Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

Mijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
AphexTwin zei:
Koffie ❤
Klik om te vergroten...

Ojaaaaaaa!! Die ook! Maar ik ben wel vrij kieskeurig qua koffie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
D
De Zandman
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffie! Lavazzo. Italiaanse, dus.
Dan zie je maar weer hoe smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten, nietwaar
A l l e wietsoorten, echt. alle. Ik vond ze zoooo ontzettend smerig. Bah.
Een goede zero zero maroc. Dat was lekker.
Wiet? Net een veredeld hooi.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Pas je op je gebit?
Klik om te vergroten...
Is het zo slecht?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ehhh. Ja. Dat schijnt zo te zijn.
Behalve voor een kunstgebit...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Lachgas is de enige drug die zoet smaakt.
En wiet is bij uitstek de meest geurige drug.
De rest vind ik allemaal vies eigenlijk; alkaloïden zijn van zichzelf bitter; een smaak die we ook associëren met gifstoffen.
Klik om te vergroten...
Ik krijg anders tijdens het inhaleren van DMT soms een hele aparte zoete smaak.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet en vooral de sterkere haze soorten met overvloed aan citrus en kruidige smaak. De kush soorten kan ik ook wel accepteren maar de voorkeur gaat naar haze.
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien een onpopulaire mening maar PEP for sure
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zooo.
We hebben iig de jaarwisseling overleefd, en nu kom ik dit topic (weer) tegen.
Smaken verschillen!
Ik vond a l l e wietsoorten zoo ontzettend smerig smaken. Bah
Met name de Silverhaze en de Sweethaze...vreselijk en je hoest je longen er zowat uit...
Geef mij qua smaak maar een Maroc Zero Zero.
Of kashmier. Of Afghaanse hash. De stopverf varianten met name.
Maar wiet??
Nee. Dank u.
Speed smaakt ook zeer smerig en deze smaak blijft zo verdomde lang aanwezig...dat alleen al is voor mij een reden om dit niet te nemen!
En speciaalbieren, (@ Mindless) waren echte toppers!
Triple d' Anvers" de zwaarste variant , o jee zo lekker vond ik deze naast een grimbergen ...
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natuurlijk alcohol. Niet op zichzelf maar er is me toch een lekker assortiment aan bier, wijn, wodka, cognac etc.

Hasj vind ik ook lekker, meer dan wiet. Maar dat kan ook lekker zijn.

Qua chemische drugs vind ik MXE en ketamine wel iets hebben. Smaakt een beetje naar wasmiddel. Niet vervelend.

Paddo's vind ik niet lekker maar ook niet bijzonder vies.

De geur van DMT vind ik lekker, beetje een bloemetjes geur. De smaak is wel wat minder.

De geur van pep doet me ook goed, de smaak echter niet.

Aan de andere kant van het spectrum had ik een keer 15mg moxy (5-MeO-MiPt) in een drankje gemixt. Gadverdamme wat was dat smerig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
C...🤩
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Natuurlijk alcohol. Niet op zichzelf maar er is me toch een lekker assortiment aan bier, wijn, wodka, cognac....

Qua chemische drugs vind ik MXE en ketamine wel iets hebben. Smaakt een beetje naar wasmiddel. Niet vervelend.
Klik om te vergroten...
?!??
Tref ik hier nu iemand aan, die wasmiddelen
smaak apprecieert?!?
Dat kan toch niet waar zijn....
Alhoewel smaken verschillen!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."