderdag frietjes ... etc.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gymschoen zei:
en het was wel een huis om jongeren die het wat moeilijker hadden te leren voor zichzelf te zorgen.
Klik om te vergroten...
Krijg je eens de kans om iemand te helpen, wordt deze kans weg op rigide wijze weggewerkt het moment dat deze betrapt kan worden op het maken van een fout.

De logica van een repressief beleid.

Maar ik dwaal wederom af van dit kooktopic.
inner_search zei:
Als je he kippefillet een half uur in de pan laat liggen weet je dat het een kauwgom word zonder smaak..
Klik om te vergroten...
Monsanto Soja dus.

Pinda's zijn de heilige graal der eiwitten, geen enkel ander plantaardig product dat zichzelf in Nederland naar Kaas weet te vernoemen. :greenheart:

26 FUCKING GRAM EIWITTEN OP 100 GRAM, PINDAKAAS! #PINDAKAASCRACK
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Pinda's zijn de heilige graal der eiwitten, geen enkel ander plantaardig product dat zichzelf in Nederland naar Kaas weet te vernoemen. :greenheart:

26 FUCKING GRAM EIWITTEN OP 100 GRAM, PINDAKAAS! #PINDAKAASCRACK
Klik om te vergroten...
HAHAHAHA. Ben nu wel benieuwd naar dat artikel..
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Ik heb toch ook nog inhoudelijk gereageerd verder? En suiker en vet zijn ook grote drugs in mijn ogen. Kun je ook wel echt verslaafd aan zijn. Ken ook genoeg mensen die afkicken van hun drugsverslaving en dan dus eetbuien krijgen om het daarmee te vervangen en zo met hun emoties om te gaan. Of al die rokers die nadat ze gestopt zijn flink aankomen omdat ze meer eten. Dus het heeft ook wel met elkaar te maken vind ik.
Klik om te vergroten...
Ik maakte maar een grapje.
Laat mensen het lekker hebben over wat ze willen. Ik zag net alweer dat het over vervelende noren en hun gevarieerd voedseltekort ging. Hoe we daarop zijn gekomen, ik heb geen idee. Over twee jaar gaat het in dit forum over stuiterende televisies en behang kwaliteit ofso.
Ben benieuwd
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Poor @Albertospaghetti maakt topic over drugs en binnen no time gaat het over Noren, Belgen en Nederlanders die geen goed eten hebben 😂


Albertospaghetti zei:
Over twee jaar gaat het in dit forum over stuiterende televisies en behang kwaliteit ofso.
Ben benieuwd
Klik om te vergroten...
nou, over dat behang, ik zag een keer bij de Gamma....blablablabla😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Poor @Albertospaghetti maakt topic over drugs en binnen no time gaat het over Noren, Belgen en Nederlanders die geen goed eten hebben 😂


nou, over dat behang, ik zag een keer bij de Gamma....blablablabla😂
Klik om te vergroten...
Gamma, gast de Hornbach en Bauhaus zijn veel beter!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yippie-Jaja-Yippie-Yippie-Yeah!👷‍♀️😄
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles wat te snuiven is. Pep, coke, keta, Mephedrone,... Xtc en 2cb al jaren op de plank en laat ik mooi liggen. Maar een snel snuifje hou ik liever niet bij.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Ik heb niet graag pindasaus in een warm gerecht, zoals je bvb bij jullie sates met pindasaus bij de Chinees kan bestellen.
Dat vind je niet in belgie.

Wat vinde jullie Nederlanders de beste smeuïge pindakaas? Ik koop altijd van calve in de delhaize , maar de ah is eigelijk ook niet zover van me thuis..
ZONDER STUKJES ! :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

de droogste puurste.. al sinds kinds af aan
President Carter's merk.
ook heel goed om zelf pindasaus van te maken.
nu het toch over koken gaat.
knoflook en ui fruiten in olie.
gember.
pindakaas ( soya) melk, soyasaus, sambal.
zoooo lekker!
en als er over is zit heel de avond nog uit de pan te lepelen.
kan er niet vanaf blijven!

1579706386990.png
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Pinda's zijn de heilige graal der eiwitten, geen enkel ander plantaardig product dat zichzelf in Nederland naar Kaas weet te vernoemen.
Klik om te vergroten...
Hooooold your horses cowboy ! Ik lust wel zeker en vast lekkere pindakaas , en eet dit ook dagelijks om men carbs vetten en eiwitten binnen te krijgen , eet gemiddeld 2 a 3 potten per week , ik lepel ze gwn uit voor de tv inplaats van cashews fzo , met daar dan nog een massgainertje bij.
Of Griekse yoghurt met bessengelei in en een paar scheppen pindakaas :fearscream:

Ik heb niet graag pindasaus in een warm gerecht, zoals je bvb bij jullie sates met pindasaus bij de Chinees kan bestellen.
Dat vind je niet in belgie.

Moet van de estheopaat terug goed aan men coresterkte beginnen werken door men voorval vorige week.
Dus volgende week staat deze terug in de gym en gaat men voeding terug boven de 4000 cals , trg amino's , bcaa's , vitamines en creatine.
Vroeger was ik niet vies van een kuurtje , maar dat ga ik nu niet meer doen.
Beetje schrik voor de prostaat.

