Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
220 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
Klik om te vergroten...

Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
BasvanHoven zei:
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Klik om te vergroten...
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een hele tijd naar je horloge zit te staren en nog steeds niet weet hoelaat het is:lolol:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Klik om te vergroten...

Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Ik snap alleen niet, hoe moet ik me dit voorstellen? Is het dan zo dat je zo hard van 't padje af bent dat je niet meer in staat bent om te realiseren wat 'normaal' en 'trippen' is? Dat je lantaarnpalen als pinguins voor je ziet buigen en denkt, dat doen ze altijd?

SneeuwSnuiver zei:
Als je een hele tijd naar je horloge zit te staren en nog steeds niet weet hoelaat het is:lolol:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik geen drugs voor nodig. Dat gebeurt mij de hele dag door.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Ik snap alleen niet, hoe moet ik me dit voorstellen? Is het dan zo dat je zo hard van 't padje af bent dat je niet meer in staat bent om te realiseren wat 'normaal' en 'trippen' is? Dat je lantaarnpalen als pinguins voor je ziet buigen en denkt, dat doen ze altijd?
Klik om te vergroten...
Met Salvia heb ik het trouwens ook wel vaker meegemaakt, datura geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen.

Maar je realiseert je wel dat je je niet normaal voelt, maar bent gewoon letterlijk vergeten dat je drugs op hebt. Best een aparte gewaarwording en lastig uit te leggen als je het nog nooit hebt meegemaakt.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Klik om te vergroten...

Welke held(in) heeft hier ooit Datura gebruikt? Dan weet je inderdaad zeker dat je hard gaat...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Langspeelplaat zei:
Welke held(in) heeft hier ooit Datura gebruikt? Dan weet je inderdaad zeker dat je hard gaat...
Klik om te vergroten...

Er zijn wel wat topics over volgens mij, maar die zijn vrij oud en de auteurs zijn niet meer actief. Dit is wel een boeiende in ieder geval:

https://drugsforum.nl/threads/datura-stramonium-een-ervaring-van-tripper-en-tripsitter.30180/

Op met name Erowid véél fascinerends te vinden over datura, de vraag is wel of je op deze manier hard moet willen gaan. :tongueout:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Er zijn wel wat topics over volgens mij, maar die zijn vrij oud en de auteurs zijn niet meer actief. Dit is wel een boeiende in ieder geval:

https://drugsforum.nl/threads/datura-stramonium-een-ervaring-van-tripper-en-tripsitter.30180/

Op met name Erowid véél fascinerends te vinden over datura, de vraag is wel of je op deze manier hard moet willen gaan. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Thanks. Ga ik eens lezen. Vraag me inderdaad af wat voor type mensen dit doen. Waaghalzen zijn het zeker. Wie weet, op een een gek moment, wil ik het onder goede begeleiding eens doen, het fascineert mij ook.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Klik om te vergroten...
BasvanHoven zei:
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Klik om te vergroten...
Ik heb het een keer met spacecake ervaren. Lag knoeperhard te trippen naar realiseerde me niet meer dat mijn waarnemingen door de trip kwamen. Was zodoende ook overtuigd dat ik stervende was en uiteindelijk ook dood lag opgebaard in mijn kamer.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je niks meer van het feest herinnert.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer je vaag wordt van het vaag zijn.
K
KlimrekLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Als je door je vriendin wordt meegenomen naar de EHBO, je daar vervolgens moet gaan zitten en je maar blijft vragen aan die beste man met zn zaklampje of je nu eindelijk weer mag gaan dansen?

- Wanneer je maat je kwijt is en blijkt dat je al een uur lang de ene na de andere peuk zit weg te paffen in de rookruimte

- als je na veel rondjes lopen eindelijk dat karretje hebt gevonden waar ze raketjes verkopen, vervolgens met je beste gebrabbel, kunst en vliegwerk zo’n fijn ijsje weet te bemachtigen om daarna aan iedereen die je tegen komt met je superblije hoofd te vragen: wil je ook een likje? Is echt super lekker!!
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
je weet wanneer je hard gaat wanneer je kleuren zo fcking goed ziet dat je van alles erin ziet zoals kwallen ect.
je weet wanneer je hard gaat wanneer je naar je huisdier loopt en hem tering hard spaced omdat het beweegd en geluid maakt wat je niet verwacht had terwijl je het dier kent.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een kaartje van 80 EU heb betaald en uiteindelijk bij de ingang van het feest komt en dan zegt tegen de beveiliger dat hij je niet hoeft te fouilleren waarna je tegen je vrienden zegt dat je terug naar de auto gaat omdat het licht te fel in je ogen schijnt, het een graad of 10 te warm aanvoelt en je niet langer dan 2 sec kan stilstaan op 1 plek:xtc::rock:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wanneer je al een uur aan het zoeken bent naar iemand terwijl hij lachend op de bank zit.:neutral:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wanneer je je e-locker code van je kluisje op je telefoon zet in notities voor als je je briefje met de code verliest (deze verscheur je achteraf, als het op je telefoon staat). En dat je dan aan het einde van het festival erachter komt dat je telefoon leeg is en je die fking code niet meer kan opzoeken. :tilttearlaugh:
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bas zei:
Wanneer je je e-locker code van je kluisje op je telefoon zet in notities voor als je je briefje met de code verliest (deze verscheur je achteraf, als het op je telefoon staat). En dat je dan aan het einde van het festival erachter komt dat je telefoon leeg is en je die fking code niet meer kan opzoeken. :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Ohhhh neeee die is heel naar
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je dit soort rare dingen gaat kijken
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#19
wanneer vreemden je water gaan aanbieden
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wanneer mensen aan je vragen of je nog wat over hebt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."