Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
214 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Quinn zei:
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
Klik om te vergroten...

Oh sorry ik had geen idee. Vind normale interactie al lastig, laat staan op een forum.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
BasvanHoven zei:
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Klik om te vergroten...
jungles are awesome thats why. ik zou voortaan wel zeggen ben er mee eens instead <3

wait hoe zou het zijn om hard tegaan in de jungle ??????? dammmmmm
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
BasvanHoven zei:
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Klik om te vergroten...

Op andere (grote, engelstalige) fora waar ik op zit gebruikt iedereen dit soort afkortingen. Ik vergeet wel eens dat ik hier op een forum zit met mensen die inhoudelijk reageren. Mijn fout!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Of je bent als homo op je pik getrapt?

OT:
Als je op de terugweg naar huis hele gesprekken aan gaat met de buschauffeur dat gewoon totaal nergens op slaan. Maar je moet gewoon je energie kwijt en kan niet niet stoppen met praten. :tearsofjoy:


De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.


Ik drukte nergens een belediging uit, ik gaf gewoon mijn mening dat het gay over kwam. Ik zei nergens dat ik anti-homo was.
Klik om te vergroten...
Maat laat het lekker, je hebt je mening geuit en het is goed zo. Der tegen in gaan heeft totaal geen zin, het enigste wat je er aan over houd is een ban. Je hebt uiteindelijk jezelf ermee. Laat het hierbij oke? Je bent een gezellige gozer ik kan je hier niet missen. :wink:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Jammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.
Klik om te vergroten...
Ik suggereer nergens naar homo haat? De zin die Pep zei kwam gewoon gay over als je naar de
Psychedelibee zei:
Wat is daar gay aan dan? En al zou het gay zijn, who cares....
Klik om te vergroten...
Persoonlijk komt het bij mij gay over, wat Pep zei. Verder scheelt het me niks, haha. Het kwam gewoon gay over bij mij en dat zei ik als reactie, that's it. ;p
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Ik suggereer nergens naar homo haat? De zin die Pep zei kwam gewoon gay over als je naar de

Persoonlijk komt het bij mij gay over, wat Pep zei. Verder scheelt het me niks, haha. Het kwam gewoon gay over bij mij en dat zei ik als reactie, that's it. ;p
Klik om te vergroten...
Toch jammer dat je überhaupt in termen van gay denkt en dat moet benoemen... Komt behoorlijk bekrompen over, zeker als je niet eens snapt waarom dat met homohaat geassocieerd wordt door de rest.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een gejank om een zin. Stel jullie allemaal niet zo aan als iemand het woord gay of homo laat vallen? Pep had het over doorweekt zijn, van het padje af zijn en dan gevraagd worden naar binnen te komen door de DJ. Dit komt gewoon gay over, zo is het. Als reactie kwam hij met een vrouwelijke DJ naam, probleem opgelost, verdere reactie's van jullie waren ook niet nodig, dat maakt heel deze discussie nu overbodig en nutteloos. Maak je niet zo druk, jezus zeg. :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of je snapt het gewoon niet...
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:
Wat een gejank om een zin. Stel jullie allemaal niet zo aan als iemand het woord gay of homo laat vallen? Pep had het over doorweekt zijn, van het padje af zijn en dan gevraagd worden naar binnen te komen door de DJ. Dit komt gewoon gay over, zo is het. Als reactie kwam hij met een vrouwelijke DJ naam, probleem opgelost, verdere reactie's van jullie waren ook niet nodig, dat maakt heel deze discussie nu overbodig en nutteloos. Maak je niet zo druk, jezus zeg. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

"Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt."
https://drugsforum.nl/help/terms
Volgens mij moet je regel 2 en regel 3 ook even doorlezen.

Tip: als iemand van de DF Staff je terechtwijst, moet je misschien even nadenken of je er met gestrekt been in wil gaan.

