#1
En wanneer je bob marley op je af ziet komen en de kat van alice in wonderland over de muur kruipt 😱😍( gebeurde bij mn first time 2cb, love it)
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋Als je fluit en een egel eventjes gedag komt zeggen uit de bosjes en naar je toeloopt. Jammer genoeg telaat voor een foto. Nooit geweten dat die beeste geluid konden maken tot toen.
Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Hij had zwaar obesitas toen ik hem adopteerde. Hij zat in een mega klein hokje waar hij niet kon bewegen. Heb hem een fijn huisje kunnen geven voor nog wat jaar, - flink laten afvallen - en daarna is hij een tijdje terug overleden door ouderdom. RIP lieve Wolfje. 🥰Bekijk bijlage 11005
Wolfje. Zo heette hij al toen ik hem ging adopteren. Hij had zelfs een geboorte akte... 😂Hoe heette hij..?? 🥰
Ik ook. Als ik ga verhuizen wil ik weer een egeltje. In de zomer ging hij mee naar buiten als het lekker warm was dan kon hij lekker los lopen.
Bekijk bijlage 11006
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.Ik heb een tamme egel gehad. (Niet de Europese die je buiten tegen komt) maar een Afrikaanse witbuik. Die overleven alleen in een verwarmd terrarium. Het zal je verbazen hoeveel geluid ze idd maken. 😋
Ja hij kwam op ons fluitje af en prate terug. Maar toen ik naar mijn telefoon rende werd die bang rende die weer de bosjes in.
Dat ik mooi kon fluitenWat zei die..... 😄
Dat ik mooi kon fluiten![]()
Of elke keer maar 3 druppels elke 5 minuten 😂Je al 50x naar de wc bent gegaan en je nogsteeds niet kunt plassen 😂
Of elke keer maar 3 druppels elke 5 minuten 😂
Hahahahaha. Echt veel drugs werken op je blaas. Had dat met speed ook vaak. Je blijft lopen voor een paar rot druppels. Vreselijk op een feest en dan zeker met dixi’s 😖Had x bij te veel xtc..
Voelde dat ik moest plassen maar het lukte niet.
Ipv ontspannen spande ik al mijn spieren aan.
Mijn hoofd was vuur en vuurrood, echt vet voor schut want was op hardstyle feest 🙄
Hahahahaha. Echt veel drugs werken op je blaas. Had dat met speed ook vaak. Je blijft lopen voor een paar rot druppels. Vreselijk op een feest en dan zeker met dixi’s 😖
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."