#1
:P volgende herfst ga ik maar op rood met witte stippen avontuur.
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
De amanita muscatia kan je vrijwel niet missen.WoW. Die moet ik ook een keer proeven dan. Maar ik durf ze nooit te plukken in het bos. Straks heb ik een verkeerde en dan leg ik plat
Dit is correct maar de amanita die in Nederland groeien zijn naar mijn weten niet fell rood met stippen.Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
Het gaat hier waarschijnlijk over amanita phalloides welke een grijs/groenig is.Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
Verse amanita muscaria is letterlijk het tegenovergestelde.Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
Ik had vorige herfst in het bos echt joekels gezien. Knal rood en zo groot als een bord. Ik zat echt te denken. Oeeeeeeeeee
Maar ja. Ik heb me toch een beetje bang laten maken door de internet trollen blijkbaar.
Het zelf plukken van paddestoelen is Idd niet zonder risico's maar de amanita muscatia is wel een van de meest herkenbare paddestoelen.
Lees je er emgied over in en dan zal het wel goed komen.
Verse amanita muscaria is letterlijk het tegenovergestelde.
Pep is heerlijk!!! Mee eens.. eerste keer dat ik t rook was ik van wow een van de weinig lekker ruikende middelenIk hoor bij de mensen hier die pep snuiven wel lekker vindt! Heerlijk poederachtig wasmiddel haha. Wiet is ook wel heel lekker soms kwa smaak.
Maar een goed speciaalbiertje is toch wel het beste in smaakbelevenis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."