Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

Mijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ja, ik heb het dan over haze soorten vapen. Mijn vaporizer is wel al een tijdje stuk en ook al een tijdje geen haze gehad. Heb het nooit zo ervaren dat amnesia heel zuur was eigenlijk. Lemon haze heb ik nog niet gehad geloof ik. Er zijn wel wat indica's die ik lekker vond qua smaak, maar daar kan ik me de naam zo niet van herinneren.

Wiet heftiger dan psychedelica? Probeer eens wat DMT dan. :tonguewink: Nee, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Wiet is in staat om je helemaal in zijn grip te hebben op een manier die ik bij psychedelica niet gezien heb. Gelukkig heb ik zelf al jaren geen problemen met wiet meer. Wel jammer dat jij dat wel ervaart. Ook al bij een heel klein beetje?
Klik om te vergroten...
DMT heb ik geen ervaring mee, dat zal ongetwijfeld wiet van de kaart vegen! Het is niet eens de problemen met wiet waar ik mee zit. Het is gewoon het rare effect. Vroeger was mijn tolerantie zo hoog dat ik rustig met zn 3en 5 gram per dag rookte en dan nog gewoon functioneel was.

Na 2C-B draaide dat helemaal om. Een tijdje vond ik 50mg wiet (1/20ste gram) te heftig... daar was ik rustig 3 uur waus van.
Visuals vallen wel mee, al heb ik er wel :"HPPD" door gekregen. De headspace is gewoon heel intens. Stel je voor de headspace van psychedelica, dus niet echt meer controle hebben over je gedachten, maar dan verward met dissociatie en niet therapeutisch. Angst is zeker niet zeldzaam, terwijl het vroeger eerder angst remmend was.

Visuals houden weken aan, alleen heb ik niet de typische HPPD symptonen als angst, visual snow en aura's. Zeer vreemd.

Toch bleef ik maar roken en roken, ik was niets voor niets stonologie.. De smaak en de cultuur vond ik gewoon te leuk. De muziek en smaak intensie zijn ook echt geweldig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
8️⃣6️⃣ zei:
Met voorsprong Westvleteren 12
Klik om te vergroten...
Koffie ❤️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
Bier en de nasal drip van pep
Klik om te vergroten...

Ik lees het nu pas maar nee toch? Bier snap ik maar de nasal drip van pep??! :fearscream:
Die vind ik zo goor! Net als een paracetamol die je niet weg krijgt maar dan erger. Van die drip ben ik wel eens een paar keer bijna over mijn nek gegaan. Kotsmisselijk met de tranen in mijn ogen en die klodder wilde maar niet omhoog gerocheld komen...🤢

Daarom bom ik in principe ook alleen nog. :sweatsmile:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Ik lik de sleutel altijd af nadat ik een punt pep heb genomen hmmm
Klik om te vergroten...
Pas je op je gebit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet! :hearteyes::hearteyes::cheerpompom:

Maarrr... Niet elke wiet. Er zijn niet veel soorten die ik écht vies vind en dus nooit rook maar er zijn wel echt veel soorten die ik heerlijk vind smaken!
Bij blowen gaat het bij mij om de hele ervaring. De het effect moet fijn en goed zijn, hij moet lekker ruiken en zeker lekker smaken. Als 1 van die 3 mist, dan mis ik wat. Snap ie?
Ook moet de joint goed roken en trekken. Ik draai grote joints en vrij strak en vol. Stamp ze goed aan en schud ze flink aan door het uiteinde (vuurkant) vast te houden en te zwiepen/schudden. Ik gebruik meestal 1,5 sigaret per joint. Ik gebruik ook wel van die cones, kant en klare lege joint die je zelf kan vullen. Daar gaat 1,5 tot 2 sigaretten in.
Die kleine, losse en slappe joints vind ik niet lekker roken. 1 flinke hijs en je halve joint is al weg.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Koffie ❤
Klik om te vergroten...

Ojaaaaaaa!! Die ook! Maar ik ben wel vrij kieskeurig qua koffie.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koffie! Lavazzo. Italiaanse, dus.
Dan zie je maar weer hoe smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten, nietwaar
A l l e wietsoorten, echt. alle. Ik vond ze zoooo ontzettend smerig. Bah.
Een goede zero zero maroc. Dat was lekker.
Wiet? Net een veredeld hooi.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Pas je op je gebit?
Klik om te vergroten...
Is het zo slecht?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ehhh. Ja. Dat schijnt zo te zijn.
Behalve voor een kunstgebit...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Lachgas is de enige drug die zoet smaakt.
En wiet is bij uitstek de meest geurige drug.
De rest vind ik allemaal vies eigenlijk; alkaloïden zijn van zichzelf bitter; een smaak die we ook associëren met gifstoffen.
Klik om te vergroten...
Ik krijg anders tijdens het inhaleren van DMT soms een hele aparte zoete smaak.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naast het effect van het middel ofwel drug, die we tot ons nemen, is óók voor mij de smaak ervan belangrijk.
Effect, dat staat uiteraard op de eerste plaats. Logisch.
Als ik deze vraag zelf ga beantwoorden, dan vond. Met de nadruk op: vond", ik het aller beste van smaak:
De zware! Biersoort Karmeliet. Met een triple d' Anvers, als het een zwoele zomeravond was.
Alle andere drugs en middelen, die ik ooit genomen heb, waren meestal qua smaak werkelijk niet te pruimen!
Eén van mijn maatjes uit die tijd vond wiet wel zó lekker smaken, dat hij, als zijn voorraad op was, ( en zijn geld dus meestal óók) overging op het roken van gedroogd gras! Nou mensen, dat gaat mij toch echt wel tever....maar hij vond dit grasroken, in tijden van armoede een goede vervanger.
Sjaa. Soms blijf je een kleinigheidje houden, nietwaar?
Allright. Voor mij dus: een Karmeliet ( 8,8%)
En vwb de rc's? Niet te pruimen, maar het effect, je kunt haast niet beters hebben!

Brand maar los, ik ben benieuwd!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan me zo niet iets bedenken dat ik lekker vind.

ketamine
cocaine
mdma
paddenstoelen
LSA zaden
wiet (spacecake / roken / bong)
tabak
alcohol
koffie
truffels

Allemaal waren ze goor

Enige drug waar ik van de smaak kan genieten is suikerrrrrr!!!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bier en de nasal drip van pep
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een lekkere buitenwiet, smaakt me prima. Qua synthetische drugs vond ik er geen 1 lekker. Chemische smaken. Maar goed ook, anders zou ik misschien nog veel meer gebruiken.

Qua alcohol vind ik een gin tonic of Westvleteren biertje het lekkerst.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan ga ik toch voor de alcohol, rode wodka redbull 😋
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
en de nasal drip van pep
Klik om te vergroten...
Gadver! Serieus? :P

Buiten alcoholische drankjes om ga ik voor paddo's.
En salvia rook vind ik ook niet vies.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Whisky.. ❤️
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
NiandraLades zei:
Gadver! Serieus? :P

Buiten alcoholische drankjes om ga ik voor paddo's.
En salvia rook vind ik ook niet vies.
Klik om te vergroten...

Ja serieus. Ik weet niet waarom, maar ik vind bijna alles wat ik snuif lekker, maar met pep heb ik ook nog nostalgische associaties.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
Silver Haze vapen is echt heerlijk, White Bubblegum overigens ook!
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."