#1
Vind je haze lekkerder dan andere wiet? Vind juist alleen haze vies. Kush en alle andere indica soorten vind ik zoooo lekker. Gronds en aromatisch en niet zo enorm zuur als je het rookt. Hasj vind ik weer minder..Ook nooit van xtc pillen met toegevoegde lekkere smaakjes gehoord. Als dit waar is, vind ik dit een hele slechte zaak. Mdma hoort ranzig te zijn. Je moet het idee krijgen dat je rotzooi inneemt, want het is rotzooi...
De lekkerst smakende drugs voor mij zijn haze wiet soorten, maar dan alleen uit de vape. Roken verpest dat helemaal voor me door de verbranding. Verder ook speciaalbieren.![]()