Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

Mijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

70 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ook nooit van xtc pillen met toegevoegde lekkere smaakjes gehoord. Als dit waar is, vind ik dit een hele slechte zaak. Mdma hoort ranzig te zijn. Je moet het idee krijgen dat je rotzooi inneemt, want het is rotzooi...

De lekkerst smakende drugs voor mij zijn haze wiet soorten, maar dan alleen uit de vape. Roken verpest dat helemaal voor me door de verbranding. Verder ook speciaalbieren. :)
Klik om te vergroten...
Vind je haze lekkerder dan andere wiet? Vind juist alleen haze vies. Kush en alle andere indica soorten vind ik zoooo lekker. Gronds en aromatisch en niet zo enorm zuur als je het rookt. Hasj vind ik weer minder..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Vind je haze lekkerder dan andere wiet? Vind juist alleen haze vies. Kush en alle andere indica soorten vind ik zoooo lekker. Gronds en aromatisch en niet zo enorm zuur als je het rookt. Hasj vind ik weer minder..
Klik om te vergroten...
Ja, ik hou van die fruitige smaken in haze wiet, zuur vind ik wel meevallen eigenlijk. Dat grondse, muffige van veel indica's ben ik over het algemeen weer minder van.

Vreemdste wietsmaak die ik ooit geproefd heb was bubblegum. Die smaakte echt naar van die roze kinder kauwgom van vroeger. :sweatsmile: Vond het helemaal niet passen bij wiet. De wiet zelfs was overigens wel goed.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ja, ik hou van die fruitige smaken in haze wiet, zuur vind ik wel meevallen eigenlijk. Dat grondse, muffige van veel indica's ben ik over het algemeen weer minder van.

Vreemdste wietsmaak die ik ooit geproefd heb was bubblegum. Die smaakte echt naar van die roze kinder kauwgom van vroeger. :sweatsmile: Vond het helemaal niet passen bij wiet. De wiet zelfs was overigens wel goed.
Klik om te vergroten...
Grappig, zo zie je weer dat smaken verschillen. Ik word van niks zo blij als van een goede indica en train al jaren als professioneel jonko draaier om hem zo goed mogelijk te laten smaken :relieved::coldsweat:

Heb altijd al een afkeer gehad naar dingen als amnesia en lemon haze. Hele zure rook komt daar vanaf (ik vape niet). Juist de dure kush en indica vind ik fruitig smaken (haze is bijna alleen citroline), en ook het effect kan ik veel meer waarderen. Van haze word ik erg dissociatief en ga ik ongelovelijk hard mentaal trippen. Niet op een fijne manier, zoals LSD of truffels, en mijn hart gaat 120 in rust. Vind wiet ook heftiger dan psychedelica tegenwoordig. Wie had dat gedacht...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De zoetheid van lachgas
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Grappig, zo zie je weer dat smaken verschillen. Ik word van niks zo blij als van een goede indica en train al jaren als professioneel jonko draaier om hem zo goed mogelijk te laten smaken :relieved::coldsweat:

Heb altijd al een afkeer gehad naar dingen als amnesia en lemon haze. Hele zure rook komt daar vanaf (ik vape niet). Juist de dure kush en indica vind ik fruitig smaken (haze is bijna alleen citroline), en ook het effect kan ik veel meer waarderen. Van haze word ik erg dissociatief en ga ik ongelovelijk hard mentaal trippen. Niet op een fijne manier, zoals LSD of truffels, en mijn hart gaat 120 in rust. Vind wiet ook heftiger dan psychedelica tegenwoordig. Wie had dat gedacht...
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb het dan over haze soorten vapen. Mijn vaporizer is wel al een tijdje stuk en ook al een tijdje geen haze gehad. Heb het nooit zo ervaren dat amnesia heel zuur was eigenlijk. Lemon haze heb ik nog niet gehad geloof ik. Er zijn wel wat indica's die ik lekker vond qua smaak, maar daar kan ik me de naam zo niet van herinneren.

Wiet heftiger dan psychedelica? Probeer eens wat DMT dan. :tonguewink: Nee, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Wiet is in staat om je helemaal in zijn grip te hebben op een manier die ik bij psychedelica niet gezien heb. Gelukkig heb ik zelf al jaren geen problemen met wiet meer. Wel jammer dat jij dat wel ervaart. Ook al bij een heel klein beetje?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naast het effect van het middel ofwel drug, die we tot ons nemen, is óók voor mij de smaak ervan belangrijk.
Effect, dat staat uiteraard op de eerste plaats. Logisch.
Als ik deze vraag zelf ga beantwoorden, dan vond. Met de nadruk op: vond", ik het aller beste van smaak:
De zware! Biersoort Karmeliet. Met een triple d' Anvers, als het een zwoele zomeravond was.
Alle andere drugs en middelen, die ik ooit genomen heb, waren meestal qua smaak werkelijk niet te pruimen!
Eén van mijn maatjes uit die tijd vond wiet wel zó lekker smaken, dat hij, als zijn voorraad op was, ( en zijn geld dus meestal óók) overging op het roken van gedroogd gras! Nou mensen, dat gaat mij toch echt wel tever....maar hij vond dit grasroken, in tijden van armoede een goede vervanger.
Sjaa. Soms blijf je een kleinigheidje houden, nietwaar?
Allright. Voor mij dus: een Karmeliet ( 8,8%)
En vwb de rc's? Niet te pruimen, maar het effect, je kunt haast niet beters hebben!

Brand maar los, ik ben benieuwd!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan me zo niet iets bedenken dat ik lekker vind.

ketamine
cocaine
mdma
paddenstoelen
LSA zaden
wiet (spacecake / roken / bong)
tabak
alcohol
koffie
truffels

Allemaal waren ze goor

Enige drug waar ik van de smaak kan genieten is suikerrrrrr!!!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bier en de nasal drip van pep
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een lekkere buitenwiet, smaakt me prima. Qua synthetische drugs vond ik er geen 1 lekker. Chemische smaken. Maar goed ook, anders zou ik misschien nog veel meer gebruiken.

Qua alcohol vind ik een gin tonic of Westvleteren biertje het lekkerst.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan ga ik toch voor de alcohol, rode wodka redbull 😋
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
en de nasal drip van pep
Klik om te vergroten...
Gadver! Serieus? :P

Buiten alcoholische drankjes om ga ik voor paddo's.
En salvia rook vind ik ook niet vies.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Whisky.. ❤️
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
NiandraLades zei:
Gadver! Serieus? :P

Buiten alcoholische drankjes om ga ik voor paddo's.
En salvia rook vind ik ook niet vies.
Klik om te vergroten...

Ja serieus. Ik weet niet waarom, maar ik vind bijna alles wat ik snuif lekker, maar met pep heb ik ook nog nostalgische associaties.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Silver Haze vapen is echt heerlijk, White Bubblegum overigens ook!
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Over pep zeg ik altijd; GATVERDAMME, wat is dat lekker...

😂ofwel, vies als de tering, maar toch ook wel weer lekker achteraf...

Maar on topic, vind ik coke wel lekker smaken eigenlijk😛🤐
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Temazepam
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ralou zei:
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
Klik om te vergroten...

WoW. Die moet ik ook een keer proeven dan. Maar ik durf ze nooit te plukken in het bos. Straks heb ik een verkeerde en dan leg ik plat
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
WoW. Die moet ik ook een keer proeven dan. Maar ik durf ze nooit te plukken in het bos. Straks heb ik een verkeerde en dan leg ik plat
Klik om te vergroten...
De amanita muscatia kan je vrijwel niet missen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."