Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Seuw lekker bezig pikkie... Dat je hier je verhalen kwijt wilt is je (volgens mij, maar helaas) goed recht. Maar goed, als ze zo dom, onverstandig en tegen elke vorm van harmreduction (#1 reden van het bestaan van dit forum) ingaan, kun je een hoop negatieve reacties of "haat" van de rest van het forum verwachten. Voornamelijk om te voorkomen dat andere lezers denken dat het normaal of okay is wat je doet. Isnie.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope is niet 100% een monoloog, als ik de beschrijving van google lees.
:kissingheart:
"Van bevooroordeeling (nee jij weet zeker dat ik onveilig(er) rijd met een paar kleine lijntjes 3mmc, kan je niet weten, mocht ik na het casino gaan dan weet ik wel waar ik op moet gokken uiteraard. Je snapt mijn punt denk ik wel.

is weinig sprake hoor (weet je het zeker!- betrekking op of er sprake was van bevooroordeling, ik vraag me af: )
, ik oordeel namelijk niet op een gebrek aan informatie (gebrek aan informatie/oordelen op precies de informatie: komt bijna op hetzelfde neer. Als ik elk detail moet vertellen dan heb ik hier een 48/7 taak aan, bij wijze van spreken.

Ik vertel op het begin iets, 10 g 3mmc nog wat, Je doet haast op mij overkomen alsof: je verplicht bent om 100% van de details moet vertellen, anders vind je het gerechtvaardigd op gebrek van informatie te bevooroordelen :kissingheart: (oneindige discussie).
Zoals ik zei heb ik alles behalve onveilig gereden (zou diegene die onveilig rijd misschien ook wel zeggen haha) Maar ik ben er zelf toch echt van overtuigd dat ik niet minder veilig heb gereden(ja hier kan je dus niks/weinig mee ). Zegt misschien meer over mijn "normale" ,houden het op nuchter, dit wil niet zeggen dat ik met mijn "normale" rijstijl meer mensen in gevaar breng dan een gemiddelde bestuurder. Ik zeg het er maar bij, anders word er zo goed als gegarandeerd daar weer op gereageerd. Mogelijk om mij weer lullig weg te zetten , omdat blijkbaar op het drugsforum: als het over bepaalde onderwerpen gaat, je eigenlijk geen eigen mening/(mogelijk)feiten mag hebben.
Jup als iedereen onder invloed van 3mmc zou rijden dan zou ik de straat (ook)niet meer op durven.


(: namelijk de ontzettend laconieke manier waarop je praat over rijden onder invloed. En ja, daar heb ik een ontzettend sterk oordeel over.")

Hier kan ik alleen al wel een week discussie over voeren.
Ik vertel mijn beleving, daar zijn forums toch onder andere voor dacht ik.
Als je zegt ònder invloed` bedoeld, ja waar stel je de grens. Waarom is koffie niet verboden bla bla bla, kost me teveel tijd dit.
Voor mij was de grens in dit geval± Paar lijntjes van een stof nemen waarom ik van wist wat het bij me deed (Niet 100%, maar dat weet niemand),
Een stof nemen wat mijn rijstijl (dan heb ik het niet over het, persoonlijke rijvermogen)n iet dusdanig aantast dat ik of anderen meer risico liep op een ongeval en enz (juist minder denk ik zelf, durf het bijna met 100% zekerheid te zeggen), lees hierboven ergens. Ja dit is bij de meesten niet zo, dus er moet ergens een grens zijn. Kijk hoe in hoe verre dit je kan beoordelen, gaat te diep dit weer, kost teveel tijd.)
en enz.
en enz.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Seuw lekker bezig pikkie... Dat je hier je verhalen kwijt wilt is je (volgens mij, maar helaas) goed recht. Maar goed, als ze zo dom, onverstandig en tegen elke vorm van harmreduction (#1 reden van het bestaan van dit forum) ingaan, kun je een hoop negatieve reacties of "haat" van de rest van het forum verwachten. Voornamelijk om te voorkomen dat andere lezers denken dat het normaal of okay is wat je doet. Isnie.
Klik om te vergroten...
Kijk mooi punt dit, er word hier dus liever gekeken na harm reduction, dan na de werkelijkheid of iets er tussen in. Je hebt mij niet horen zeggen dat ik het nu normaal vind om onder invloed van 3mmc te rijden. Ook al zijn er uitzonderingen, het gaat meer om ergens een grens stellen.
Of te wel er word liever iets verdraaid (uit harm reduction) dan mensen de complete waarheid te geven, ik zit goed toch
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Kijk mooi punt dit, er word hier dus liever gekeken na harm reduction, dan na de werkelijkheid of iets er tussen in. Je hebt mij niet horen zeggen dat ik het nu normaal vind om onder invloed van 3mmc te rijden. Ook al zijn er uitzonderingen, het gaat meer om ergens een grens stellen.
Of te wel er word liever iets verdraaid (uit harm reduction) dan mensen de complete waarheid te geven, ik zit goed toch
Klik om te vergroten...
Als ik mijn hele verhaal moet vertellen..... ik geef het op! Zijn er drugsforum leden die toevallig voor de overheid werken, ja grote kans. Bedoel leden die betaald worden om dingen te posten` (harm rduction en enz)`
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
(te)vaakfeest zei:
complete waarheid te geven
Klik om te vergroten...
Dat wilde je zelf niet doen, want te veel moeite.

