Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"O mijn god ik hou zo erg van jouw tripreports! ❣️ Zo prachtig, authentiek maar herkenbaar weten te verwoorden. Dat stukje waar je telkens het gevoel hebt dat je arrogant, koud en kil bent; alleen al het feit dat je er zo mee bezig bent eenander geen pijn te willen doen, of verkeerde indruk te willen geven, zegt al zoveel over hoeveel liefde en begrip jij hebt voor de mensen om je heen. Nogmaals, zo fijn om te lezen!"
"Goed verhaal. Lekker kort ook."
"Mevrouw Pløp zei: NEEM NIET MEER. Want zo te lezen werkt het prima Klik om te vergroten... Hihi. Als in dit bericht geeft me 'etiz not working' vibes. Ik kan er in ieder geval geen touw aan vast knopen. Nou ja, een half touw misschien."
"Etiz not workngmn"
"Wat een mooie ervaring en wat prachtig beschreven! ❤️"
"Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring. Is deze stof vergelijkbaar met 3-mmc vind je? Kun je nog meer vertellen over de effecten? Ben erg benieuwd. Wat was je ROA?"