Inhoudelijk: als je "gay" gebruikt als een belediging, druk je expliciet uit dat homoseksualiteit in jouw optiek iets negatiefs is. Dat is op zijn minst erg onvriendelijk.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laten we maar weer gewoon on topic gaan met zijn allen, want dit leidt toch nergens naartoe.

@Bas, ik heb je nu in een ander topic al gewaarschuwd omtrent regel 1, zoals fenrir terecht aangeeft overtreed je hier in dit topic ook nog eens regel 2 en 3. Lees de forumregels nog maar eens heel goed door, want het blijft niet bij mondelinge waarschuwingen natuurlijk.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Of je snapt het gewoon niet...
Klik om te vergroten...
Of je bent als homo op je pik getrapt?

OT:
Als je op de terugweg naar huis hele gesprekken aan gaat met de buschauffeur dat gewoon totaal nergens op slaan. Maar je moet gewoon je energie kwijt en kan niet niet stoppen met praten. :tearsofjoy:

Fenrir zei:
Tip: als iemand van de DF Staff je terechtwijst, moet je misschien even nadenken of je er met gestrekt been in wil gaan.
Klik om te vergroten...
De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.

Fenrir zei:
Inhoudelijk: als je "gay" gebruikt als een belediging, druk je expliciet uit dat homoseksualiteit in jouw optiek iets negatiefs is. Dat is op zijn minst erg onvriendelijk.
Klik om te vergroten...
Ik drukte nergens een belediging uit, ik gaf gewoon mijn mening dat het gay over kwam. Ik zei nergens dat ik anti-homo was.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bas zei:
De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.
Klik om te vergroten...
Hoezo zou ik persoonlijk geraakt moeten zijn, ik zit hier om de regels na te leven. En je ban van 3 dagen is een opstapeling van je reactie in meerdere topics vandaag.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#14
iemand zich al kotsend voor komt stellen
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wanneer het feest net 30 minuten is begonnen, en je dan al Word afgevoerd door ambulance personeel.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Wanneer het feest net 30 minuten is begonnen, en je dan al Word afgevoerd door ambulance personeel.
Klik om te vergroten...
:openmouth: dat is best heftig! Heb zelf weleens een soort paniek aanval gehad bij een feest met hartkloppingen, duizeligheid en benauwdheid enzo. Heel eng om mee te maken maar hoefde gelukkig geen ambulance bij te komen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk trouwens niet dat kleuters iets tegen homo's hebben.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gabbertje zei:


Jupe dit is me net toch echt overkomen, betekent wel dat het goede ketamine is:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ohhhh....:astonished: uhmmm is het goed gekomen?
Heb een keer gehad dat ik een foto van mn pillen naar een vriendin wou sturen maar toen stuurde ik het perongeluk naar mn zusje... heb heeel erg veel geluk dat mn internet uit stond en dat ik toen de tijd had om het te verwijderen.. had wat uit te leggen anders :grimacing:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gabbertje zei:


Jupe dit is me net toch echt overkomen, betekent wel dat het goede ketamine is:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben eigenlijk gestopt met drugsforum, maar moet hier toch even op reageren. Hilarisch! Is mij ook eens overkomen. Had per ongeluk naar een klasgenoot met dezelfde naam als mijn broer gestuurd, maar wat bleek, het WAS mijn broer. Ik had letterlijk gestuurd: heb je nog gele warner bros? Ik ging zo hard ik heb mijn hele kaak stukgebeten.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
TechnoChicken zei:
Ohhhh....:astonished: uhmmm is het goed gekomen?
Heb een keer gehad dat ik een foto van mn pillen naar een vriendin wou sturen maar toen stuurde ik het perongeluk naar mn zusje... heb heeel erg veel geluk dat mn internet uit stond en dat ik toen de tijd had om het te verwijderen.. had wat uit te leggen anders :grimacing:
Klik om te vergroten...
Me moeder heeft nog steeds niet geantwoord, denk/hoop dat ze dat ook niet gaat doen hahaha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...596061626364
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."