Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Typ op google **** dan heb je hem .Kijken hoeveel mensen me vanaf hier toevoegen, ik denk weinig tot niks.
Ik laat hem ook eerst staan, heb weinig geheimen
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
O ja heb je geen linkedin, als je ambitie hebt. Maak het direct aan 100% dat het meer goed dan slecht doet
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
O ja heb je geen linkedin, als je ambitie hebt. Maak het direct aan 100% dat het meer goed dan slecht doet
Klik om te vergroten...
en dan kan je me toevoegen, vind ik ook wel grappig
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
ANONIEM, daar ben ik nu niet heel zeker meer van , I don´t give a fuck=:|
Klik om te vergroten...
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou je best willen toevoegen, maar ik heb niks maar dan ook niks om op een LinkedIn te vermelden.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maakt nie uit , wel ambitie dan, je kan er mee mee dan je denkt, gratis cursussen en enz.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
FistailLemon zei:
Ik zou je best willen toevoegen, maar ik heb niks maar d-n ook niks om op een LinkedIn te vermelden.
Klik om te vergroten...
niks , nog nooit aan het werk geweest,nooit na school
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb je toegevoegd als het goed is 🙈
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ben jij die gekkie met die krullen heb geen linkedin maar zie die shit als ik
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
In ieder geval 1 h, het s de moeite al waard geweest
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoozerboy5000 zei:
Haha ben jij die gekkie met die krullen heb geen linkedin maar zie die shit als ik
Klik om te vergroten...
verwijder het bericht even als je wilt , ivm naam, mocht ik me nog bedenken , bedakt hahah dat je vast niet verwacht he
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je zelf 10 gram 3-mmc op? Je komt aardig verward over.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Heb je zelf 10 gram 3-mmc op? Je komt aardig verward over.
Klik om te vergroten...
Ligt toe als je wilt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
(te)vaakfeest zei:
Ligt toe als je wilt
Klik om te vergroten...
Lees je reacties hier terug.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoozerboy5000 zei:
Haha ben jij die gekkie met die krullen heb geen linkedin maar zie die shit als ik
Klik om te vergroten...
haha je bent eigenlijk wel verplicht om nu een linkedin aan te maken
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Lees je reacties hier terug.
Klik om te vergroten...
Haha en mocht het zo zijn, wat dan nog. Ga geen tijd verspillen aan het terug lezen. Heb al teveel tijd in dit topic gespendeerd
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Lees je reacties hier terug.
Klik om te vergroten...
Who cares, vraag je dat maar af
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
(te)vaakfeest zei:
haha je bent eigenlijk wel verplicht om nu een linkedin aan te maken
Klik om te vergroten...
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
(te)vaakfeest zei:
Conclusie In de meeste gevallen is het onverstandig om onder invloed van 3mmc te rijden :kissingheart: . Wanneer het wel vertstandig is , daar mag ik eigenlijk dus niet over praten haha.
Klik om te vergroten...
Nouja nee gewoon niet, er zijn 0 gevallen waar in het verstandig is om onder invloed van 3mmc te rijden.
Dat het een incidenteel noodzakelijk kwaad of ongelukje is ken ik nog inkomen.

Dat 3mmc toen nog niet illegaal was volgens de wet, verandert niets aan het feit dat het illegaal is onder invloed van drugs te rijden. Of aan het feit dat het gevaarlijk en associaal is.

(te)vaakfeest zei:
Feit
Klik om te vergroten...
Boem grappig jij wel:tearsofjoy:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 tje voegt me toe en durft zich open te stellen(heb ik erge waardering voor) , valt me een beetje tegen van de rest . snap het ook wel hoor haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."