Nope is niet 100% een monoloog, als ik de beschrijving van google lees.
![:kissingheart:]()
"Van bevooroordeeling (nee jij weet zeker dat ik onveilig(er) rijd met een paar kleine lijntjes 3mmc, kan je niet weten, mocht ik na het casino gaan dan weet ik wel waar ik op moet gokken uiteraard. Je snapt mijn punt denk ik wel.
is weinig sprake hoor (weet je het zeker!- betrekking op of er sprake was van bevooroordeling, ik vraag me af: )
, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie (gebrek aan informatie/oordelen op precies de informatie: komt bijna op hetzelfde neer. Als ik elk detail moet vertellen dan heb ik hier een 48/7 taak aan, bij wijze van spreken.
Ik vertel op het begin iets, 10 g 3mmc nog wat, Je doet haast op mij overkomen alsof: je verplicht bent om 100% van de details moet vertellen, anders vind je het gerechtvaardigd op gebrek van informatie te bevooroordelen
![:kissingheart:]()
(oneindige discussie).
Zoals ik zei heb ik alles behalve onveilig gereden (zou diegene die onveilig rijd misschien ook wel zeggen haha) Maar ik ben er zelf toch echt van overtuigd dat ik niet minder veilig heb gereden(ja hier kan je dus niks/weinig mee ). Zegt misschien meer over mijn "normale" ,houden het op nuchter, dit wil niet zeggen dat ik met mijn "normale" rijstijl meer mensen in gevaar breng dan een gemiddelde bestuurder. Ik zeg het er maar bij, anders word er zo goed als gegarandeerd daar weer op gereageerd. Mogelijk om mij weer lullig weg te zetten , omdat blijkbaar op het drugsforum: als het over bepaalde onderwerpen gaat, je eigenlijk geen eigen mening/(mogelijk)feiten mag hebben.
Jup als iedereen onder invloed van 3mmc zou rijden dan zou ik de straat (ook)niet meer op durven.
(: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.")
Hier kan ik alleen al wel een week discussie over voeren.
Ik vertel mijn beleving, daar zijn forums toch onder andere voor dacht ik.
Als je zegt ònder invloed` bedoeld, ja waar stel je de grens. Waarom is koffie niet verboden bla bla bla, kost me teveel tijd dit.
Voor mij was de grens in dit geval± Paar lijntjes van een stof nemen waarom ik van wist wat het bij me deed (Niet 100%, maar dat weet niemand),
Een stof nemen wat mijn rijstijl (dan heb ik het niet over het, persoonlijke rijvermogen)n iet dusdanig aantast dat ik of anderen meer risico liep op een ongeval en enz (juist minder denk ik zelf, durf het bijna met 100% zekerheid te zeggen), lees hierboven ergens. Ja dit is bij de meesten niet zo, dus er moet ergens een grens zijn. Kijk hoe in hoe verre dit je kan beoordelen, gaat te diep dit weer, kost teveel tijd.)
en enz.
en enz.