Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

Mijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

70 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
:P volgende herfst ga ik maar op rood met witte stippen avontuur.
b
benzzzy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Temazepam
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ralou zei:
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
Klik om te vergroten...

WoW. Die moet ik ook een keer proeven dan. Maar ik durf ze nooit te plukken in het bos. Straks heb ik een verkeerde en dan leg ik plat
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
WoW. Die moet ik ook een keer proeven dan. Maar ik durf ze nooit te plukken in het bos. Straks heb ik een verkeerde en dan leg ik plat
Klik om te vergroten...
De amanita muscatia kan je vrijwel niet missen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oja hasj trouwens ook, HEERLIJK😌
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkerst: Aberlour A'Bunadh Batch 63 whisky
Smerigst: 6APB
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Martinus zei:
Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
Klik om te vergroten...
Dit is correct maar de amanita die in Nederland groeien zijn naar mijn weten niet fell rood met stippen.
Vaak groeien die ook niet in clusters als ik het goed heb.
Dit is haast de meest icoonische padestool op aarde.
Als ik kinderen had zou ik hun dit haast nog toevertrouwen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Ik had ergens gelezen dat er meerdere amanita soorten in nederland zijn en dat 1 behoorlijk giftig is en dat ze soms een beetje op elkaar lijken.
Klik om te vergroten...
Het gaat hier waarschijnlijk over amanita phalloides welke een grijs/groenig is.
Alle destroying angels zijn spier wit.

Vertrouw me als jij weet hoe een amanita muscatia eruit ziet dan zit het haast wel goed.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had vorige herfst in het bos echt joekels gezien. Knal rood en zo groot als een bord. Ik zat echt te denken. Oeeeeeeeeee
Maar ja. Ik heb me toch een beetje bang laten maken door de internet trollen blijkbaar.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zelf plukken van paddestoelen is Idd niet zonder risico's maar de amanita muscatia is wel een van de meest herkenbare paddestoelen.
Lees je er emgied over in en dan zal het wel goed komen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lik de sleutel altijd af nadat ik een punt pep heb genomen hmmm
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vers gedroogde, ongewassen amfetamine!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiet is toch wel echt heeeeeeel erg lekker. Die geur, die smaak...

Alcohol vind ik wel erg vies, en ook nog eens niet echt leuk.

Verder is Kanna qua smaak oke, en vind ik suiker ook wel lekker.

Maar niks is zo lekker als wiet..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ralou zei:
Gedroogde amanita muscaria ofwel vliegenzwam! Smaakt naar bacon 😍
Klik om te vergroten...
Verse amanita muscaria is letterlijk het tegenovergestelde.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Ik had vorige herfst in het bos echt joekels gezien. Knal rood en zo groot als een bord. Ik zat echt te denken. Oeeeeeeeeee
Maar ja. Ik heb me toch een beetje bang laten maken door de internet trollen blijkbaar.
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
Het zelf plukken van paddestoelen is Idd niet zonder risico's maar de amanita muscatia is wel een van de meest herkenbare paddestoelen.
Lees je er emgied over in en dan zal het wel goed komen.
Klik om te vergroten...

Wat benzy zegt eigenlijk. Kan ik weinig aan toevoegen. Begin altijd met lichte testdosis van een halve gram bv en verhoog drie keer elk uur. Normaal voel je daar niets van (goed drogen, ik gebruik een droogmachine waar ik ook zelfkweek en kruiden in droog, maar oven op zeventig graden gaat perfect) en dan kan je de volgende keer tussen twee en vijf gram nemen. Ik zelf eet altijd rond een gram vermits ik het neem tegen migraine, maar daar merk je dus enkel opmerkzaamheid en interne rust bij.
Mijn man heeft al iets meer genomen , maar dit icm psylocobine . Goed gedroogd smaakt het heerlijk. Kunt het namelijk ook als kruiden enz gebruiken, dit wordt in zuid Amerika gedaan bv
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Verse amanita muscaria is letterlijk het tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...

Vers heb ik ze niet geprobeerd vanwege de stof in de amanita die je misselijk maakt en deze wordt bij het drogen afgebroken 🙂
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Was ongeduldig
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hoor bij de mensen hier die pep snuiven wel lekker vindt! Heerlijk poederachtig wasmiddel haha. Wiet is ook wel heel lekker soms kwa smaak.

Maar een goed speciaalbiertje is toch wel het beste in smaakbelevenis.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Game&Watch zei:
Ik hoor bij de mensen hier die pep snuiven wel lekker vindt! Heerlijk poederachtig wasmiddel haha. Wiet is ook wel heel lekker soms kwa smaak.

Maar een goed speciaalbiertje is toch wel het beste in smaakbelevenis.
Klik om te vergroten...
Pep is heerlijk!!! Mee eens.. eerste keer dat ik t rook was ik van wow een van de weinig lekker ruikende middelen:), vind de drip wel minder, maar onderhand gewend.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."