Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
229 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andyy zei:
je weet dat je hard gaat als degene die naast je zit aanziet voor een bloempot.
Klik om te vergroten...

Pas als je dan ook nog in die zogenaamde bloempot probeert te pissen, dan ga je hard joh ! :rock:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Andyy zei:
je weet dat je hard gaat als degene die naast je zit aanziet voor een bloempot.
Klik om te vergroten...

Pas als je dan ook nog in die zogenaamde bloempot probeert te pissen, dan ga je hard joh ! :rock:
Klik om te vergroten...
:grin: zou je maar overkomen
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
oja je weet ook dat je hard gaat (ging) als je de volgende dag van een vriend hoort; woow zo hard heb ik nog nooit iemand horen knarsen gek.

terwijl je niet eens meer weet dat je diegene bent tegengekomen.

je weet dat je hard gaat als je het toetsenbord voor asbak aanziet om je joint op af te tikken en de vloer als glasbak om je lege fles whisky in te gooien.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er ineens zonder enige aankondiging een zwarte kubus door de kamer zweeft. MD, harde shit.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andyy zei:
Sublimo zei:
Andyy zei:
je weet dat je hard gaat als degene die naast je zit aanziet voor een bloempot.
Klik om te vergroten...

Pas als je dan ook nog in die zogenaamde bloempot probeert te pissen, dan ga je hard joh ! :rock:
Klik om te vergroten...
:grin: zou je maar overkomen
Klik om te vergroten...

Ja, haha ! :tearsofjoy:

Maar dan lach je toch niet meer zo hard denk ik zo... :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
als degene waarmee je praat op msn door het scherm naar jou komt toezetten en plaats neemt naast je op de bank, en dan vraagt waarom je toch in godsnaam op de laptop zit :tearsofjoy: :tearsofjoy: :hearteyes: :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je zo hard knarst en bijt dat je er koppijn van krijgt, en ligt te creperen op bed. :P

Als je WII aan het spelen bent, en honkballen ineens jou grote talent blijkt te zijn. Totdat je nuchter bent dan.

Als je zo graag naar buiten wilt, dat je met je hoofd tegen de balkondeur aanloopt en vervolgens er tegenaan blijft bonken omdat ie maar niet open gaat. :confused: <- mijn vriendje
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter zei:
Ik ben gehandicapt
Klik om te vergroten...

Inderdaad niet meer bent dan een hoopje in de hoek geveegd en daar de meest onbegrijpelijke beleeft/ervaart/ziet meestal... :wink:

Van sommige trips kan ik geen woord uitbrengen op papier tot nu toe :(
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je een arm naast je ziet liggen in bed en in paniek niet durft te bewegen en dan realiseert dat het jouw arm is :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Als je zo hard knarst en bijt dat je er koppijn van krijgt, en ligt te creperen op bed. :P
Klik om te vergroten...
- En een kwartier later het gevoel hebt dat er allemaal zand in je mond zit en je je tanden kapot aan het malen bent
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha dat ook, maar ik heb altijd meer het idee dat mijn kaken verbrijzeld zijn. Niet dat het me dan boeit ofzo,space 'm dan toch hard, maar die koppijn. :openmouth:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je een redelijk normaal gesprek zit te voeren met een maat, en opeens stopt met praten/bewegen omdat je hele bewustzijn en belevingswereld een hele vage, terminaal ziek lijkende fractal wordt en alles waaaaahhhhwaaaaaaaahhh gaat.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
waaaaahhhhwaaaaaaaahhh
Klik om te vergroten...


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#15
seth zei:
als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)
Klik om te vergroten...

Je weet dat je hard gaat als....

je dit een paar keer leest en nog steeds geen conclusie kan trekke waar de fuck het over gaat?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Octogonapus zei:
seth zei:
als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)
Klik om te vergroten...

Je weet dat je hard gaat als....

je dit een paar keer leest en nog steeds geen conclusie kan trekke waar de fuck het over gaat?
Klik om te vergroten...

hahahahhahahahhahahaha,dan zullen er wel heeeel veel mensen hard gaan denk ik
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je een boete voor te hard rijden op je fiets krijgt.

Hard gaan terwijl je hard gaat. :rock:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcoholist zei:
Octogonapus zei:
seth zei:
als je onder het slaken van oorverdovende kreten, met je armen boven je hoofd om 2u door de straat rent. (is nu live te volgen uit mijn venster) blijkbaar is er ook ruzie of zo... (spannend)
Klik om te vergroten...

Je weet dat je hard gaat als....

je dit een paar keer leest en nog steeds geen conclusie kan trekke waar de fuck het over gaat?
Klik om te vergroten...

hahahahhahahahhahahaha,dan zullen er wel heeeel veel mensen hard gaan denk ik
Klik om te vergroten...


één van de dronkaards/verslaafden uit een huis wat verder in de straat, was aan het brullen en roepen terwijl hij door de straat sprintte en dat om 2u 's morgens. daarbovenop was hij ruzie aan het maken met andere bewoners van dat pand. Dan is de politie hem komen ophalen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
- je zo snel wandelt dat het lijkt alsof de tijd stilstaat
Klik om te vergroten...

Dat zou inderdaad kunnen als je de snelheid van licht aanneemt, en dat is zo 'n beetje 300.000 km per seconde...

Maar ik sluit zeker niet uit dat je dat gevoel kan hebben.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Groenekruis zei:
@skippy, toen ging ik beetje te hard:$
Klik om te vergroten...

Heb ik ook wel eens last van :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5354555657...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."