#1
DMT heb ik geen ervaring mee, dat zal ongetwijfeld wiet van de kaart vegen! Het is niet eens de problemen met wiet waar ik mee zit. Het is gewoon het rare effect. Vroeger was mijn tolerantie zo hoog dat ik rustig met zn 3en 5 gram per dag rookte en dan nog gewoon functioneel was.Ja, ik heb het dan over haze soorten vapen. Mijn vaporizer is wel al een tijdje stuk en ook al een tijdje geen haze gehad. Heb het nooit zo ervaren dat amnesia heel zuur was eigenlijk. Lemon haze heb ik nog niet gehad geloof ik. Er zijn wel wat indica's die ik lekker vond qua smaak, maar daar kan ik me de naam zo niet van herinneren.
Wiet heftiger dan psychedelica? Probeer eens wat DMT dan.Nee, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Wiet is in staat om je helemaal in zijn grip te hebben op een manier die ik bij psychedelica niet gezien heb. Gelukkig heb ik zelf al jaren geen problemen met wiet meer. Wel jammer dat jij dat wel ervaart. Ook al bij een heel klein beetje?
Na 2C-B draaide dat helemaal om. Een tijdje vond ik 50mg wiet (1/20ste gram) te heftig... daar was ik rustig 3 uur waus van.
Visuals vallen wel mee, al heb ik er wel :"HPPD" door gekregen. De headspace is gewoon heel intens. Stel je voor de headspace van psychedelica, dus niet echt meer controle hebben over je gedachten, maar dan verward met dissociatie en niet therapeutisch. Angst is zeker niet zeldzaam, terwijl het vroeger eerder angst remmend was.
Visuals houden weken aan, alleen heb ik niet de typische HPPD symptonen als angst, visual snow en aura's. Zeer vreemd.
Toch bleef ik maar roken en roken, ik was niets voor niets stonologie.. De smaak en de cultuur vond ik gewoon te leuk. De muziek en smaak intensie zijn ook echt geweldig.