(te)vaakfeest zei:
er word hier dus liever gekeken na harm reduction, dan na de werkelijkheid of iets er tussen in
Klik om te vergroten...
Ja.
Bovendien is jouw perceptie van de werkelijkheid nogal verdraaid want
(te)vaakfeest zei:
ja waar stel je de grens. Waarom is koffie niet verboden bla bla bla, kost me teveel tijd dit.
Voor mij was de grens in dit geval± Paar lijntjes van een stof nemen waarom ik van wist wat het bij me deed (Niet 100%
Klik om te vergroten...
hier zijn dus gewoon wetten voor, sufkut.
(te)vaakfeest zei:
maar dat weet niemand
Klik om te vergroten...
Zeker niet bij RC's.

(te)vaakfeest zei:
Zijn er drugsforum leden die toevallig voor de overheid werken, ja grote kans. Bedoel leden die betaald worden om dingen te posten
Klik om te vergroten...
Nee. Wel creatief, een df-complot! Tegen tevaakfeest! We haten feestjes hier!

Ik weet niet wat je vannacht door je neus (of elke andere ROA) hebt gehaald, maar tis genoeg geweest. Log lekker uit. En wees vooral niet bang dat Pløp je lullig wegzet, dat kun je pri-ma zelf. Fijne nacht verder houdoe!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Conclusie In de meeste gevallen is het onverstandig om onder invloed van 3mmc te rijden :kissingheart: . Wanneer het wel vertstandig is , daar mag ik eigenlijk dus niet over praten haha.
ljuv zei:
Dat wilde je zelf niet doen, want te veel moeite.


Ja.
Bovendien is jouw perceptie van de werkelijkheid nogal verdraaid want (WAT WEET JIJ DAARVAN)
)
hier zijn dus gewoon wetten voor, sufkut. (VIEL 3MMC DAAR IN HET VERLEDEN OOK ONDER, IK DENK HET NIET, DE LIJN TUSSEN LEGAAL EN ILLIGAAL IS SOMS DUN, DAT VERKLAART OOK WAAROM DE ENE ADVOCAAT DUURDER IS DAN DE ANDER. DE WET IS VOOR IEDEREEN GELIJK , DE UITVOERING NIET )
Zeker niet bij RC'S
Klik om te vergroten...


ljuv zei:
(BEN IK MET JE EENS :fearscream:, WEN ER MAAR NIET AAN HAHA)
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Nee. Wel creatief, een df-complot! Tegen tevaakfeest! We haten feestjes hier! (MISCHIEN WERK IK WEL VOOR DE OVERHEID EN DOE IK DIT EXPRES VOOR DE DISCUSSIE EN ENZ, )

Ik weet niet wat je vannacht door je neus (of elke andere ROA) hebt gehaald, maar tis genoeg geweest. Log lekker uit. En wees vooral niet bang dat Pløp je lullig wegzet, dat kun je pri-ma zelf. Fijne nacht verder houdoe!
Klik om te vergroten...
(VANNACHT NIKS DOOR MIJN NEUS, ALLEEN WAT PHENIBUT GEHAD EN EEN MISTER HEINEKEN. IK BEPAAL ZELF OF UITLOG JA , OF DE ZET MEZELF LIEVER ANONIEM IETS VOOR LUL DAN DAT IK LEUGENS MOET VERTELLEN OF DINGEN ACHTERHOUDEN (HAHA KAN JE HET ZO NOEMEN, ER WORD HIER WEER EEB MENING DOORGEDRUKT HIER=-!)
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
O ja heb je geen linkedin, als je ambitie hebt. Maak het direct aan 100% dat het meer goed dan slecht doet
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
O ja heb je geen linkedin, als je ambitie hebt. Maak het direct aan 100% dat het meer goed dan slecht doet
Klik om te vergroten...
en dan kan je me toevoegen, vind ik ook wel grappig
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
(te)vaakfeest zei:
ANONIEM, daar ben ik nu niet heel zeker meer van , I don´t give a fuck=:|
Klik om te vergroten...
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou je best willen toevoegen, maar ik heb niks maar dan ook niks om op een LinkedIn te vermelden.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maakt nie uit , wel ambitie dan, je kan er mee mee dan je denkt, gratis cursussen en enz.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
FistailLemon zei:
Ik zou je best willen toevoegen, maar ik heb niks maar d-n ook niks om op een LinkedIn te vermelden.
Klik om te vergroten...
niks , nog nooit aan het werk geweest,nooit na school
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb je toegevoegd als het goed is 🙈
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ben jij die gekkie met die krullen heb geen linkedin maar zie die shit als ik
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
In ieder geval 1 h, het s de moeite al waard geweest
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
En dan sta ik bij de nachtsupermarkt?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toevoeging: na mijn mening reed ik toen alles behalve onveilig, ja kan je wel van alles van vinden maar het blijft mijn mening..
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha ik werk niet voor de overheid , check hier mijn linkedin voor de nieuwschierigen haal hem met een half uur weer weg
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha hier zoek hem zelf maar op, kan de link niet vinden. ***** is mijn naam. En dan diegene de in de windmolentjes werkte . En ik zou het waarderen als jullie me toevoegen en je gebruikersnaam zouden zeggen , blijft uiteraard anoniem!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha Fock de haters:kissingheart:. Drugsforum, Gedeelte ervan is het eindproduct van de propaganda machine. Feit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."