#1
helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.
Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Als je een hele tijd naar je horloge zit te staren en nog steeds niet weet hoelaat het is![]()
Met Salvia heb ik het trouwens ook wel vaker meegemaakt, datura geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen.Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Ik snap alleen niet, hoe moet ik me dit voorstellen? Is het dan zo dat je zo hard van 't padje af bent dat je niet meer in staat bent om te realiseren wat 'normaal' en 'trippen' is? Dat je lantaarnpalen als pinguins voor je ziet buigen en denkt, dat doen ze altijd?
Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Welke held(in) heeft hier ooit Datura gebruikt? Dan weet je inderdaad zeker dat je hard gaat...
Er zijn wel wat topics over volgens mij, maar die zijn vrij oud en de auteurs zijn niet meer actief. Dit is wel een boeiende in ieder geval:
https://drugsforum.nl/threads/datura-stramonium-een-ervaring-van-tripper-en-tripsitter.30180/
Op met name Erowid véél fascinerends te vinden over datura, de vraag is wel of je op deze manier hard moet willen gaan.![]()
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.
Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Ik heb het een keer met spacecake ervaren. Lag knoeperhard te trippen naar realiseerde me niet meer dat mijn waarnemingen door de trip kwamen. Was zodoende ook overtuigd dat ik stervende was en uiteindelijk ook dood lag opgebaard in mijn kamer.Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?


Ohhhh neeee die is heel naarWanneer je je e-locker code van je kluisje op je telefoon zet in notities voor als je je briefje met de code verliest (deze verscheur je achteraf, als het op je telefoon staat). En dat je dan aan het einde van het festival erachter komt dat je telefoon leeg is en je die fking code niet meer kan opzoeken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."