Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
216 weergaven
18-5-2026
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#1
En wanneer je bob marley op je af ziet komen en de kat van alice in wonderland over de muur kruipt 😱😍( gebeurde bij mn first time 2cb, love it)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.
Klik om te vergroten...
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Klik om te vergroten...

Sooooo cute... 🥰
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Sooooo cute... 🥰
Klik om te vergroten...
Hij had zwaar obesitas toen ik hem adopteerde. Hij zat in een mega klein hokje waar hij niet kon bewegen. Heb hem een fijn huisje kunnen geven voor nog wat jaar, - flink laten afvallen - en daarna is hij een tijdje terug overleden door ouderdom. RIP lieve Wolfje. 🥰30C0DB73-BCBA-484A-8811-C7976ED679A3.jpeg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Hij had zwaar obesitas toen ik hem adopteerde. Hij zat in een mega klein hokje waar hij niet kon bewegen. Heb hem een fijn huisje kunnen geven voor nog wat jaar, - flink laten afvallen - en daarna is hij een tijdje terug overleden door ouderdom. RIP lieve Wolfje. 🥰Bekijk bijlage 11005
Klik om te vergroten...

Omg ik ben verliefd... 😍😍😍😍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Omg ik ben verliefd... 😍😍😍😍
Klik om te vergroten...
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.

52B685B4-0D5C-4A52-8F0C-C2CAA5D165CA.jpeg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Hoe heette hij..?? 🥰
Klik om te vergroten...
Wolfje. Zo heette hij al toen ik hem ging adopteren. Hij had zelfs een geboorte akte... 😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.

Bekijk bijlage 11006
Klik om te vergroten...

Hoe heette hij..?? 🥰
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Klik om te vergroten...
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
Klik om te vergroten...

Wat zei die..... 😄
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Wat zei die..... 😄
Klik om te vergroten...
Dat ik mooi kon fluiten :innocent:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Dat ik mooi kon fluiten :innocent:
Klik om te vergroten...

Wauw, als een egel dat al zegt zou ik er serieus iets mee gaan doen..... 😄👌
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je Face ID je niet meer herkent
C
CarpoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je al 50x naar de wc bent gegaan en je nogsteeds niet kunt plassen 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Carpo zei:
Je al 50x naar de wc bent gegaan en je nogsteeds niet kunt plassen 😂
Klik om te vergroten...
Of elke keer maar 3 druppels elke 5 minuten 😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Of elke keer maar 3 druppels elke 5 minuten 😂
Klik om te vergroten...

Had x bij te veel xtc..
Voelde dat ik moest plassen maar het lukte niet.
Ipv ontspannen spande ik al mijn spieren aan.
Mijn hoofd was vuur en vuurrood, echt vet voor schut want was op hardstyle feest 🙄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Had x bij te veel xtc..
Voelde dat ik moest plassen maar het lukte niet.
Ipv ontspannen spande ik al mijn spieren aan.
Mijn hoofd was vuur en vuurrood, echt vet voor schut want was op hardstyle feest 🙄
Klik om te vergroten...
Hahahahaha. Echt veel drugs werken op je blaas. Had dat met speed ook vaak. Je blijft lopen voor een paar rot druppels. Vreselijk op een feest en dan zeker met dixi’s 😖
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Hahahahaha. Echt veel drugs werken op je blaas. Had dat met speed ook vaak. Je blijft lopen voor een paar rot druppels. Vreselijk op een feest en dan zeker met dixi’s 😖
Klik om te vergroten...

Serieus ja 🤣🤣🤣
C
CarpoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begrijp je volledig. Heb de dag erna zelfs soms nog last van.. Maar het moment dat er eindelijk iets uitkomt voelt als een opluchting! :hearteyecat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6061626364
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."