Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol, iedere katerochtend weer..
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blyatman zei:
Enige spijt wat ik heb is dat er zoveel geld naartoe is gegaan, niet de drugs zelf 🙃
Klik om te vergroten...
Dit is wel een dingetje. Ik gaf voorheen veel geld uit aan verschillende drugs en research chemicals. Ook gaf ik makkelijker veel geld uit als ik eenmaal onder invloed ben. En als verslaafde - wat ik zeker was - is er nauwelijks toekomstperspectief, dus lijkt sparen sowieso zinloos. Nu ben ik bergen geld aan het sparen voor een huis dat ik wil (laten) bouwen en baal ik behoorlijk van die periode dat het geld eruit vloog.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkie zei:
4 MMC, 1 keer gedaan nooit weer. De avond zelf was geweldig maar de kater duurde een maand. Ik was mezelf totaal kwijt en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik voelde me een soort toeschouwer in een rare droom waarin ik geen controle had.
Klik om te vergroten...

Welke hoeveelheid? Klinkt heftig allesinds...
Hier meerdere maanden meerdere grammen genuttigd, en nooit zo een lange dip gehad 😮
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
F.E.A.R. zei:
Dit is wel een dingetje. Ik gaf voorheen veel geld uit aan verschillende drugs en research chemicals. Ook gaf ik makkelijker veel geld uit als ik eenmaal onder invloed ben. En als verslaafde - wat ik zeker was - is er nauwelijks toekomstperspectief, dus lijkt sparen sowieso zinloos. Nu ben ik bergen geld aan het sparen voor een huis dat ik wil (laten) bouwen en baal ik behoorlijk van die periode dat het geld eruit vloog.
Klik om te vergroten...
Ik ken het, veel geld aan drank en cocaïne uitgegeven. Onnodige dingen gekocht vroeger, een ex vriendin die cocaine verslaafd was en mijn geld stal om haar verslaving te voorzien dmv mijn geld.
als ik al dat geld op had gespaard en niet had uit gegeven aan de verslavingen, dan had ik uitzonderlijk warm er bij gezeten en inclusief de koopwoning met alles er op en er aan wel bij elkaar gehad inmiddels.
niks is onmogelijk maar wel serieus spijt van hoeveel geld daar naar toe is gegaan. Ik ken je pijn haha.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tientallen drugs gebruikt en een hoeveelheid aan bad trips gehad die al lang niet meer op 2 handen te tellen is, maar toch is er slechts één drug waar ik echt spijt van heb en dat is alcohol. Ik schaam me echt gewoon dood voor hoe ik zó vaak gewoon veel te veel dronk en daardoor de hele sfeer verziekte en iedereen om me heen extreem bezorgd maakte. Ik leerde mijn lesje gewoon maar niet, totdat het in 2019 een keer zo erg misging dat een van mijn vrienden gewoon een pauze van me moest inlassen, omdat ik echt te problematisch was om mee te dealen. Ik voelde me echt verschrikkelijk toen. Nooit meer dan 3 biertjes per keer gedronken na die avond. Nee, alcohol is echt gewoon pure misère voor mij. Er is echt geen hol aan. Doe mij maar wat GHB dan. Bah.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia zei:
Tientallen drugs gebruikt en een hoeveelheid aan bad trips gehad die al lang niet meer op 2 handen te tellen is, maar toch is er slechts één drug waar ik echt spijt van heb en dat is alcohol. Ik schaam me echt gewoon dood voor hoe ik zó vaak gewoon veel te veel dronk en daardoor de hele sfeer verziekte en iedereen om me heen extreem bezorgd maakte. Ik leerde mijn lesje gewoon maar niet, totdat het in 2019 een keer zo erg misging dat een van mijn vrienden gewoon een pauze van me moest inlassen, omdat ik echt te problematisch was om mee te dealen. Ik voelde me echt verschrikkelijk toen. Nooit meer dan 3 biertjes per keer gedronken na die avond. Nee, alcohol is echt gewoon pure misère voor mij. Er is echt geen hol aan. Doe mij maar wat GHB dan. Bah.
Klik om te vergroten...
Meeste mensen worden gewoonweg stront vervelend van alcohol.

Ik vind mezelf altijd hilarisch en ik weet nog wel dat ik een keer zo dronken was op een feestje dat ik voor iedereen bosjes bloemen ben gaan plukken uit de duinen. 🤦🏻‍♀️

Ik denk dat alcohol voor mij toch wel de drug is die mij het meest voor lul heeft laten zetten. 😂

Liever GHB inderdaad.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onvoorwaardelijke liefde.

