#1
Koffie ❤
Ojaaaaaaa!! Die ook! Maar ik ben wel vrij kieskeurig qua koffie.
Koffie ❤
Is het zo slecht?Pas je op je gebit?
Ik krijg anders tijdens het inhaleren van DMT soms een hele aparte zoete smaak.Lachgas is de enige drug die zoet smaakt.
En wiet is bij uitstek de meest geurige drug.
De rest vind ik allemaal vies eigenlijk; alkaloïden zijn van zichzelf bitter; een smaak die we ook associëren met gifstoffen.
?!??Natuurlijk alcohol. Niet op zichzelf maar er is me toch een lekker assortiment aan bier, wijn, wodka, cognac....
Qua chemische drugs vind ik MXE en ketamine wel iets hebben. Smaakt een beetje naar wasmiddel. Niet vervelend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."