Edit*
Wat vinde jullie Nederlanders de beste smeuïge pindakaas? Ik koop altijd van calve in de delhaize , maar de ah is eigelijk ook niet zover van me thuis..
ZONDER STUKJES ! :tilttearlaugh:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Krijg je eens de kans om iemand te helpen, wordt deze kans weg op rigide wijze weggewerkt het moment dat deze betrapt kan worden op het maken van een fout.

De logica van een repressief beleid.
Klik om te vergroten...

ik denk ergens dat het goed voor me was.
consequent de regels toepassen.
consequencies van mijn acties.
who knows.
kheb moeten overleven..
en later het overleven af moeten leven om te kunnen leven.
<3
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
Er was een tijd dat ik dezelfde woorden sprak en zo zijn er nog wel meer clichés aan voorbij gegaan. Tabak en alcohol blijven dan ook wel de meest waardeloze drugs die je kunt gebruiken. :')
Klik om te vergroten...

Ik snap wat je zegt, echter houd ik dat al 20 jaar vol op deze manier.. :tongueout:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harmless zei:
Ik snap wat je zegt, echter houd ik dat al 20 jaar vol op deze manier.. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dan zullen we zien wie dit het langst vol houdt. :wink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan er goed vanaf blijven. Dat is het punt niet.
Maar de laatste trip was echt teveel van het goede.
Ik heb er vandaag de hele dag nog zware hoofdpijn van gehad, plus een vreemd soort misselijkheid.
Too much. Jazeker. Ik had echt het gevoel van: nu is het afgelopen. Een od. Nou geef ik in die zin er niet veel om, als mijn moment daar is, maar dan niet zó. Nee.
Ik heb vaker Magere Hein voorbij zien komen, zeer zeker, maar deze ronde laat ik voorbij gaan. Absoluut. Alleen je entiteit blijft over...

Ok. Wie houdt het langer vol, dan de anderen?
En eerlijk zeggen, he!!
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#15
GHB, wil ik echt nooit meer hebben, jaren terug had ik 5 flesjes hiervan, paar keer gebruikt eerst kei zalig gevoel, sociaal, echt lekker roes gevoel, maar telkens na enkele uren serieus fucked-up op gegaan, zowel psychisch als fysiek. Ik nam op moment ook steeds bij. En ondanks dat ik eerste x er zo slecht op ging, toch maanden erna terug gepakt, en dat nog eens derde x ook, heb er wel nooit nr verlangd ofzo, eerder, ik heb het hier toch nog liggen, tis vrijdag, straks lekker weg gaan, laat ik maar nemen. Dus blijf maar ver weg GHB, want denk wel als je hier grotere hoeveelheid van hebt, dit vernietigend kan uithalen.
Ik ben sinds kort toch lichtjes verslaafd aan het geraken aan Contramal (Tramadol). Bij andere middelen zoals XTC, lsd, 4-fa, paddo's, wiet, salvia,...heb ik dit gevoel v verlangen nooit gehad. Medicijnen, met name slaapmiddelen en pijnstillers uit morfine-achtigen lijken mij grote kans op verslaving te kweken, mede omdat je het voorgeschreven krijgt vd arts, dus je krijgt goedkoop drugs in je schoot geworpen, 1 x misbruik en de verslaving ligt op de loer. Ik hoop dat ik de Tramadol toch ergens onder controle krijg. Verschillende mensen, ook hier op het forum hebben me toch al gewaarschuwd, hoe deze drug en opioïde int algemeen, op slinkse manier de overhand van je kan nemen. Dus alvast bedankt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peutneuzer zei:
ja opzich pep is wel een zwak puntje maar ik kan het nu wel aan om het in me kast te laten liggen
Klik om te vergroten...
Alleen stevige puntjes pep, geen zwakke!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet niet, of deze pandemie van een vleermuis afkomt...
Ik denk eerder een ontsnapt strijd virus.
Voor biologische oorlogsvoering.
Dat denk Ik, dus.
R
Robbert40Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja, ik heb van alles in huis liggen, ketta, m, 3-mmc, paddos, lsd, lach gas poppers, salvia, etc. Dit weekend voor het eerst in een lange tijd weer wat gebruikt bij iemand die een thuis feestje gaf. (matrassen in de woonkamer, je kent het wel).
Ik heb maanden al niks gebruikt op 3 momenten gedurende de 2 weken voor de kerst, een enorme drukke periode waarbij ik een heel klein snuifjs 3-mmc heb genomen om scherp te blijven. Net genoeg om even een brandend gevoel in de neus te hebben en de focus terug te krijgen maar niet genoeg om euforisch te worden of grote pupillen te krijgen.
14 uur per dag is misschien wat veel XD

Na de laatste pado/m/salvie/etc trip in de zomer vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam mee bezig was, ik ben gaan sporten en meer tijd gaan besteden met vrienden en familie.
(30 kilo maakt zo'n verschil voor je knieen en rug XD)
Ik heb in al die tijd geen moment gehad waarbij ik drang had om naar die middelen te grijpen.
Ik heb gelukkig geen ervaring met de echt zware middelen zoals Heroine.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Alles eigenlijk deze dagen, nu je thuis opgesloten zit doordat iemand aan de andere kant van de aardbol op het idee kwam om een vleermuis op te eten lijkt me het moeilijk om de tijd opgevuld te krijgen zonder enige hobby's.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom een discussie uitlokken.
Ik zeg, wat ik ervan denk.
Niks meer, niks minder...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."