#1
Alcohol, iedere katerochtend weer..
Dit is wel een dingetje. Ik gaf voorheen veel geld uit aan verschillende drugs en research chemicals. Ook gaf ik makkelijker veel geld uit als ik eenmaal onder invloed ben. En als verslaafde - wat ik zeker was - is er nauwelijks toekomstperspectief, dus lijkt sparen sowieso zinloos. Nu ben ik bergen geld aan het sparen voor een huis dat ik wil (laten) bouwen en baal ik behoorlijk van die periode dat het geld eruit vloog.Enige spijt wat ik heb is dat er zoveel geld naartoe is gegaan, niet de drugs zelf 🙃
4 MMC, 1 keer gedaan nooit weer. De avond zelf was geweldig maar de kater duurde een maand. Ik was mezelf totaal kwijt en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik voelde me een soort toeschouwer in een rare droom waarin ik geen controle had.
Ik ken het, veel geld aan drank en cocaïne uitgegeven. Onnodige dingen gekocht vroeger, een ex vriendin die cocaine verslaafd was en mijn geld stal om haar verslaving te voorzien dmv mijn geld.Dit is wel een dingetje. Ik gaf voorheen veel geld uit aan verschillende drugs en research chemicals. Ook gaf ik makkelijker veel geld uit als ik eenmaal onder invloed ben. En als verslaafde - wat ik zeker was - is er nauwelijks toekomstperspectief, dus lijkt sparen sowieso zinloos. Nu ben ik bergen geld aan het sparen voor een huis dat ik wil (laten) bouwen en baal ik behoorlijk van die periode dat het geld eruit vloog.
Meeste mensen worden gewoonweg stront vervelend van alcohol.Tientallen drugs gebruikt en een hoeveelheid aan bad trips gehad die al lang niet meer op 2 handen te tellen is, maar toch is er slechts één drug waar ik echt spijt van heb en dat is alcohol. Ik schaam me echt gewoon dood voor hoe ik zó vaak gewoon veel te veel dronk en daardoor de hele sfeer verziekte en iedereen om me heen extreem bezorgd maakte. Ik leerde mijn lesje gewoon maar niet, totdat het in 2019 een keer zo erg misging dat een van mijn vrienden gewoon een pauze van me moest inlassen, omdat ik echt te problematisch was om mee te dealen. Ik voelde me echt verschrikkelijk toen. Nooit meer dan 3 biertjes per keer gedronken na die avond. Nee, alcohol is echt gewoon pure misère voor mij. Er is echt geen hol aan. Doe mij maar wat GHB dan. Bah.
Heb eigenlijk alles geprobeerd en één heb ik spijt das Oxycodon wat een sluipmoordenaar! Kon denk ik ook niet anders ivm operatie hernia!! Als ik het over kon doen had ik deze niet/ nooit genomen dan maar pijn!!
Kreeg je dit gemakkelijk voorgeschreven?
Hier ( Kortrijk ) moet je bijna dood zijn om zoiets voorgeschreven te krijgen...🤫
ja heel makkelijk ivm operatie hernia L4 & L5 volgens mij standaard om de eerste pijnen te onderdrukken. Daarna heel langzaam de dosis verhoogd, dan is het heb ik nou pijn of?
Het wordt hier in Nederland veel en veel te makkelijk en te vaak voorgeschreven. We gaan Amerikaanse toestanden krijgen hier, echt.Volgens mij ben je daar heel wat beter mee af. Liever een periode pijn dan een verslaving en alles wat dat kan verwoesten.
Mijn moeder heeft het voorgeschreven gekregen terwijl haar pijn na een serie heftige darmoperaties eigenlijk prima te doen was op minder heftige middelen. Toch kreeg ze het iedere keer als ze de apotheek bezocht voor andere zaken. Ik snap daar echt niets van. Welke arts wil dat zo'n onschuldige oudere dame aandoen? Ze wist nauwelijks wat het was en welke risico's het heeft.
Volgens mij ben je daar heel wat beter mee af. Liever een periode pijn dan een verslaving en alles wat dat kan verwoesten.Amai..
Mijn mama gopereerd aan 4 hernia's, rug vasgebout en nieuwe heup...En geen Oycodon gekregen 😶😶
Weet er alles van. Hou vol. ❤️Ja, en dat gaat ook nooit meer over... Die neuronenpaadjes zijn voorgoed veranderd..
Weet er alles van. Hou vol. ❤️
Het is een zware ziekte…
Nog steeds zoveel last?3mmc. Het heeft mij gesloopt.
Of laat ik het beter verwoorden, ik heb mezelf ermee gesloopt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."