Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw miauw hartpijn

Miauw miauw hartpijn

106 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ben jij die gekkie met die krullen heb geen linkedin maar zie die shit als ik
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
In ieder geval 1 h, het s de moeite al waard geweest
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Klik om te vergroten...
Dit topic is rotzooi voor het drugsforum
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zijn wel veel mietjes hier hoor , connectie op linkedin word gewaardeerd. :innocent: Nogmaals je naam blijft 100 % anoniem
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik al thuis, heb de weg eerst niet nodig dus dat scheelt weer :kissingheart:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Ja Snooze, @Snoozerboy5000 hup aan het werk! Het is goddomme al half 7 geweest ook!!!!
Klik om te vergroten...
Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
wat is dit in godsnaam voor een topic
helemaal de weg kwijt.
Klik om te vergroten...
Gevalletje: ik denk dat ik 2 stappen voor loop maar eigenlijk loop ik 1 stap achter.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
Jij mag het ook wel aanmaken hoor, Had al zowieso niet heel veel verwachtingen. maar 2 is beter dan 1 in dit geval.
Klik om te vergroten...
Ik kijk wel ff wat ik doe.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Er komt steeds meer prut uit het doucheputje omhoog gekropen hier. Tijd om wat ontstoppingsmiddel erin te pleuren.
Klik om te vergroten...
Of even de stofzuiger erdoor
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Geniet er maar even van want dit feest gaat van heel korte duur zijn.
Klik om te vergroten...
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Of even de stofzuiger erdoor
Klik om te vergroten...
Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal die samen warm
worden en gaan bruisen?

nee je kan beter het putje loshalen en een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
nee je kan beter een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Klik om te vergroten...
Dat is wat de dokter tegen je zei?🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Ontstoppingmiddel? Pak je gewoon 2 componten uit je lokaal doe samen warm
worden en gaan bruisen?

nee je kan beter het putje loshalen en een trekveer erdoor jassen, dan blijft het veel langer ontstopt
Klik om te vergroten...
Of gewoon je behaarde apenlichaam een beetje trimmen, yeti dat je rondloopt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Ahh.. @(te)veelfeest: dit is je vervelende tante Partypooper!!! 🤣
Klik om te vergroten...

Ik las popper. Iemand een poppertje?
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dan sta ik bij de nachtsupermarkt?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toevoeging: na mijn mening reed ik toen alles behalve onveilig, ja kan je wel van alles van vinden maar het blijft mijn mening..
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ik werk niet voor de overheid , check hier mijn linkedin voor de nieuwschierigen haal hem met een half uur weer weg
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
En niemand om hem heen grijpt in op zo'n moment?
Klik om te vergroten...


Ik kan je reacties goed waarderen @FredKroket , keep up the good work.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
(te)vaakfeest zei:
Maat van me , binnen -/+ 16 uur. Had bijna 10 gram op, een brokje over. Haha je moest eens weten hoe hij zijn dag is geëindigd.
Klik om te vergroten...
Elk anderhalf uur een gram mmc naar binnen werken?
Los van het feit dat ik er niks van geloof
(Wat gewoon mag) weet ik zelfs niet of dit überhaupt mogelijk is.


Maar ik ben gewoon kritisch ingesteld.
n
naakte molratLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Elk anderhalf uur een gram mmc naar binnen werken?
Los van het feit dat ik er niks van geloof
(Wat gewoon mag) weet ik zelfs niet of dit überhapt mogelijk is.


Maar ik ben gewoon kritisch ingesteld.
Klik om te vergroten...
10 gram op 16 uur klinkt veel zo, maar een gram per anderhalf uur klinkt te doen. Dat is elk half uur een lijn van 333 mg. Veel, en na 16 uur ben je waarschijnlijk meer dood dan levend, maar te doen, afhankelijk van wat je er bij eet en drinkt en je metabolisme. En of je het snuift want dan is het na een half uur ook wel gedaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."