Maakt je helemaal kapot man.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is tabak een drug? Zo ja dan is dat de enige waar ik spijt van heb...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen cannabis en tabak
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xanax. Heel veel spullen kwijt geraakt omdat ik door de blackouts niet meer wist wat ik er mee gedaan had.
R
RoerbakgroenteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk voor mij dan toch coke. Niet perse dingen door kwijtgeraakt, maar door de bij effecten ervan en het toch opnieuw doen. Werd er overspelig van (gelukkig nooit op ingegaan) en baalde de volgende dag altijd. Bij-pinnen en bij halen totdat je doorgesnoven om 8 uur s ochtends naar huis ging. Al 1.5 jaar niet meer gebruikt en blij om ook.
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb eigenlijk alles geprobeerd en één heb ik spijt das Oxycodon wat een sluipmoordenaar! Kon denk ik ook niet anders ivm operatie hernia!! Als ik het over kon doen had ik deze niet/ nooit genomen dan maar pijn!!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Red67 zei:
Heb eigenlijk alles geprobeerd en één heb ik spijt das Oxycodon wat een sluipmoordenaar! Kon denk ik ook niet anders ivm operatie hernia!! Als ik het over kon doen had ik deze niet/ nooit genomen dan maar pijn!!
Klik om te vergroten...

Kreeg je dit gemakkelijk voorgeschreven?
Hier ( Kortrijk ) moet je bijna dood zijn om zoiets voorgeschreven te krijgen...🤫
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Kreeg je dit gemakkelijk voorgeschreven?
Hier ( Kortrijk ) moet je bijna dood zijn om zoiets voorgeschreven te krijgen...🤫
Klik om te vergroten...


ja heel makkelijk ivm operatie hernia L4 & L5 volgens mij standaard om de eerste pijnen te onderdrukken. Daarna heel langzaam de dosis verhoogd, dan is het heb ik nou pijn of?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Red67 zei:
ja heel makkelijk ivm operatie hernia L4 & L5 volgens mij standaard om de eerste pijnen te onderdrukken. Daarna heel langzaam de dosis verhoogd, dan is het heb ik nou pijn of?
Klik om te vergroten...

Amai..
Mijn mama gopereerd aan 4 hernia's, rug vasgebout en nieuwe heup...En geen Oycodon gekregen 😶😶
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pace Ley zei:
Volgens mij ben je daar heel wat beter mee af. Liever een periode pijn dan een verslaving en alles wat dat kan verwoesten.
Mijn moeder heeft het voorgeschreven gekregen terwijl haar pijn na een serie heftige darmoperaties eigenlijk prima te doen was op minder heftige middelen. Toch kreeg ze het iedere keer als ze de apotheek bezocht voor andere zaken. Ik snap daar echt niets van. Welke arts wil dat zo'n onschuldige oudere dame aandoen? Ze wist nauwelijks wat het was en welke risico's het heeft.
Klik om te vergroten...
Het wordt hier in Nederland veel en veel te makkelijk en te vaak voorgeschreven. We gaan Amerikaanse toestanden krijgen hier, echt.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Amai..
Mijn mama gopereerd aan 4 hernia's, rug vasgebout en nieuwe heup...En geen Oycodon gekregen 😶😶
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben je daar heel wat beter mee af. Liever een periode pijn dan een verslaving en alles wat dat kan verwoesten.
Mijn moeder heeft het voorgeschreven gekregen terwijl haar pijn na een serie heftige darmoperaties eigenlijk prima te doen was op minder heftige middelen. Toch kreeg ze het iedere keer als ze de apotheek bezocht voor andere zaken. Ik snap daar echt niets van. Welke arts wil dat zo'n onschuldige oudere dame aandoen? Ze wist nauwelijks wat het was en welke risico's het heeft.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
djiego zei:
Ja, en dat gaat ook nooit meer over... Die neuronenpaadjes zijn voorgoed veranderd..
Klik om te vergroten...
Weet er alles van. Hou vol. ❤️

Het is een zware ziekte…
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Weet er alles van. Hou vol. ❤️

Het is een zware ziekte…
Klik om te vergroten...

Heeeeel lang verhaal, wat ik misschien nog wel es vertel hier of daar..

Maar in een snippet voor wat betreft nu; nadat ik eerder in mijn leven op een dieptepunt al besloten had om niet meer te drinken, dat ook zeven jaar niet gedaan. (Het lijkt wel een sprookje). En toen in het kader van "Nu heb ik bewezen dat ik zonder kan, nu ga ik bewijzen dat ik ook met kan" alcohol weer toegelaten, met regels. Dat ging heel lang behoorlijk goed. Maar begin corona, nieuwe stressbaan, sloop de gewoonte er weer langzaam in en begon de ongezonde relatie weer langzaam z'n patronen door te drukken. Dus begin van het jaar weer helemaal gestopt, 1 januari officieus maar 1 maart officieel m'n laatste biertje...

Ongelofelijke sluipmoordenaar, ik kon echt merken toen ik gestopt was hoe het me heel geleidelijk weer had veranderd in vele opzichten. Er was maar 1 keuze mogelijk. De juiste. No more dilemma's.

Het enige waar ik echt nog niet uit ben is hoe ik dat op vakanties ga doen, maar ok, die metale horde nemen we als we erover springen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
3mmc. Het heeft mij gesloopt.
Of laat ik het beter verwoorden, ik heb mezelf ermee gesloopt.
Klik om te vergroten...
Nog steeds zoveel last?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."