#1
Als je zo hard knarst en bijt dat je er koppijn van krijgt, en ligt te creperen op bed. :P
Als je WII aan het spelen bent, en honkballen ineens jou grote talent blijkt te zijn. Totdat je nuchter bent dan.
Als je zo graag naar buiten wilt, dat je met je hoofd tegen de balkondeur aanloopt en vervolgens er tegenaan blijft bonken omdat ie maar niet open gaat.
<- mijn vriendje
Als je WII aan het spelen bent, en honkballen ineens jou grote talent blijkt te zijn. Totdat je nuchter bent dan.
Als je zo graag naar buiten wilt, dat je met je hoofd tegen de balkondeur aanloopt en vervolgens er tegenaan blijft bonken omdat ie maar niet open gaat.

